مرکز رشد فناوری های پیشرفته شریف

پیوستن ترجمیک به مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف

با گسترش موج کارآفرینی در دنیا و کشور ما، مراکز متعددی برای حمایت از این روند و ایجاد مجموعه‌های اقتصادی و موثر به وجود آمده است. یکی از این مجموعه‌ها مراکز رشد فناوری هستند. مراکز رشد، مجموعه‌هایی هستند که برای حمایت از کارآفرینان تحصیل‌کرده ایجاد شده‌اند. این مراکز با ارائه تسهیلات و حمایت‌های مناسب به کارآفرینان کمک می‌کنند تا کسب‌وکارهایی که به مرحله‌ای از موفقیت و رشد دست پیدا کرده‌اند، به بالاترین سطوح ارتقا پیدا کنند.

یکی از معتبرترین مراکز رشد ایران، مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف است. این مجموعه به حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کارآفرینانه‌ی تاسیس شده توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف می‌پردازد و تا کنون مجموعه‌های موفق زیادی در سطح کشور از خدمات مرکز رشد شریف استفاده کرده‌اند.

پیوستن ترجمیک به مرکز رشد دانشگاه شریف

در چند ماه گذشته، مدل‌های کسب و کار و پارامترهای کیفی و کمی عملکرد ترجمیک از سوی کارشناسان مرکز رشد شریف مورد بررسی قرار گرفت و پس از چند جلسه با هیئت بررسی و پذیرش این مرکز، با عضویت ترجمیک در مرکز رشد موافقت به عمل آمد و از دیروز کار انتقال دفتر ترجمیک به مجموعه مرکز رشد عملی شد.

پیوستن به خانواده مرکز رشد شریف، فرصتی نو در اختیار تیم ترجمیک قرار می‌دهد تا در کنار مترجمان، ویراستاران، مترجمان همزمان، مترجمان رسمی و اساتید زبان همکار، خدماتی ممتاز و برجسته در سطح ملی و بین‌المللی ارائه دهند. مسلماً این موفقیت‌ها با تلاش همکاران خبره ترجمیک حاصل شده است که از نخبگان و متخصصان درجه اول کشور محسوب می‌شوند و ادامه مسیر نیز با همین تلاش طی خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است، دفتر جدید ترجمیک به آدرس زیر منتقل شده است:
تهران، خیابان آزادى، خیابان شهید حبیب اله، خیابان شهید قاسمى (ضلع شمالى دانشگاه صنعتى شریف)، کوچه گلستان، کوچه گل، پلاک ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.