فرصت رشد فردی در قرنطینه – برای تولیدکنندگان محتوا

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه دنیای دیجیتال، صاحبان مشاغل مختلف به ضرورت فعالیت در فضای دیجیتال پی برده‌اند و چه بسا در مقایسه با فعالیت در دنیای واقعی، انرژی و تمرکز بیشتری را به فعالیت‌های مجازی خود اختصاص داده‌اند. امروزه کمتر کسب‌وکاری وجود دارد که به اهمیت تولید محتوا و سئو برای توسعه، پیشرفت و دیده شدن در دنیای مجازی واقف نباشد.

تولید محتوا به‌معنای ارائه اطلاعات مفید و ترغیب‌کننده به مخاطبان در راستای ایجاد جذابیت و برقراری تعامل سازنده با مخاطب است. به بیان ساده‌تر، شما اطلاعاتی را که کاربران نیاز دارند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید و در مقابل کاربران با برند و خدمات شما آشنا شده و ممکن است به مشتریان بالقوه یا بالفعل شما تبدیل شوند.

اما برای اینکه محتوای تولیدی شما در دنیای شلوغ دیجیتال در معرض دید کاربران قرار بگیرد، لازم است که تدابیری را بیندیشید که موتور‌های جستجو محتوای شما را ارزشمند ارزیابی کرده و در اولویت نمایش خود قرار دهند. این تدابیر را اصطلاحاً بهره‌وری موتور‌های جستجو یا به اختصار سئو (SEO) می‌نامند.

تولید محتوا و سئو روز‌به‌روز پیچیده‌تر و تخصصی‌تر می‌شوند و اگر شما به‌عنوان مالک یک کسب‌وکار به‌دنبال موفقیت در دنیای مجازی هستید یا باید از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید یا دانش و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

دوران قرنطینه می‌تواند بهترین فرصت برای ارتقای دانش و اطلاعات شما در زمینه تولید محتوای فارسی و سئو باشد. در همین راستا ترجمیک اقدام به ارائه دوره‌های آموزش محتوا‌نویسی و سئوی مجازی نموده است که با آموزش اصول پایه، هر کسب‌وکاری را قادر می‌سازد تا به نیاز‌های اساسی خود در این زمینه پاسخ دهد. علاوه بر این، برای افرادی که مایل به کسب درآمد از این طریق هستند، این درس‌ها می‌توانند دری به‌سوی دنیای سئو باشند.

همان‌طور که ویروس کرونا برای قدرتمند کردن خود از تکنولوژی کمک گرفت، شما نیز می‌توانید با بهره‌گیری صحیح از تکنولوژی به انسان‌های توانا‌تر و موفق‌تری تبدیل شوید. بنابراین، فرصت را مغتنم شمرده و از درس‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت و به‌صورت رایگان برای دوران قرنطینه در اختیار شما قرار گرفته‌اند، نهایت بهره را ببرید.

آشنایی با اصول سئو (SEO)

این کلاس برای آموزش مبتدیان یا بهبود مهارت‌های حرفه‌ها بسیار مفید است. با آموختن تعاریف و مفاهیم بنیادی سئو در این درس، می‌توانید سفر خود را به دنیای سئو آغاز کنید. همچنین در این دوره شما می‌آموزید که چگونه با بررسی نتایج جستجو به هدف افراد از جستجو پی ببرید. علاوه بر این می‌توانید بفهمید که چه نوع محتوایی برای هر یک از مراحل فروش و برای هر یک از صفحات سایت مناسب است.

این درس به شما نشان خواهد داد که موتور‌های جستجو چگونه وب‌سایت‌های مختلف را پیدا و آنالیز می‌کنند و با کسب این اطلاعات می‌توانید سایت خود را آنالیز کرده و محتوایی تولید کنید که منطبق بر الگوریتم موتور‌های جستجو باشد.

https://tarjomic.com/blog/wp-content/uploads/2020/04/7-1-1024x577.jpg

اصول جستجوی کلمات کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی، مهارتی است که هر بازاریاب دیجیتال بایستی با آن آشنا باشد. هنگامی که شما با اصول جستجو و ارزیابی کلمات کلیدی آشنا می‌‌شوید، یک گام به موفقیت در سئو نزدیک‌تر خواهید شد. چرا که یافتن و کاربرد کلمات کلیدی مناسب یکی از مهم‌ترین اصول سئو می‌باشد.

در این درس با نحوه سازمان‌دهی تحقیقات خود پیرامون کلمات کلیدی و استفاده از ابزارهای مختلف برای دستیابی به کلمات کلیدی مناسب آشنا خواهید شد. در این دوره نه تنها مفاهیم بلکه اجرای عملی آن‌ها نیز آموزش داده خواهند شد. علاوه بر این می‌آموزید که برای افزایش فروش از چه نوع کلمات کلیدی در محتوا باید استفاده شود.

https://tarjomic.com/blog/wp-content/uploads/2020/04/8.jpeg

لینک‌دهی (پیوند‌دهی) و بک‌لینک

لینک‌های داخلی و خارجی و همچنین دریافت بک‌لینک از جمله مواردی هستند که نقش مهمی در تعیین رتبه سایت‌ها دارند. در این درس شما می‌آموزید که چگونه لینک‌های معتبر و مرتبط را شناسایی و از ابزار‌های مختلف برای بررسی و جستجوی لینک‌ها استفاده کنید.

همچنین در این کلاس خواهید آموخت که چرا لینک‌ها برای سئو اهمیت دارند و چگونه اعتبار و اهمیت یک لینک را ارزیابی کنید. علاوه بر این، با گذراندن این دوره می‌توانید توانایی ایجاد ارتباط میان استراتژی کلمات کلیدی و استراتژی لینک‌دهی و لینک‌سازی را به‌دست آورید.

درست است که به‌دست آوردن لینک از سایت‌های دیگر آسان نیست، ولی این درس راهکار‌های مؤثر در این رابطه را به شما نشان خواهد داد و به شما در اولویت‌بندی تلاش‌هایتان برای لینک‌سازی کمک خواهد کرد.

https://tarjomic.com/blog/wp-content/uploads/2020/04/9-1024x556.jpg

ترجمیک یک پیشنهاد طلایی برای شما دارد!

تیم ترجمیک همواره تلاش کرده است که بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهد. به همین دلیل تصمیم به ارائه دوره‌های آموزشی از راه دور در زمینه تولید محتوا نموده است که گذراندن هر یک از این دوره‌ها می‌تواند تأثیر چشمگیری بر ارتقای حرفه و سایر فعالیت‌های اقتصادی شما داشته باشد. درس‌هایی که در قالب این دوره‌ها ارائه شده‌اند، شامل مطالب و مفاهیم پایه و کاربردی در زمینه تولید محتوا و سئو هستند که مورد نیاز هر کسب‌وکار اینترنتی می‌باشند.

مجموعه ترجمیک در راستای رعایت اصل مشتری مداری که در مدت فعالیت خود همواره به آن پایبند بوده است، برای هر چه پربار‌تر شدن دوران قرنطینه شما در زمان شیوع کرونا یک فرصت استثنایی را در اختیار علاقمندان به تولید محتوا و سئو قرار داده است. شما می‌توانید در دوران قرنطینه با استفاده از کد wegotthis به‌صورت رایگان از درس‌های معرفی شده در این مقاله استفاده نمایید.

https://tarjomic.com/blog/wp-content/uploads/2020/04/10-1024x196.jpg

هزینه استفاده از درس آشنایی با اصول سئو (SEO) در خارج از کشور۴۹ دلار،درس اصول جستجوی کلمات کلیدی ۱۱۹ دلار ودرس لینک‌دهی و بک‌لینک ۱۴۹ دلار می‌باشد که برای دوران قرنطینه به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته‌اند.

هدف ترجمیک، موفقیت شما در عرصه‌های مختلف کاری و تحصیلی است، به همین دلیل در کنار ارائه خدمات ترجمه، تولید محتوا و خدمات زبانی دیگر، از هر فرصتی برای افزایش سطح معلومات مخاطبان خود به‌منظور رشد و تعالی آن‌ها استفاده می‌نماید. به همین دلیل این مجموعه اقدام به فراهم نمودن دسترسی رایگان شما به دوره‌های تولید محتوا و سئوی کاربردی در ایام قرنطینه نموده است تا گام مؤثری در خدمت به مشتریان خود برداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.