نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های تبدیل رایگان پی‌دی‌اف به ورد

یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده از فایل‌های ورد در کامپیوترهای مختلف به وجود بیاید، بهم ریختگی آن است. همانطور که می‌دانیم، pdf یکی از ابزارهای مناسب برای انتقال و اشتراک‌گذاری اسناد بدون تغییر است. از طرفی ممکن است پس از انتقال فایل pdf، نیاز به اصلاح یا اضافه کردن مطلب باشد، درحالیکه فایل‌های پی‌دی‌اف در حالت عادی قابل تغییر نیستند. بنابراین نیاز است که به کمک ابزارهای جانبی، فایل pdf به فایل word تبدیل شود.

استفاده از چند نرم‌افزار برای تبدیل فایل pdf به word که در ادامه معرفی کرده‌ایم، این مشکل را هم در کامپیوتر و هم در موبایل، به آسانی حل می‌کند. این نرم‌افزارها با تبدیل سریع فرمت پی‌دی‌اف به ورد،مطالب مورد نظر شما را بدون هیچ تغییری در مایکروسافت ورد باز می‌کنند.

نکته‌ای که در مورد این نرم‌افزارها وجود دارد این است که رایگان نیستند. البته تعداد محدودی از تبدیل‌ها را به صورت رایگان انجام می‌دهند، اما برای استفاده همیشگی باید اشتراک ماهیانه خریداری کنید. در ادامه با چند نرم‌افزار کاربردی تبدیل فایل pdf به word آشنا می‌شویم.

معرفی نرم‌افزارهای تبدیل پی‌دی‌اف به ورد در کامپیوتر

TalkHelper PDF Converter

TalkHelper یکی از بهترین نرم‌افزارهای تبدیل pdf به ورد با پشتیبانی فارسی است. پس از باز کردن برنامه، از قسمت چپ صفحه نوع تبدیل خود را مشخص می‌کنید. سپس به راحتی با وارد کردن فایل پی‌دی‌اف خود داخل برنامه، می‌توانید کار تبدیل را شروع کنید.

این برنامه علاوه بر ورد، تبدیل انواع فایل‌های دیگری مثل Image ،Powerpoint ،HTML و اکسل را هم انجام می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار علاوه بر تبدیل‌های معمولی، تبدیل فایل‌های پی‌دی‌اف اسکن شده به ورد است. با توجه به سادگی رابط کاربری آن، بهترین پیشنهاد برای تبدیل فایل‌های شماست.

می‌توانید فایل برنامه را از TalkHelper دانلود کنید.

Nitro PDF  to Word Converter

Nitro یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند تبدیل سریع pdf به ورد است. در این نرم‌افزار هم با وارد کردن فایل مورد نظر pdf داخل برنامه، تبدیل انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که پس از نصب، برای دسترسی سریع‌تر به برنامه، یک افزونه به ورد شما اضافه می‌شود و کار تبدیل پی‌دی‌اف به ورد را انجام می‌دهد.

نکته دیگر در مورد این نرم‌افزار، حفظ امنیت فایل‌های pdf با رمزگذاری‌های مختلف روی فایل‌ها است. برنامه با اعمال کدگذاری‌های  bit-40 و bit-128 و امکان اعمال Watermarking برای حفظ کپی‌رایت، از فایل پی‌دی‌اف محافظت می‌کند.

می‌توانید فایل برنامه را از Nitro دانلود کنید.

WPS Pdf to Word Converter

WPS یک برنامه تبدیل فایل در ویندوز است و کار با آن هم بسیار آسان است. pdf را انتخاب و وارد برنامه کنید. سپس فرمت مدنظر را انتخاب کنید و تا اتمام روند تبدیل صبر کنید.

برای دانلود برنامه وارد WPS شوید.

UniPDF PDF To Word Converter

این برنامه هم نسخه رایگان دارد و هم اشتراکی. اما نسخه رایگان آن محدود است به طوریکه در هر بار استفاده تنها می‌توانید ۳ صفحه را تبدیل کنید. برای دانلود برنامه به UniPDF مراجعه کنید.

معرفی نرم‌افزارهای تبدیل pdf به word در موبایل

گاهی ممکن است فایل pdf شما در تلفن همراه باشد یا به کامپیوتر دسترسی نداشته باشید. در این صورت، استفاده از برنامه‌های موبایل بهترین راهکار برای تبدیل فایل‌های pdf به word خواهد بود. این نرم‌افزارها با این که رایگان هستند اما برای ترغیب کاربران به خرید نسخه حرفه‌ای، زمان تبدیل در نسخه رایگان را قدری طولانی کرده‌اند.

Able2Extract PDF Converter

یکی از نرم‌افزارهای ساده و مناسب برای تبدیل پی‌دی‌اف به ورد با گوشی موبایل، برنامه Able2Extract PDF Converter است. شما با این برنامه به راحتی و بدون محدودیت می‌توانید فایل‌های pdf خود را به ورد، اکسل و پاورپوینت تبدیل کنید.

می‌توانید فایل این برنامه را از Able2Extract PDF Converter دانلود کنید.

OfficeSuite

OfficeSuite یکی دیگر از نرم‌افزارهای کاربردی برای تبدیل پی‌دی‌اف (pdf) به ورد با موبایل است. شما علاوه بر تبدیل فایل pdf به ورد، می‌توانید فایل‌های پاورپوینت، اکسل و ورد را هم به کمک آن مشاهده و ویرایش کنید. پس از نصب، برای استفاده از امکانات برنامه باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید.

می‌توانید فایل برنامه را از OfficeSuite دانلود کنید.

Easy PDF

مزیت این برنامه نسبت به برنامه‌های دیگر امکان انتخاب فایل از فضاهای اشتراک فایل آنلاین، مانند دراپ‌باکس، وان‌درایو، گوگل‌درایو، باکس و… است. Easy PDF رابط کاربری ساده‌ای دارد و پس از نصب به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

می‌توانید فایل برنامه را EasyPDF از دانلود کنید.

ابزارهای آنلاین و تحت‌ وب برای تبدیل پی‌دی‌اف به ورد

ابزار آنلاین یکی از انتخاب‌های مناسب برای زمانی است که نمی‌خواهید هزینه‌ای بپردازید یا برنامه‌ای را روی کامپیوتر و تلفن همراه خود نصب کنید.

Free Online OCR

OCR یک ابزار تحت وب است که با تکنولوژی OCR فایل‌های pdf حتی اسکن شده را به فایل ورد تبدیل می‌کند. یکی از امکاناتی که این اپلیکیشن به شما می‌دهد، انتخاب صفحات دلخواه از فایل پی‌دی‌اف برای تبدیل به ورد است. بنابراین دیگر نیازی نیست تمام فایل را به ورد تبدیل کنید تا تنها به یکی از صفحات آن دسترسی داشته باشید.

تنها مشکل این ابزار این است که امکان تبدیل پس‌زمینه و متن رنگی را فراهم نمی‌کند. برای استفاده از این ابزار به  onlineocr.net مراجعه کنید.

SmallPDF PDF To Word Converter

smallPDF یک مبدل آنلاین پیشرفته است. این ابزار علاوه بر تبدیل، کار ادغام فایل‌های پی‌دی‌اف و فشرده‌سازی را هم انجام می‌دهد. انتخاب این وب‌سایت برای برای فایل‌های کم‌حجم بسیار مناسب است.

به منظور دسترسی به این ابزار به smallpdf.com مراجعه کنید.

می‌توانید برای ادیت نگارشی متون خود، مطلب بهترین افزونه‌های ویرایش متن فارسی در ورد را بخوانید.

سخن آخر

به هنگام انتخاب یک ابزار برای تبدیل فایل‌های pdf به ورد، موارد مختلفی مثل رابط کاربری مناسب، خروجی با کیفیت بالا، هزینه و سرعت تبدیل را در نظر بگیرید. با توجه به این موارد از بین ابزارهای معرفی شده، ابزار مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر نرم‌افزار دیگری می‌شناسید که کارایی و کیفیت بالاتری دارد، حتماً آن را در قسمت نظرات معرفی کنید.

در صورتی که می‌خواهید امنیت فایل‌های وردتان حفظ شود، تنها در چند دقیقه مطلب چگونه روی فایل‌های ورد رمز قرار دهیم را مطالعه کنید.

4 دیدگاه در «نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های تبدیل رایگان پی‌دی‌اف به ورد»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.