بهترین کلاس‌‌های آنلاین آیلتس

در کشور ما، آزمون آیلتس تقریبا ۳۰ بار در سال برگزار می‌شود. هر دوره آزمون آیلتس نیز بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده دارد. با این تفاسیر، می‌توان به اهمیت این آزمون و کسب نمره بالا در آن پی برد.

اما اهمیت آزمون آیلتس در چیست؟ چگونه می‌توان نمره قابل قبولی در این آزمون به دست آورد؟

برای پاسخ به این سوالات، در این مطلب از وبلاگ ترجمیک، به دلایل اهمیت آزمون آیلتس و معرفی کلاس‌های آنلاین آیلتس دبستان ترجمیک می‌پردازیم. اگر شما هم این روزها نگران نمره آیلتس هستید و دنبال یک کلاس آموزش آیلتس خوب و جامع می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید.

مطالب مرتبط:

منابع آزمون آیلتس

اهمیت آزمون آیلتس IELTS در چیست؟

ارائه یک مدرک زبان معتبر، از اساسی‌ترین ملزومات کار، تحصیل و اقامت در خارج از کشور است. آزمون آیلتس، در سراسر جهان به عنوان یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی شناخته می‌شود. در واقع شما با کسب نمره بالا در آزمون آیلتس به مقامات سفارت کشور مقصد ثابت می‌کنید، که به زبان آن‌ها تسلط کافی دارید. در نتیجه برای کار، تحصیل و برقراری ارتباط در آن کشور با مشکل مواجه نخواهید شد.

کلاس آنلاین آموزش آیلتس
در اغلب موارد ارائه مدرک تحصیل برای اخذ پذیرش تحصیلی الزامی است.

داشتن مدرک آیلتس، برای افرادی که قصد مهاجرت ندارند نیز خالی از لطف نیست. چراکه این روزها بسیاری از موسسات آموزش زبان، اقدام به برگزاری دوره‌های آنلاین و حضوری آیلتس می‌کنند. این آموزشگاه‌ها به اساتید مجرب و حرفه‌ای آیلتس نیاز دارند. بنابراین قطعا افرادی که مدرک آیلتس دارند، در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

علاوه بر این در صورتی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارید، داشتن مدرک آیلتس یکی از دغدغه‌های اصلی شما را از بین می‌برد. چراکه دانشجویان دکتری ملزم به ارائه یک مدرک زبان معتبر هستند. در غیر این صورت، اجازه ادامه تحصیل ندارند. قطعا مدرک آیلتس معتبرترین مدرکی است که می‌توانید به دانشگاه‌تان ارائه کنید!

بخش‌های مختلف آزمون آیلتس IELTS

آزمون آیلتس، مهارت‌های ۴گانه زبان انگلیسی شرکت‌کنندگان را به چالش می‌کشد و برای هر بخش نمره‌ای جداگانه در نظر می‌گیرد. در نهایت میانگینی از نمره این ۴ بخش، به عنوان نمره نهایی شما گزارش می‌شود. اولین بخش آزمون آیلتس، به سوالات لیسنینگ Listening اختصاص دارد. در این بخش یک نوار ۳۰ دقیقه‌ای پخش می‌شود که باید با توجه به آن، به سوالات این بخش پاسخ دهید.

سپس نوبت به سوالات ریدینگ Reading آیلتس می‌رسد. این بخش شباهت زیادی به سوالات درک مطلب کنکورهای مختلف داخل کشور دارد. با این تفاسیر تندخوانی و دقت، از ضروری‌ترین مهارت‌های پاسخ به سوالات این بخش است.

بهترین کلاس آموزش آیلتس
سوالات ریدینگ آیلتس جنرال و آکادمیک متفاوت است

بعد از اتمام زمان پاسخگویی به سوالات ریدینگ Reading باید سوالات Writing را بررسی کنید. در این بخش ۶۰ دقیقه زمان دارید تا دو مقاله کوتاه با موضوعات مختلف بنویسید.

آخرین بخش از آزمون آیلتس، که در روزی دیگر و طی یک جلسه حضوری انجام می‌شود، به بخش اسپیکینگ Speaking اختصاص دارد. شما در یک مصاحبه حضوری ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای به سوالات این بخش پاسخ خواهید داد.

بهترین کلاس آموزش آیلتس

خوشبختانه آموزش زبان، یکی از مسائلی است که طی سال‌های اخیر در کشور ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در نتیجه افراد زیادی، به‌ویژه نسل جدید، با زبان انگلیسی آشنایی دارند. با این حال، کیفیت و نحوه برگزاری آزمون آیلتس به‌گونه‌ای است که برای موفقیت در آن، باید ترجیحا در یک کلاس آموزش آیلتس شرکت کنید.

یک کلاس آموزش آیلتس خوب، به شما کمک می‌کند تا به صورت جداگانه روی مهارت‌های چهارگانه زبان تمرکز کنید و با سوالات این آزمون آشنا شوید. چراکه پاسخ به سوالات آزمون آیلتس نیز درست مانند آزمون‌های ورود به دانشگاه، به آشنایی با ترفندها و نکات تستی خاصی نیاز دارد.

کلاس‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک، نکات لازم را برای پاسخ به سوالات هر بخش از آزمون آیلتس در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این، این کلاس‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای افرادی که سطح پایین‌تری دارند یا مدت‌ها از مطالعات زبانی دور بوده‌اند نیز مفید باشد.

در ادامه کلاس‌ها آموزش آیلتس دبستان ترجمیک را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ورک‌شاپ‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک

ورک‌شاپ‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک، با اساتیدی مجرب و حرفه‌ای برگزار می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در هر یک از این کارگاه‌های آموزش آیلتس، یکی از مهارت‌های زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

ورک‌شاپ آموزش آنلاین اسپیکینگ Speaking آیلتس IELTS

استفاده صحیح از دستور زبان، استفاده از اصطلاحات و کلمات حرفه‌ای و مناسب، جمله‌سازی درست و بدون غلط و…، از جمله مواردی هستند که نمره اسپیکینگ آیلتس شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در کارگاه اسپیکینگ Speaking آیلتس IELTS دبستان ترجمیک، فرصت مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد تا زیر نظر یک استاد حرفه‌ای و باسابقه در گفت و گوهای گروهی مختلف شرکت کنید.

بخش‌های مختلف آزمون آیلتس
برگزاری کارگاه آنلاین اسپیکینگ آیلتس در دبستان ترجمیک

مطالب مرتبط:

چگونه در اسپیکینگ آیلتس نمره بالایی بگیریم؟

ورک‌شاپ آموزش آنلاین لیسنینگ Listening آیلتس IELTS

نقطه ضعف اصلی بسیاری از داوطبان آزمون آیلتس، در بخش شنیداری است. با این حال، شرکت در کلاس آموزش آیلتس و بهره‌گیری از تجارب اساتید مجرب این حوزه، می‌تواند بسیار راهگشا باشد. شما در ورک‌شاپ آموزش آنلاین لیسنینگ Listening آیلتس IELTS، با ساختار کلی این بخش از آزمون آیلتس آشنا می‌شوید.

علاوه بر این، مدرس نکات ارزشمندی را برای بهبود و تقویت مهارت‌های شنیداری در اختیار شما قرار خواهد داد و نمونه سوال‌های متعددی را برای شما حل خواهد کرد.

مطالب مرتبط: ۷ نکته طلایی برای موفقیت در لیسنینگ آیلتس

ورک‌شاپ آموزش آنلاین ریدینگ Reading آیلتس IELTS

اگر شما هم در آزمون‌های مختلف، زمان زیادی را برای خواندن سوالات درک مطلب و استخراج پاسخ مناسب از دست می‌دهید، این ورک‌شاپ را از دست ندهید. چراکه آزمون آیلتس، زمانی محدودی برای پاسخ به سوالات ریدینگ در اختیار شما قرار می‌دهد.

مدرس مجرب و زبده ورک‌شاپ آموزش آنلاین ریدینگ Reading آیلتس IELTS، مهم‌ترین استراتژی‌های لازم برای پاسخ به سوالات درک مطلب آیلتس را به شما آموزش می‌دهد. این استراتژی‌ها در آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک قابل استفاده هستند.

ورک‌شاپ آموزش آنلاین رایتینگ Writing آیلتس IELTS

ایده‌پردازی خلاقانه، حفظ انسجام و یکپارچه متن و استفاده از دستور زبان و واژگان صحیح و مناسب از مهم‌ترین مواردی هستند که باید در بخش رایتینگ آیلتس مورد توجه قرار بگیرند. تمامی این موارد، در ورک‌شاپ آموزش آنلاین رایتینگ Writing آیلتس IELTS مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

کلام آخر

کسب نمره بالا در آزمون آیلتس به تلاش و مطالعه زیادی نیاز دارد. اما بی‌شک دستاوردهای حاصل از این موفقیت در این آزمون، ارزشش را دارد! شرکت در کلاس‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک، در پیمودن این مسیر کمک زیادی به شما خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره‌ها به صفحه کلاس‌های آموزش آیلتس ما مراجعه کنید.

دبستان ترجمیک، دوره‌های متنوع و مختلفی دیگری از قبیل دوره‌های پارافریز انگلیسی، ویرایش فارسی و… برگزار می‌کند. برای آشنایی به این دوره‌ها سری به صفحه دبستان ترجمیک بزنید.

4 دیدگاه در «بهترین کلاس‌‌های آنلاین آیلتس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.