اختصاص هزینه اقلام تبلیغاتی به خانواده دانش‌آموزان خراسان جنوبی

در کشور ما و بسیاری از کشورهای دیگر، معمولا شرکت‌ها و سازمان‌ها در انتهای هر سال اقلام تبلیغاتی مشخصی از قبیل سررسید، نامه‌های تبریک و تشکر و هدایای تبلیغاتی تهیه و برای مخاطبان خود ارسال می‌کنند. ترجمیک نیز در سال‌های گذشته اقدامات مشابهی انجام می‌داد. هدف از ارسال این اقلام معمولا حفظ ارتباط با مشتریان، ثبت نام برند در ذهن مشتری و استمرار رابطه با مشتریان است.

البته تهیه این اقلام و چینش مناسب آن در بسته‌بندی‌های مناسب و ارسال آن در موعد مناسب، کاری دقیق و هزینه‌بر بوده و مستلزم دقت بالایی است. هر چند نمی‌توان منکر اثربخشی این روش تبلیغاتی شد، اما تجربه شخصی و تیمی ما نشان داد که این هدایا اغلب به خوبی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و کارایی کافی برای مخاطب ندارند. در واقع از این منظر، ارسال اقلام تبلیغاتی برای طیف وسیعی از مشتریان، کاری مفید محسوب نمی‌شود.

به ویژه، با وجود راه‌های ارتباطی جدید آنلاین با مشتریان، دیگر ضرورت چندانی به ادامه روش‌های تبلیغاتی قدیمی احساس نمی‌شود. به ویژه این که شرایط خاص امسال کشور، اقداماتی بهتر را ضروری می‌نماید.

صرف هزینه اقلام تبلیغاتی در جایی مفید

ما در واحد تبلیغات ترجمیک، در سال جاری، ضمن بررسی میزان اثربخشی اقدامات سال‌ها گذشته و با در نظر گرفتن اوضاع جاری کشور و هموطنان عزیزمان، تصمیم گرفتیم روشی دیگر پیش بگیریم. قرار گذاشتیم تا بودجه هدایای تبلیغاتی پایان سال را به خانواده چند دانش آموز تحت پوشش از استان خراسان جنوبی اختصاص دهیم تا هم عید شاد و فرخنده‌ای داشته باشیم و هم کار مفیدی انجام داده باشیم. عزیزان همراه ترجمیک، مثل هر سال: عیدتان مبارک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.