استفاده از تم‌ها، رنگ‌ها، استایل و فونت‌ها در Word

در این آموزش می‌آموزیم چگونه با استفاده از بخش Design در ورد باید می‌توانیم، تم، فونت و رنگ‌های ورد را تغییر داده و شخصی‌سازی کنیم.

تم‌ها (Themes) نیز از دیگر امکانات ورد هستند که تنظیمات متن از قبیل فونت، فاصله بین خطوط و جلوه‌ها و همچنین رنگ را می‌توان به وسیله این ابزار تغییر داد.

برای استفاده از Themes به بخش Design در برنامه ورد بروید.

در سمت چپ، Themes را مشاهده می‌کنید که دارای گزینه‌های مختلفی از قبیل Themes، Colors، Fonts و Effects است. هر کدام از این گزینه‌ها کار خاصی را در این بخش انجام می‌دهند.

دیگر آموزش‌های ورد را در وبلاگ ترجمیک ببینید.

Themes: با انتخاب این گزینه، پنجره کشویی برایتان باز می‌شود که می‌توانید تم مورد نظر خود را از بین طرح‌های پیش فرض انتخاب نموده یا آن را به وجود آورید.

Colors: این گزینه جهت تنظیم رنگ‌های به کار رفته در تم مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کلیک بر روی آن منوی کشویی برایتان باز می‌شود.

Fonts: انواع فونت‌ها را برای استفاده در تم به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید از بین فونت‌های موجود یکی را انتخاب کنید.

فونت در ورد

Effects: این گزینه برای ایجاد جلوه‌های بصری بوده و دارای منوی کشویی است، می‌توانید افکت مورد نظر خود را از بین افکت‌های موجود انتخاب کنید و یا حتی افکت مخصوص خود را بسازید.

پس از انتخاب تم، رنگ، استایل و فونت مورد نطر می‌توانید با استفاده از گزینه save as default تنظیمات مربوط به آن را ذخیره کنید.

امیدواریم با این آموزش توانسته باشید تنظیمات مربوط به فایل خود را به ذخیره نمایید.

یک دیدگاه در «استفاده از تم‌ها، رنگ‌ها، استایل و فونت‌ها در Word»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.