راه‌اندازی واحد پایش و ارتقای کیفیت ترجمیک

یکی از مهم‌ترین اهداف سایت ترجمه تخصصی ترجمیک، ارتقای مستمر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان است. ترجمیک در طول مدت فعالیت خود، خدمات متعددی از قبیل ترجمه زبان‌های مختلف و همچنین خدمات ویراستاری مقاله و پایان نامه را به کمک بیش از ۱۰۰۰ مترجم و ویراستار متخصص به هزاران مخاطب خود عرضه کرده است. در کنار ارائه خدمات متنوع، یکی از دغدغه‌های همیشگی تیم ترجمیک، کیفیت این خدمات بوده است.
به این منظور، با تفکیک مسئولین بررسی کیفیت و اضافه شدن تعدادی از مترجمان تحصیل‌کرده و با سابقه به تیم ترجمیک، «واحد پایش و ارتقای کیفیت سفارشات» در ترجمیک شکل گرفت و نزدیک به یک ماه از آغار فعالیت آن می‌گذرد. مسلماً مشتریان قدیمی ترجمیک، بهبود کیفیت در این بازه را -که مسلما آخرین گام در ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت ترجمه نخواهد بود- احساس می‌کنند.
در کنار راه‌اندازی این واحد، امکان ارتباط مستقیم بین مشتریان و مترجمان از یک سو و ارتباط تیم پایش کیفیت و مترجمان و مشتریان، از سوی توسعه‌دهندگان ترجمیک فراهم شد تا هرچه بیشتر به سوی برآورده شدن دقیق نیازهای مخاطبان محترم گام برداریم.
تغییرات اخیر در ترجمیک، نتیجه ارزیابی صورت گرفته از نظرات شما مترجمان و مشتریان گرامی بوده و شما می‌توانید با ارائه نظرات ارزشمند خود به ما، همچنان به بهبود فرآیندهای سایت ترجمیک کمک کنید.

3 دیدگاه در «راه‌اندازی واحد پایش و ارتقای کیفیت ترجمیک»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.