کسب رتبه‌های برتر کنکور دکتری سال ۹۷ توسط مترجمان ترجمیک

مترجمان با تجربه ترجمیک، در زمینه‌های تحصیلی خود نیز سرآمد هستند. در آزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۳۹۷ که نتایج آن چند روز قبل از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد، برخی از مترجمان ترجمیک در رشته‌های مختلف از قبیل زبان انگلیسی، مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، کشاورزی و مدیریت دولتی حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

خانم‌ها شیوا رضایی اکبریه (کد مترجمی: ۹۹۸)،  زهرا گلسرخی (کد مترجمی: ۸۰۸)، سودا رضازاده موحد (کد مترجمی: ۱۰۳۴) و آقایان احسان لطفی (کد مترجمی: ۱۰۷) و احسان سرلکی (کد مترجمی: ۹۹۴) به ترتیب رتبه ۳۳ مهندسی هوافضا، رتبه ۱۱ مهندسی کشاورزی، رتبه ۱۲ زبان انگلیسی، رتبه ۳۲ مهندسی مکانیک، رتبه ۱۳ مدیریت دولتی و رتبه ۱ مهندسی مکانیک را به دست آورده‌اند.

پیشتر در مقاله‌ای به بررسی سطح تحصیلات مترجمان همکار ترجمیک پرداختیم (اینجا). نتایج آزمون دکتری بار دیگر نشان داد که سطح کیفی همکاران ما در زمینه‌های تخصصی مختلف بسیار مناسب بوده و می‌تواند موجب جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان محترم شود.

ترجمیک از همکاری با این فرهیختگان به خود می‌بالد و خوشحال است که به کمک دانش و تجربه این عزیزان قادر به ارائه خدمات با کیفیت ترجمه مقاله، ترجمه کتاب و ترجمه تخصصی متون علمی است. مخاطبان محترم سایت ترجمیک، می‌توانند در هنگام ثبت سفارش ترجمه با ارائه کد مترجمی مترجمان فوق تقاضای سپردن سفارش به هر یک از این مترجمان را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.