در ایام نوروز از رقیبان‌تان پیشی بگیرید

تبلیغات و بازاریابی، از عوامل تاثیرگذار بر فروش و سوددهی کسب‌وکارها است. از سوی دیگر، کسب و کارهای امروزی تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته‌اند و پا به دنیای مجازی گذاشته‌اند.

فعالیت کسب و کارهای مجازی، با مشاغل حضوری بسیار متفاوت است. بنابراین، شیوه تبلیغات و بازاریابی آن‌ها نیز باید متفاوت باشد. تولید محتوا، از بهترین روش‌های جذب مشتری و معرفی محصولات سایت‌ها و فروشگاه‌های مجازی است.

در این مطلب، با اهمیت تولید محتوا برای مشاغل مجازی و راه‌های پیشی گرفتن از رقبا آشنا خواهیم شد. اگر شما هم صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

کدام تیترها بیشترین مخاطب را جذب می‌کنند؟

اهمیت تولید محتوا برای کسب و کارهای مجازی

حتما می‌دانید که در دنیای واقعی افراد خاصی بر فعالیت مشاغل مختلف نظارت می‌کنند. همچنین این مشاغل، در رسانه‌ها تبلیغ می‌کنند و سعی در معرفی محصولات خود دارند.

ربات‌های گوگل، مسئول نظارت بر کسب و کارهای مجازی هستند. این ربات‌ها عملکرد و کیفیت سایت‌ها را می‌سنجند و آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند. سایتی که رتبه بالاتری کسب کند، بیشتر به مخاطبان نشان داده می‌شود. در نتیجه فروش و بازدهی بیشتری خواهد داشت.

اهمیت تولید محتوای سئوشده
تولید محتوای سئوشده به توسعه کسب و کارهای مجازی کمک می‌کند.

کیفیت هر سایتی توسط محتوای آن تعیین می‌شود. بنابراین، محتوای کسب و کارهای مجازی، بار اصلی تبلیغات آن‌ها را بر دوش می‌کشد. از این رو می‌توان گفت، مشاغل اینترنتی بیش از هر چیز بر سر تولید محتوا رقابت دارند.

چگونه از رقبا پیشی بگیریم؟

محتواهای جذاب و سئوشده، کیفیت بالاتری دارد و باعث دیده شدن هرچه بیشتر سایت‌ها می‌شوند. همچنین محتوای سایت‌ها و فروشگاه‌های مجازی باید دائما به‌روز شود و قدیمی نباشد. بنابراین مدیران کسب و کارهای مجازی باید دائما به فکر تولید محتوای جدید و باکیفیت باشند. در غیر این صورت، با افت درآمد مواجه می‌شوند و مشتریان خود را از دست می‌دهند.

با این تفاسیر، آیا تعطیلات نوروز می‌تواند تهدیدی برای کسب و کارهای مجازی باشد و باعث کاهش رتبه آن‌ها در موتورهای جست‌وجوگر شود؟

تعطیلات نوروز؛ فرصت یا معضل؟

بسیاری از افراد، روزهای پایانی سال و ایام نوروز را به استراحت اختصاص می‌دهند. صاحبان کسب و کارهای مجازی نیز از این قائده مستثنی نیستند. در واقع خیلی از کسب و کارهای مجازی عملا در این ایام، فعالیت و تولید محتوای جدیدی ندارند.

این در حالی است که موتورهای جست‌وجوگر، همچنان در حال کار هستند و تعطیلی ندارند. بنابراین کاهش فعالیت فروشگاه‌های مجازی، بازدهی آن‌ها را به طور قابل ملاحظه‌ای تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. حتی اگر کوتاه‌مدت باشد.

با این حال، کافیست کمی هوشمندانه عمل کنید و برخلاف رقبا، در انتشار محتوا در ایام عید کوتاهی نکنید. در این صورت، تعطیلات نوروز نه تنها تهدیدی برای درآمد شما نیست، بلکه فرصتی فوق‌العاده برای رشد آن است.

اهمیت تولید محتوا در تعطیلات نوروزی
با برنامه‌ریزی برای تولید محتوا، از رقبا پیشی بگیرید.

حال شاید برای سفر و تعطیلات برنامه‌ریزی کرده باشید و فرصتی برای کار در ایام نوروز نداشته باشید. این مشکل نیز به‌راحتی قابل حل است.

از همین حالا به فکر تولید محتوا باشید

بهترین راه حل این است که در این روزهای پایانی سال به فکر تولید محتوا باشید. بدین ترتیب، برای ایام عید محتوای آماده دارید و بسیاری از رقیبانتان را کنار خواهید زد.

همان‌طورکه گفتیم، کیفیت تولید محتوا تاثیر زیادی بر ارتقای رتبه فروشگاه اینترنتی شما دارد. بنابراین توصیه ما به شما این است که تولید محتوا را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید. با این کار، می‌توانید در این روزهای پرفشار منتهی به عید به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید و در ایام نوروز آسوده‌خاطر باشید.

کلام آخر

ترجمیک با استخدام جمع کثیری از نویسندگان محتوای خبره و باتجربه به ارائه خدمات تولید محتوا می‌پردازد. شما می‌توانید در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۴ اسفند ماه، تمامی سفارش‌های تولید محتوا را با تخفیف ۱۵ درصدی ثبت کنید. کافیست حین ثبت سفارش کد Eid1401 را وارد کنید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا کلیک کنید.

ترجمه تخصصی، از دیگر خدمات ترجمیک است. مترجمان ترجمیک در تمامی رشته‌ها تخصص دارند و مقالات و متون علمی شما را ترجمه می‌کنند. برای استفاده از این خدمات، به صفحه ترجمه تخصصی مراجعه کنید.

2 دیدگاه در «در ایام نوروز از رقیبان‌تان پیشی بگیرید»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.