معرفی یک اپلیکیشن برای معماری و طراحی داخلی

اگر معمار یا طراح داخلی هستید، یا به معماری و دکوراسیون علاقه دارید، به احتمال زیاد تا به حال به این فکر کرده اید که یک اپلیکیشن در این زمینه روی گوشی موبایل خود داشته باشید و اطلاعات و اخبار این حوضه را به صورت روزانه دریافت کنید، تعداد اپلیکیشن های مناسب با زبان فارسی در زمینه معماری و دکوراسیون بسیار محدود است و برنامه های زیادی به زبان فارسی در این زمینه وجود ندارید، اپلیکیشنی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم یک برنامه تخصصی برای فعالان این حوضه که عمدتا معماران، طراحان داخلی، طراحان منظر و فعالان حوضه ساختمان سازی هستند میباشد، این برنامه مجموعه ای کامل از ابزار های مورد نیاز در طراحی معماری و دکوراسیون را در کنار اطلاعات کاربردی در این زمینه جمع آوری کرده است، اپلیکیشن دانلود معماری در حال حاظر بزرگترین آرشیو ابزار های طراحی معماری در ایران میباشد و هم برای اندروید و هم برای IOS به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان میباشد.

معرفی برنامه دانلود معماری:

این برنامه از سه بخش اصلی تشکیل شده است، و آرشیوی از اطلاعات تخصصی به همراه فایل ها و ابزار های مورد نیاز در طراحی معماری را در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه با مهمترین بخش های این برنامه و محتوای ارائه شده در آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

بخش مقالات معماری و دکوراسیون

بخش اول مطالب و اخبار روز دنیا در زمینه طراحی های حرفه ای دکوراسیون و معماری میباشد که به صورت مقالات روزانه در اختیار کاربران قرار میگیرد. این بخش شامل اطلاعات ارزشمند از پروژه های برتر معمار و دکوراسیون دنیا در سبک های مختلف است. همچنین بخش چند رسانه ای اپلیکیشن با عنوان معمارTV شامل ویدیو ها، فیلم ها مستند های تخصصی در زمینه معماری بوده و آرشیوی از ۱۰۰۰۰ عکس با کیفیت از ایده مختلف طراحی در اپلیکیشن در اختیار طراحان با ذوق میباشد.

بخش آموزش نرم افزار های معماری و طراحی

بخش دوم شامل آموزش های حرفه ای و سطح اول دنیا در زمینه نرم افزار های طراحی معماری است، این بخش بسیار کاربردی بوده و با توجه به اینکه تسلط بر نرم افزار های طراحی برای حضور در بازار کار بسیار ضروری است، میتواند برای بسیار از کسب و کار های کاربردی باشد، محتوای این بخش به صورت ویدیو های آموزشی بوده و به صورت دانلودی در اختیار کاربران میباشد، بیش از ۵۰۰ دوره آموزش حرفه ای در این بخش آماده دریافت است که میتوان به دوره های مانند: آموزش اتوکد، آموزش تری دی مکس، آموزش رویت، آموزش اسکچاپ، آموزش وی ری، آموزش کرونا رندر، آموزش فتوشاپ، آموزش راینو، آموزش لومیون، آموزش مایا و چندین نرم افزار تخصصی دیگر در این حوضه اشاره کرد.

بخش دانلود فایل و ابزار های طراحی

بخش سوم، شامل آرشیوی بزرگ از ابزار های مورد نیاز در طراحی معماری و دکوراسیون با نرم افزار های مختلف میباشد، مجموعه ای کامل از فایل های مورد نیاز در طراحی با نرم افزار در این بخش آماده دریافت شده اند که به راحتی میتوان آنهارا دانلود ودر هر پروژه ای به راحتی به کار برد، این فایل ها شامل ابزار های کاربردی مانند مواردی است که در ادامه به بخشی از آن ها اشاره میکنیم.  دانلود آبجکت و مدل سه بعدی برای نرم افزاهای مختلف طراحی سه بعدی مانند تری دی مکس که میتواند در طراحی سه بعدی پروژه های مختلف معماری بسیار کاربردی باشد. دانلود صحنه هآ آماده سه بعدی و از پیش طراحی شده ی طراحی دکوراسیون و نمای ساختمان، دانلود متریال و تکسچر های کاربردی که بخش بسیار مهمی از طراحی معماری و دکوراسیون است. همچنین آرشیو بسیار بزرگی از فایل های اتوکد آماده در موضوعات مختلف در اختیار کاربران میباشد، بیش از ۳۰۰۰ فایل اتوکد از پلان و نقشه های حرفه ای در تمامی موضوعات طراحی در این بخش آماده دریافت است.

دریافت برنامه دانلود معماری

اپلیکیشن دانلود معماری آرشیوی کاربردی در زمینه معماری و دکوراسیون و یکی از بهترین برنامه های فارسی در حوضه ساختمان است، این برنامه را میتوانید به صورت رایگان از طریق سایت دانلود معماری در آدرس https://arch-projects.com/app/ و همچنین در مارکت های معتبر دنیا هم برای اندروید و هم برای IOS دریافت کنید، برنامه هم اکنون در گوگل پلی استور و کافه بازار برای دستگاههای اندرویدی و در اناردونی برای دستگاه های IOS در دسترس علاقه مندان به معماری و دکوراسیون میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.