تلگرام پیام رسان ترجمیک

بهبود سیستم پیام‌رسانی سایت ترجمیک

همانطور که همراهان گرامی سایت ترجمیک اطلاع دارند، سیستم پیام‌رسانی ترجمیک تا کنون عمدتاً از طریق ربات «دستیار ترجمیک» صورت می‌گرفت و در برخی موارد نیز اطلاع‌رسانی از طریق پست الکترونیک یا پیامک (به ویژه برای ارتباط با مشتریان محترم) انجام می‌شد.

از مدتی قبل با توجه به گمانه‌زنی‌ها در مورد فعالیت تلگرام، تیم فنی ترجمیک راهکارهای جایگزین برای «دستیار ترجمیک» را در دستور کار خود قرار داد تا وقفه‌ای در عملکرد سایت به وجود نیاید. بر این اساس، سیستم پیامرسان ترجمیک راه‌اندازی شد که کاربران محترم از طریق آن کلیه پیام‌های ارسالی از سوی دستیار ترجمیک را در پنل کاربری خود مشاهده خواهند کرد. همچنین پیام‌رسانی از طریق پست الکترونیک و پیامک برای گستره بیشتری از پیام‌ها صورت خواهد پذیرفت.

در مورد اطلاع‌رسانی از طریق پیامک، مترجمان محترم لازم است در نظر داشته باشند که خط پیامکی ترجمیک، از نوع تبلیغاتی بوده و برای دریافت پیامک از این خط لازم است خط شما قابلیت دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را داشته باشد. بنابراین اگر پیش از این دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را غیرفعال کرده‌اید، می‌بایست طبق دستورالعمل زیر، نسبت به فعال‌سازی مجدد این خدمات اقدام فرمایید.

  • برای مشترکان همراه اول: ارسال عدد ۲ به شماره ۸۹۹۹ از خط همراه اول مدنظر
  • برای مشترکان ایرانسل: ارسال عدد ۰ به شماره ۵۰۰۵ از خط ایرانسل مدنظر
  • برای مشترکان رایتل: در این شرکت پیامک‌های ترجمیک بدون مشکل ارسال می‌شود و نیاز به اقدام دیگری وجود ندارد.

در انتها لازم به ذکر است که با توجه به شواهد میدانی از عملکرد کاربران نرم‌افزار تلگرام، همچنان اصلی‌ترین راه ارتباطی بین ما و شما مخاطبان محترم، ربات «دستیار ترجمیک» خواهد بود و روش‌های دیگر به عنوان روش‌های مکمل محسوب خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.