استخدام مترجم ترجمیک در نمایشگاه کار شریف

فرصت‌ استخدام در ترجمیک در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه سال جاری، دانشگاه صنعتی شریف، میزبان نهمین نمایشگاه کار شریف خواهد بود. دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار به خوبی می‌دانند که این نمایشگاه‌ها محلی برای ملاقات با کارفرمایان برتر کشور یا نماینده‌های آن‌ها و آگاهی از فرصت‌های استخدامی است. شرکت‌های بزرگ کشور نیز با این فرصت آشنا هستند و سالانه تعداد زیادی نیروی متخصص را از این طریق جذب و استخدام می‌کنند. ترجمیک نیز این فرصت را غنیمت می‌داند و برای جذب نیروهای متخصص در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

در نهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف، بیش از ۱۵ موقعیت شغلی از سوی گروه ترجمه تخصصی ترجمیک معرفی شده است که کارجویان محترم می‌توانند برای استخدام در آن‌ها درخواست خود را ارسال نمایند. از میان این فرصت‌ها می‌توان به مترجمی فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، اسپانیولی و … اشاره کرد. همچنین فرصت‌های جدیدی در زمینه استخدام مترجمان همزمان و شفاهی وجود دارد که افراد علاقه‌مند می‌توانند برای آن‌ها درخواست بدهند.

علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه کار شریف می‌بایست در سایت نمایشگاه کار به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبت‌نام نمایند و رزومه خود را در سامانه جاب ویژن مربوط به این نمایشگاه تکمیل نمایند. سپس با مراجعه حضوری به غرفه ترجمیک در نمایشگاه کار شریف، نسبت به درخواست استخدام اقدام نمایند.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه استخدام مترجم، درخواست خود را ارسال نمایید.

دعوت از مترجمان و مخاطبان برای شرکت در نمایشگاه

اعضای تیم ترجمیک از همه مترجمان، ویراستاران و مشتریان عزیزی که با ترجمیک همکاری داشته یا از خدمات آن استفاده کرده‌اند، دعوت می‌کنند تا با شرکت در نمایشگاه علاوه بر تجدید دیدار، نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را در اختیار ما قرار دهید.

 

 

یک دیدگاه در «فرصت‌ استخدام در ترجمیک در نمایشگاه کار دانشگاه شریف»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.