آموزش آنلاین

آموزش آنلاین راهی نوین برای افزایش درآمد

آیا تا کنون به افزایش درآمد خود فکر کرده و یا به دنبال ارتقاء درجه شغلی خود بوده‌اید؟ شاید هم هنوز درگیر پیدا کردن شغل هستید و به دنبال راه‌هایی برای افزایش شانس استخدام می‌گردید. داشتن مهارت‌های گوناگون و متنوع که با زمینه شغلی مورد نظر شما مرتبط باشند، همواره شانس استخدام و پیشرفت شغلی شما را افزایش می‌دهند.

 برای مثال درآمد یک مهندس عمران که به نرم افزارهای مهندسی تسلط داشته باشد به مراتب بیشتر از یک مهندس عمران معمولی است. درآمد یک نویسنده محتوا به نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و ایندیزاین تسلط دارد، چندین برابر یک نویسنده معمولی است. اما چگونه مهارت‌های خود را افزایش دهیم؟ نحوه یادگیری مهارت به چه صورت است و در میان انواع روش‌های یادگیری کدام یک را انتخاب کنیم؟

آموزش آنلاین

در این مطلب سعی می‌کنیم به همه این سؤالات پاسخ دهیم و علاوه بر این اطلاعات مفیدی را برای افزایش درآمد مترجمان و نویسندگان تولید محتوا ارائه دهیم.

وبلاگ ترجمیک جایی است که به اطلاعات شما در زمینه ترجمه، ویرایش، تولید محتوا و زبان شناسی می‌افزاید. برای مطالعه مطالب بیشتر، روی لینک وبلاگ بزنید.

اصلاً چرا آموزش آنلاین؟

در دنیای امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا شرکت در کلاس‌های حضوری، سخت، خطرناک و غیر ایمن است. علاوه بر این موارد هماهنگی زمان کار و آموزش و هم‌چنین طی کردن زمان طولانی در رفت و آمد، شرکت در کلاس‌های حضوری را تا حد زیادی سخت و غیر ممکن می‌کند.

در این شرایط آموزش آنلاین راهی ساده پیش روی شماست که یادگیری هر مهارتی را در دنیای پرمشغله امروز ممکن می‌کند. در میان انواع روش‌های یادگیری آموزش آنلاین به عنوان روشی با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد، راهی مطمئن برای شروع است.

مزایای آموزش آنلاین

در این بخش به مزایای آموزش آنلاین در مقایسه با آموزش سنتی پرداخته‌ایم:

 صرفه جویی در وقت

در کلاس‌های آنلاین دیگر نگران پیدا کردن یک آموزشگاه نزدیک نخواهید بود. صرف زمان طولانی برای رفت و آمد باعث می‌شود زمان مفید زیادی را از دست بدهیم. برخی مواقع زمانی که برای رفت و آمد به کلاس طی می‌کنیم خیلی بیشتر از زمان مفیدی است که در کلاس مشغول آموزش هستیم.

صرفه جویی در زمان

به علاوه خیلی از ما به دلیل مشغله زیاد امکان صرف این وقت طولانی را داریم. با کمک دوره‌های آموزش آنلاین می‌توانیم مهارت مورد نظر را بدون صرف زمان اضافی و تلف کردن وقت در مسیر، یاد بگیریم.

هزینه کمتر

کلاس‌های آنلاین هزینه بسیار کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری دارند. زیرا دیگر هزینه آموزشگاه، هزینه امکانات، رفت و آمد و بسیاری موارد فرعی دیگر مطرح نخواهد بود.

کاهش هزینه

 دسترسی به اساتید بهتر

در آموزش آنلاین دیگر محدودیت بعد مکان وجود ندارد. هر جای دنیا که باشید با کمک اینترنت می‌توانید با بهترین اساتید کلاس بردارید.

راحتی و آرامش بیشتر

برای آموزش آنلاین دیگر نیازی به حضور در کلاس‌های حضوری ندارید. می‌توانید سرکارتان وقتی که برای تایم ناهار در نظر گرفته‌اید استفاده کنید. یا در منزل وقتی روی مبل نشسته‌اید و لیوان چایی کنارتان است در کلاس آنلاین شرکت کنید. آمار نشان می‌دهد میزان راحتی ما با نحوه یادگیری مهارت و بازدهی کلاس رابطه مستقیم دارد.

ایمنی بیشتر

این روزها کرونا و شیوع این ویروس بحث داغ محافل است. خیلی از آموزشگاه‌ها کلاس‌های خود را به صوت آنلاین برگزار می‌کنند ولی هستند آموزشگاه‌هایی نیز که به صورت خصوصی کلاس حضوری دارد. حتی اگر بحث ایمنی در خود آموزشگاه مطرح نباشد، رفت و آمد و بودن در مسیر تاکسی و مترو به خودی خود خطرآفرین است. در کلاس آنلاین دیگر دغدغه خطر ویروس کرونا وجود ندارد.

کرونا

مهارت‌های مرتبط با تولید محتوا

همان‌طور که گفتیم داشتن مهارت‌های مرتبط با زمینه کاری باعث پیشرفت بیشتر و هم‌چنین داشتن درآمد بالاتر می‌شود. یک نویسنده تولید محتوا اگر بخواهد درآمد بیشتری داشته باشد، می‌تواند در زمینه‌های مختلف با تولید محتوا مهارت کسب کند و اقدام به تولید محتوای با کیفیت‌تر بکند.

 مهارت‌های گرافیک، ویراستاری و نگارش و ترجمه از جمله مهارت‌هایی هستند که شما به عنوان یک محتوا نویس حرفه‌ای باید بلد باشد. در ادامه توضیحات مربوط به هر کدام از این مهارت‌ها را بیان می‌کنیم.

گرافیک

یک نویسنده تولید محتوا برای نوشتن یک محتوای کامل باید از عکس‌های مناسب استفاده کند. استفاده از عکس‌های کپی که حق کپی رایت ندارند، ارزش محتوای شما را در حد یک محتوای درجه ۳ پایین می‌آورد.

طراح گرافیک

در بسیاری موارد مشتریانی که به شما سفارش تولید محتوا می‌دهند تمایل به داشتن عکس‌های بکر در محتوا هستند. بهتر است بدانید که دستمزد تولید عکس برای یک محتوا چندین برابر هزینه نوشتن آن محتوا است. پس چه بهتر که به عنوان یک نویسنده حرفه‌ای به نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و ایندیزاین تسلط داشته باشید.

ویراستاری و نگارش

بسیاری از نویسندگان تولید محتوا، محتوای بکر و اصیل می‌نویسند ولی هم‌چنان محتوای آن‌ها به عنوان یک محتوای عالی در نظر گرفته نمی‌شود. دلیل آن مشکلات نگارشی و ویرایشی است که در محتوا وجود دارد. بهتر است خودتان اصول ویراستاری و نگارش یاد بگیرید و هزینه ویراستاری محتوای شما به جیب شما برود و نه ویراستار. وقتی یک محتوای یونیک و در عین حال با نگارش عالی تحویل مشتری می‌دهید، قطعاً دستمزد بیشتری دریافت خواهید کرد.

ترجمه

نوشتن یک محتوای به روز بدون استفاده از سایت‌های انگلیسی‌زبان تقریباً غیر ممکن است. بسیاری از مطالب سایت‌های فارسی تکراری و تاریخ گذشته است. برای این‌که محتوای بکر و به روز بنویسید باید بتوانید از سایت‌های انگلیسی‌زبان کمک بگیرید. برای استفاده از سایت‌های انگلیسی در محتوا، لازم نیست حتماً دانش زبان انگلیسی بسیار بالایی داشته باشید. با دانش متوسط زبان انگلیسی و شرکت در دوره‌های تکنیک ترجمه به راحتی می‌توانید از مطالب سایت‌های انگلیسی در محتوای خود استفاده کنید. با شرکت در کارگاه ترجمه آنلاین در دبستان ترجمیک به یک محتوا نویس و مترجم عالی تبدیل شوید.

آموزش آنلاین

شرکت در دوره‌های آموزش ترجمه مانند کارگاه ترجمه آنلاین نه تنها برای نویسندگان تولید محتوا بلکه برای مترجمان، دانشجویان و حتی اساتید و به صورت کلی تمامی افرادی که در حیطه خود نیاز به استفاده از سایت‌های انگلیسی زبان دارند، راهی نوین به سوی پیشرفت است.

گواهی پایان دوره

شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین مزایای زیادی دارد که قبلاً به آن‌ها پرداختیم ولی یک سؤال پیش می‌آید که چرا خودمان مطالعه نکنیم و از ویدیوهای آموزشی کمک نگیریم؟ پاسخ این است که بدون مدرس نمی‌توانید از مشکلات و ایرادات کار خود اطلاع پیدا کنید و گواهی پایان دوره دریافت نمی‌کنید.

در بسیاری موارد زمانی که برای استخدام مراجعه می‌کنید باید مدرکی دال بر این‌که شما در این زمینه تخصص دارید، به کارفرما ارائه کنید. داشتن گواهی پایان دوره به شما این امکان را می‌دهد که مدارک استخدامی‌تان را به صورت قابل استناد به کارفرما ارائه کنید. هرچند صرف گذراندن یک دوره و داشتن گواهی پایان دوره نیست که مهم است بلکه ملاک اصلی مهارت شما است که باید در طول دوره به دست بیاورید.

مدرک دوره

دوره‌های آنلاین در ترجمیک

در ترجمیک دوره‌های آنلاین برای مهارت‌های مختلف برگزار می‌شود و شما با هزینه‌ای معقول، می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کنید و مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهید. دبستان ترجمیک با برگزاری کلاس‌هایی مانند کارگاه ترجمه آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که در زمینه مورد نظرتان علاوه بر کسب مهارت، گواهی معتبر نیز دریافت کنید.

دبستان ترجمیک

ترجمیک با کمک بهترین اساتید از سراسر ایران به شما این امکان را می‌دهد که دوره‌های آموزشی مورد نظرتان را با بالاترین سطح مهارت بگذرانید. برای ثبت نام در دوره‌های آموزش آنلاین ترجمیک و کسب اطلاعات لازم به دبستان ترجمیک مراجعه کنید و یا با پشتیبانی شبانه روزی ترجمیک با شماره ۰۲۱۶۵۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.