ویژگی کارگاه آیلتس دبستان ترجمیک

کلاس آیلتس کجا برم؟

فکر کنید به‌دنبال کلاسی هستید که مهارت‌های زبان انگلیسی شما را ارتقا دهد، به‌گونه‌ای که دیگر جایی برای دغدغه آیلتس و آزمون آن باقی نماند. برای این موضوع چه کاری انجام می‌دهید؟

آیا در کوچه و خیابان به دنبال آموزشگاه آیلتس می‌گردید؟ یا با دوستانی مشورت می‌کنید که تاکنون چندین بار در آیلتس شرکت کرده‌اند؟ یا معیارهای خودتان را با ویژگی‌های مؤسسه‌ای معتبر می‌سنجید؟

اصلاً می‌دانید برای انتخاب کلاس آیلتس به دنبال چه معیار و ملاکی هستید؟

بدون شک ملاک‌هایی وجود دارد که اعتماد و اطمینان ما را جلب می‌کنند و نگرانی ما برای صرف زمان و هزینه و رسیدن به اهداف را برطرف می‌کنند. اما پیش از شرکت در دوره‌های آیلتس، باید با این آزمون آشنایی کامل داشته باشید.

ما در این پست وبلاگ ترجمیک در این باره و برای انتخاب کلاس آیلتس راهنمایی‌های خوبی داریم.

با آزمون آیلتس آشنا شوید!

یکی از آزمون‌های مهم و بین‌المللی زبان انگلیسی، آزمون آیلتس (IELTS) است. در این آزمون چهار مهارت زبانی یعنی Speaking، Listening، Writing، Reading مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

باید بدانید که کسب نمره بالا در آزمون آیلتس به‌عنوان شرط اصلی برای مهاجرت کاری و تحصیلی به بسیاری از کشورهای اروپایی مطرح است.

گرفتن مدرک آیلتس برای مهاجرت تحصیلی و کاری بسیار مهم است.
آیلتس یکی از آزمون‌های مهم و معتبر زبان انگلیسی است

تفاوت آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال

دو نوع آزمون آیلتس برگزار می‌شود: آکادمیک و جنرال.

فرمت هر دو آزمون آکادمیک و جنرال یکسان است اما از نظر محتوای آزمون در رایتینگ و ریدینگ با یکدیگر تفاوت دارند. برای آنکه بدانید که در کدام آزمون شرکت کنید، باید ببینید که هدفتان از گرفتن مدرک آیلتس چیست.

اگر تصمیم دارید در دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان در مقطع کارشناسی یا بالاتر ادامه تحصیل دهید یا

اگر می‌خواهید در زمینه‌های حرفه‌ای همچون پزشکی یا مهندسی ادامه کار یا آموزش دهید، باید خودتان را برای آیلتس آکادمیک آماده کنید.

اما اگر قصد زندگی و کار در کشور دیگری دارید و یا به‌دنبال ادامه تحصیل در مقطع پایین‌تر از کارشناسی در آموزشگاه‌های انگلیسی‌زبان هستید، مهم است که در آزمون جنرال شرکت کنید.

برخی از شرکت‌ها نیز از افرادی که قصد جذب آن‌ها را دارند، مدرک آیلتس جنرال را می‌خواهند. در آیلتس جنرال شما درباره استفاده روزمره از زبان، در محیط کار و در موقعیت‌های اجتماعی ارزیابی می‌شوید.

آزمون آیلتس، اهمیت زیادی دارد و همین امر منجر شده است که درصد بالایی از افراد به‌دنبال کسب نمره‌ای قابل‌قبول در این آزمون باشند. بسیاری از زبان‌آموزان با نگرانی‌هایی درباره سختی این آزمون روبه‌رو هستند.

با این حال شرکت در دوره‌های معتبر آزمون آیلتس، مناسب‌ترین راهی است که استرس و نگرانی‌تان درباره این آزمون را کاهش می‌دهد.

دبستان ترجمیک، با آگاهی از اهمیت بالای آزمون آیلتس، به برگزاری دوره‌های آزمون آیلتس می‌پردازد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های کارگاه‌های آیلتس دبستان ترجمیک می‌پردازیم.

ویژگی‌های کلاس آیلتس دبستان ترجمیک چیست؟

ضبط تمام جلسه‌های کلاس‌های آیلتس

تمامی کلاس‌های آیلتس در دبستان ترجمیک ضبط می‌شوند. در صورتی که امکان شرکت در جلسه‌ای را نداشتید، فایل ضبط‌شده کلاس ظرف ۲۴ ساعت در پنل شما قرار می‌گیرد.

مشارکتی بودن تمام دوره‌های آیلتس

تمامی دوره‌های آیلتس در دبستان ترجمیک به شکل مشارکتی برگزار می‌شوند. شما با استاد هر دوره، در ارتباط خواهید بود و در طول دوره می‌توانید تمامی مشکلات خود را برطرف کنید.

آشنایی با محتوای هر دوره آیلتس پیش از ثبت نام

پیش از ثبت نام در هر دوره، شما می‌توانید با محتوای کامل هر جلسه آشنا شوید و پس از آن ثبت نام کنید.

مشاهده رزومه کاری و تحصیلی مدرسان آیلتس دبستان ترجمیک

دوره‌های آیلتس دبستان ترجمیک، با همراهی جمعی از بهترین مدرسان آیلتس برگزار می‌شود.

در پنل کاربری هر استاد، رزومه کاری و تحصیلی آن‌ها قرار دارد و با مطالعه آن، با اطمینان بیشتری در دوره‌ها ثبت نام می‌کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته دبستان ترجمیک

در دبستان ترجمیک تمام درخواست‌های شما پیگیری می‌شود. در صورتی که در هر بخش از ثبت نام، ورود به کلاس، مشاهده فیلم کلاس‌ها و آپلود تکالیف ابهام داشته باشید یا به مشکلی مواجه شوید، به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

تعیین سطح آنلاین برای دوره‌های آیلتس دبستان ترجمیک

دوره‌های زبان دبستان ترجمیک بر اساس سطح زبان‌آموزان دسته‌بندی می‌شوند. از این رو آشنایی با سطح زبان‌تان، پیش از شرکت در کارگاه‌های آیلتس دبستان ترجمیک لازم و ضروری است.

آزمون‌های تعیین سطح مربوط به کسانی است که سطح خود را نمی‌دانند و برای شرکت در دوره‌های آیلتس نیاز به آشنایی با سطح خود دارند.

دوره‌های آیلتس باید ویژگی‌های قابل قبولی داشته باشند.
شرکت در دوره‌های معتبر آزمون آیلتس، راهی مناسب برای کاهش نگرانی درباره این آزمون است.

سخن پایانی

هدف دبستان ترجمیک ارائه دوره‌هایی با بالاترین کیفیت و بهبود دوره‌های آموزشی آنلاین است.

کلاس‌های آیلتس دبستان ترجمیک فضای مشارکت و پرسش‌وپاسخ‌های در لحظه را فراهم می‌کنند و در مسیر موفقیت و کسب بالاترین نمره در آیلتس نقش مهم و مؤثری دارند.

دوره آموزش آیلتس دبستان ترجمیک در حال برگزاری است. این دوره‌ها کارگاه مکالمه آیلتس، کارگاه رایتینگ آیلتس، کارگاه ریدینگ آیلتس و کارگاه لیسنینگ آیلتس را شامل می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه دوره‌های آیلتس دبستان ترجمیک، از روز و ساعت دقیق برگزاری هر دوره آگاه شوید.

ممکن است درباره کارگاه‌های آیلتس دبستان ترجمیک پرسش‌های دیگری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره‌ها به صفحه آموزش آیلتس مراجعه کنید.

3 دیدگاه در «کلاس آیلتس کجا برم؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.