ترجمه همزمان و اعزام مترجم

ترجمیک؛ رتبه یک ترجمه، ویرایش و تولید محتوا

ترجمه همزمان و حضوری تخصصی ویژه است که به مترجمان حرفه‌ای، کاردان و دقیق نیاز دارد. در ترجمیک خدمات ترجمه شفاهی (ترجمه همزمان و حضوری) را برای بیش از ۱۵ زبان و با همراهی ۲۴۵۰۰ مترجم، ارائه می‌دهیم. با خیالی آسوده از خدمات ترجمه همزمان، ترجمه حضوری و اعزام مترجم موسسه ترجمیک بهره‌مند شوید.

ترجمه همزمان
پشتیبانی پشتیبانی شبانه روزی
+۱۵ زبان ارائه خدمات به +۱۵ زبان
 محرمانگی قرارداد محرمانگی اطلاعات
رعایت استانداردهای بین‌المللی رعایت استانداردهای بین‌المللی

ترجمه همزمان و اعزام مترجم در ترجمیک

یکی از مهم‌ترین خدمات ترجمیک، ترجمه همزمان، ترجمه حضوری و اعزام مترجم همزمان است. این خدمات در بیش از ۱۵ زبان و با همراهی صدها مترجم متخصص ارائه می‌شود.
مترجمان شفاهی ترجمیک، در دو سطح حرفه‌ای و بین‌المللی قادر به ارائه خدمات ممتاز ترجمه شفاهی (پیاپی یا همزمان) هستند. بنابراین اگر به مترجم همزمان متخصص برای همایش‌های بین‌المللی، کنفرانس‌های دانشگاهی، حضور در نمایشگاه‌ها، ارتباط با مشتریان خارجی و ... نیاز دارید، تنها با چند کلیک سفارش خود را در ترجمیک ثبت کنید.

ترجمه همزمان

هزینه و زمان ترجمه همزمان و اعزام مترجم

ترجمه شفاهی، از جمله خدماتی است که در همایش‌های بین‌المللی، کنفرانس‌ها، تورهای گردشگری و ... موردنیاز می‌باشد و دو نوع حضوری و همزمان دارد. در ترجمه حضوری، مترجم در محل حاضر می‌شود ولی ترجمه همزمان، الزامی به حضور فیزیکی مترجم ندارد و می‌تواند به صورت آنلاین و تلفنی نیز انجام شود.
هزینه ترجمه همزمان با ترجمه حضوری متفاوت است. با این حال هزینه هر دو بر اساس ساعات فعالیت مترجم تعیین می‌شود.

ترجمه همزمان

ماشین حساب هزینه ترجمه شفاهی

هزینه خدمات
پلن حرفه‌ای
با احتساب {{vol_disc_percent | pNumber}}% تخفیف حجمی
{{(price_pro = calcInterpPrice('Professional')) | number:0 | pNumber}} تومان
پلن بین‌المللی
با احتساب {{vol_disc_percent | pNumber}}% تخفیف حجمی
{{(price_intl = calcInterpPrice('International')) | number:0 | pNumber}} تومان

پلن‌های کیفی خدمات ترجمه همزمان و اعزام مترجم

مشتریان خدمات ترجمه همزمان، اهداف مختلفی از ثبت سفارش دارند. برخی برای شرکت در مناسبات بین‌المللی به مترجم نیاز دارند و برخی دیگر برای جلسات داخلی که با حضور چند فرد خارجی برگزار می‌شوند، به دنبال مترجم می‌گردند.
از این رو ما خدمات ترجمه همزمان را در دو پلن کیفی مختلف ارائه می‌کنیم تا نیاز همه متقاضیان این خدمات را پوشش دهیم. در صورتی که در انتخاب پلن کیفی مناسب، با تردید مواجه هستید با کارشناسان ما مشورت کنید.

ترجمه همزمان
پلن حرفه‌ای
قیمت ترجمه همزمان
{{calcSingleInterpPrice('Professional', 'sync', 8) * 5 * 0.9 | number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('Professional', 'sync', 8) * 3 * 0.95 | number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('Professional', 'sync', 8) | number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('Professional', 'sync', 4) | number:0 | pNumber}} تومان
قیمت ترجمه حضوری
{{calcSingleInterpPrice('Professional', 'async', 8) * 5 * 0.9| number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('Professional', 'async', 8 ) * 3 * 0.95 | number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('Professional', 'async', 8) | number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('Professional', 'async', 4) | number:0 | pNumber}} تومان

مترجم شفاهی در این سطح، تسلط کامل بر روی زبان مبدا و مقصد دارد. هم‌چنین مترجم سابقه‌ی ترجمه شفاهی را در کارنامه خود دارد. این پلن به مشتریان که خواهان کیفیت خوب و هزینه کم هستند پیشنهاد می شود.

مشاوره: ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱

پلن بین‌المللی
قیمت ترجمه همزمان
{{calcSingleInterpPrice('International', 'sync', 8) *5 * 0.9| number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('International', 'sync', 8)*3 *0.95| number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('International', 'sync', 8) | number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('International', 'sync', 4) | number:0 | pNumber}} تومان
قیمت ترجمه حضوری
{{calcSingleInterpPrice('International', 'async', 8) *5 * 0.9| number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('International', 'async', 8)*3 *0.95 | number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('International', 'async', 8) | number:0 | pNumber}} تومان {{calcSingleInterpPrice('International', 'async',4) | number:0 | pNumber}} تومان

مترجم شفاهی در این سطح علاوه بر تسلط کامل به زبان مبدا و مقصد، تجربه‌ی کار در سطوح بین‌المللی را دارد و با پروتکل‌های بین‌المللی ترجمه آشناست. این پلن به مشتریانی که جلسه، همایش و یا کنفرانسی با حساسیت بالا دارند پیشنهاد می‌شود.

مشاوره: ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱


تماس با ما

با شماره تلفن ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.
یا شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس گرفته شود.

درمورد قیمت و زمان تحویل سوال دارید؟ درمورد کیفیت و گارانتی سوال دارید؟ درمورد سفارش‌گذاری سوال دارید؟
تماس با ما

هزینه اجاره تجهیزات ترجمه همزمان

در برخی از موارد، سفارش‌های ترجمه همزمان نیازمند تجهیزاتی از قبیل میکروفون و همچنین کمک اپراتور هستند. شما می‌توانید این تجهیزات را از ما اجاره کنید. توجه داشته باشید که برای اجاره این تجهیزات، الزامی به ثبت سفارش ترجمه همزمان نخواهید داشت.
همچنین در صورتی که علاوه بر مترجم به تجهیزات نیز نیاز داشته باشید، باید هزینه‌ای مازاد پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این تجهیزات و شرایط اجاره آن‌ها، با پشتیبانی ترجمیک در تماس باشید.

ترجمه همزمان

شرح

کمتر از ۲۵ نفر

۲۵ تا ۵۰ نفر

بیشتر از ۵۰ نفر

اجاره روزانه هر عدد گوشی

۹۰/۰۰۰ تومان

۸۲/۵۰۰ تومان

۷۵/۰۰۰ تومان

اجاره روزانه دستگاه فرستنده

۷۵۰/۰۰۰ تومان

۷۵۰/۰۰۰ تومان

۷۵۰/۰۰۰ تومان

دستمزد روزانه یک نفر اپراتور

۷۵۰/۰۰۰ تومان

۷۵۰/۰۰۰ تومان

۷۵۰/۰۰۰ تومان

تماس با ما

با شماره تلفن ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.
یا شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس گرفته شود.

درمورد قیمت و زمان تحویل سوال دارید؟ درمورد کیفیت و گارانتی سوال دارید؟ درمورد سفارش‌گذاری سوال دارید؟
تماس با ما

تخفیف حجمی روی خدمات ترجمه شفاهی

سفارش‌های ترجمه همزمان و حضوری، با توجه به زمان موردنظر شما، مشمول تخفیف حجمی می‌شوند. این تخفیف حجمی، تا سقف ۲۵% درصد است. به این معنا که هرچه برای مدت زمان طولانی‌تری به مترجم نیاز داشته باشید، میزان تخفیف دریافتی، به ۲۵% درصد نزدیک‌تر می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف‌های حجمی یا دریافت تخفیف بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

ترجمه همزمان

ردیف

تعداد روز موثر

درصد تخفیف حجمی

۱

بیست و یک روز و بالاتر

۲۵%

۲

چهارده تا بیست روز

۲۰%

۳

هفت تا سیزده روز

۱۵%

۴

پنج یا شش روز

۱۰%

۵

سه یا چهار روز

۵%

۶

یک یا دو روز

۰%

زبان‌ها و زمینه‌های تخصصی ترجمه همزمان در ترجمیک

خدمات ترجمه همزمان سایت ترجمیک، محدود به زبان انگلیسی و فارسی نمی‌شود. بلکه در سایر زبان‌ها نیز به اعزام مترجم و ترجمه همزمان می‌پردازیم.
ما در بین بیش از ۲۴۵۰۰ مترجم متخصصی که با ما همکاری می‌کنند، نیروهای ماهر و باتجربه‌ای در زمینه ترجمه همزمان عربی، ترجمه همزمان آلمانی، ترجمه همزمان ایتالیایی، ترجمه همزمان پرتغالی، ترجمه همزمان هندی، ترجمه همزمان ارمنی، ترجمه همزمان فرانسوی و ترجمه همزمان چینی داریم.

این مترجمان علاوه بر تبحر کافی در زبان‌های خارجی، به رشته‌ها و زمینه‌های تخصصی مختلف نیز تسلط دارند.
بنابراین اگر قصد سفر به کشورهای مختلف جهان دارید یا اگر مهمانانی از کشورهای مختلف همچون امارات، عراق، چین، هند، فرانسه، آلمان، انگلیسی، آمریکا و سایر کشورهای جهان دارید، بی هیچ نگرانی از خدمات ترجمه همزمان ترجمیک استفاده کنید.

ویژگی‌های یک مترجم همزمان خوب

مترجمان شفاهی (اعم از مترجم همزمان، مترجم حضوری یا مترجم همراه ) برای موفقیت در کار خود و اثرگذاری مناسب در قبال بازدیدکنندگان از یک نمایشگاه، کنفرانس یا تور گردشگری، باید، توجه و دقت بالایی در کار داشته باشند. هم‌چنین ضمن برخورداری از حضور ذهن و توانایی‌های ارتباطی، باید به تعامل بین حاضران در یک رویداد کمک نمایند.

ویژگی‌های یک مترجم همزمان خوب

علاوه بر مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های زبانی مترجم نیز برای جلوگیری از بروز اشتباهات در ترجمه همزمان و حضوری جلوگیری می‌کند. این امر احتمال رسیدن به موفقیت در برگزاری یک جلسه یا رویداد روان و بدون حاشیه را بالا می‌برد.
مترجمان ترجمیک، ضمن تسلط به زبان‌های مختلف، در زمینه‌های تخصصی مختلف نیز تسلط دارند.

مسلما این امر، وقتی که رویداد مدنظر در یکی از رشته‌های تخصصی از قبیل مدیریت، بازرگانی، نفت و گاز، مهندسی و تکنولوژی یا صنایع داروسازی و تجهیزات پزشکی باشد، اهمیت دوچندان می‌یابد. در این حالت، احتمالا مجموعه برگزارکننده رویداد ملزم به استفاده از مترجم همزمان با تحصیلات مرتبط از دانشگاه‌های برتر باشد.

برخی سوالات رایج ترجمه همزمان

نمایش بیشتر سوالات

زبان‌های ترجمه

زبان‌های ترجمه

ترجمیک، یک پلتفرم جامع ترجمه و خدمات زبانی است که در بیش از ۳۰ زبان مختلف خدمات ارائه می‌کند. مهم‌ترین زبان‌های موجود عبارتند از: فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، چینی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، کره‌ایی، ژاپنی و اکراینی.

گارانتی دائمی خدمات

گارانتی دائمی خدمات

برای تمام سفارشات گارانتی کیفیت و زمان تحویل وجود دارد.
بر روی سفارشات طلایی و طلایی بازخوانی تا اعلام نظر داور گارانتی کیفیت وجود دارد و در صورت تاخیر مطابق قوانین ترجمیک هزینه برگشت خواهد شد.

محرمانگی اطلاعات

محرمانگی اطلاعات

ترجمیک از نظر اخلاقی، قانونی (مطابق ماده ۶۴ و ۷۵ قانون تجارت الکترونیک) و حرفه‌ای خود را موظف به حفظ و حراست از اطلاعات شخصی و تمام اطلاعاتی که مشتریان در سایت بارگذاری می‌کنند، می‌داند.

چرا ترجمیک؟

جامع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی

جامع‌ترین خدمات زبانی


سایت ترجمه ترجمیک بزرگ‌ترین و جامع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی همانند در ایران است.

دانشگاه شریف

دانشگاه شریف


ترجمیک، شرکتی خلاق، دانشگاهی و توسعه‌یافته در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته شریف است.

اعتماد شرکت‌ها و سازمان

اعتماد شرکت‌ها و سازمان


ترجمیک مورد اعتماد صدها سازمان‌ها دولتی و خصوصی معتبر و شناخته‌شده است.

تحویل بخش به بخش

تحویل بخش به بخش


تحویل بخش به بخش پروژه، خیال شما را در مورد کیفیت و پیشرفت پروژه آسوده خواهد کرد.

تیم پایش کیفی

تیم پایش کنترل کیفی


تیم پایش فنی به صورت مستمر، تک تک سفارش‌های سایت را از نظر کیفیت بررسی می‌کنند.

پشتیبانی

پشتیبانی ۲۴ ساعته


در ۲۴ ساعت شبانه‌روز از طریق تلفن، تیکت و تلگرام با کارشناسان سایت تماس حاصل فرمایید.




درباره ترجمیک

ترجمیک، بزرگ‌ترین پلتفرم خدمات زبانی (ترجمه، ویرایش و تولید محتوا) در ایران و یک شرکت خلاق و پیشرو مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف است. مترجمان، ویراستاران، نویسندگان و گویندگان ایرانی و خارجی ما در زمینه فعالیت خود بسیار ماهر و با تجربه هستند.

ما در ترجمیک، خدمات تخصصی مختلفی را از قبیل ترجمه تخصصی متون، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه همزمان، ترجمه رسمی مدارک، ویراستاری نیتیو مقالات و متون و تولید محتوای متنی و صوتی ارائه می‌کنیم.

شبکه‌های اجتماعی

© تمامی حقوق مادی و معنوی برای موسسه فرهنگی هنری آوای هوشمند سخن (ترجمیک) محفوظ است.
www.tarjomic.com - ۱۴۰۲