شیوه برگزاری، جزئیات و جوایز مسابقه جام جهانی ترجمیک

مسابقه جام جهانی ترجمیک ۱۴۰۱

جام جهانی یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات ورزشی مخصوصا برای افرادی که به قوتبال علاقه دارند، است. حتی بعضی از افرادی هم که در روزهای عادی زیاد مسابقات فوتبالی را دنبال نمی‌کنند، پیگیر نتایج این بازی‌ها هستند. شما چه‌طور؟ شما هم پیگیر مسابقات جام جهانی هستید؟

جام جهانی ۲۰۲۲، در قطر و با حضور ۳۲ تیم از سراسر جهان برگزار می‌شود. این جام جهانی دومین جام جهانی است که در آسیا برگزار می‌شود. مسابقه‌ای که در بیست و دومین دوره خود، ۲۹ روز طول خواهد کشید و در پایان یک کشور برنده این رویداد هیجان‌انگیز و پرطرفدار خواهد شد.

از تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲، می‌توان به تیم‌های قدرتمندی هم‌چون آلمان، برزیل، فرانسه، آرژانتین و … اشاره کرد. تیم ملی ایران نیز در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت. هم‌گروهی‌های تیم ملی ایران در گروه B و هم‌چنین رقیبان اصلی‌اش، آمریکا، انگلستان و ولز خواهد بود.

به نظر شما کدام تیم، برنده نهایی بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی خواهد بود؟ در رقابت بین تیم‌های مختلف، کدام تیم برنده خواهد شد؟ شانس ایران برای برنده شدن چه اندازه است؟

اگر به مسابقات فوتبال و مخصوصا جام جهانی علاقه دارید، ترجمیک یک خبر هیجان‌انگیز برای شما دارد. امسال هم مثل دوره قبلی جام جهانی، مسابقه جام جهانی ترجمیک با جوایز ویژه برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه جام جهانی ترجمیک، جوایز و شیوه شرکت در این مسابقه، در ادامه این پست همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

مترجمان همزمان ورزشی؛ از حماسه ملبورن تا استراماچونی

شیوه برگزاری، جوایز و قوانین مسابقه جام جهانی ترجمیک

مسابقه پیش‌بینی نتایج جام جهانی ترجمیک، با شروع اولین بازی جام جهانی و از ۲۹ آبان شروع می‌شود. این مسابقه شامل سه بخش است. هر بخش دارای قوانین خاص خود و توزیع ویژه‌ای برای جوایز است.

جوایز مسابقه پیش‌بینی نتایج جام جهانی ترجمیک ۱۴۰۱
جوایز مسابقه پیش‌بینی نتایج جام جهانی ترجمیک ۱۴۰۱

مسابقه شماره ۱ (جایزه بزرگ)

از بین شرکت‌کنندگانی که نتیجه حداقل ۲۵ بازی از ۶۴ بازی را درست پیش‌بینی کنند، به یک نفر جایزه‌ای به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

مسابقه شماره ۲ (پیش‌بینی کننده برتر)

در پایان مسابقات، از بین تمام کسانی که نتیجه بازی‌ها را پیش‌بینی کنند، به کسی که بیشترین امتیاز پیش‌بینی را کسب نماید، مبلغ ۲۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

مسابقه شماره ۳ (پیش‌بینی نتایج تیم ملی)

به کسانی که نتیجه هر بازی تیم ملی را درست پیش‌بینی کنند به قید قرعه مبلغ ۵ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

تا چه زمانی برای شرکت در مسابقه پیش‌بینی نتایج جام جهانی ترجمیک فرصت داریم؟

فرصت پیش‌بینی هر بازی تا قبل از شروع بازی است. بنابراین اگر قصد بردن جایزه بزرگ یا جایزه پیش‌بینی‌کننده‌ برتر را دارید، باید قبل از شروع اولین مسابقه جام جهانی، ۲۹ آبان، در مسابقه شرکت کنید و در طول مسابقات و قبل از شروع هر بازی، حدس خود از نتیجه بازی را ثبت کنید. البته اگر هدف شما فقط شرکت در قرعه‌کشی پیش‌بینی نتایج تیم ملی است، تا قبل از شروع هر بازی تیم ملی فرصت دارید.

امتیازات مسابقه پیش‌بینی جام جهانی ترجمیک چگونه توزیع می‌شوند؟

برای هر پیش‌بینی کاملا درست ۵ امتیاز، برای پیش‌بینی درست تفاضل (به استثنای نتیجه تساوی) ۴ امتیاز و برای پیش‌بینی برنده یا تساوی ۳ امتیاز به هر شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد. در صورت پیش‌بینی نادرست، تنها ۱ امتیاز تعلق خواهد گرفت.

تبصره: امتیازات هفته دوم مرحله گروهی با ضریب ۲، هفته سوم مرحله گروهی ضریب ۳ و مرحله حذفی با ضریب ۴ محاسبه خواهند شد.

صحت اطلاعات

شرکت کنندگان متعهد هستند، که اطلاعاتی که برای شرکت در مسابقه وارد می کنند حتما مطابق با اطلاعات هویتی اصلی آن‌ها باشد. در غیر این صورت ترجمیک تعهدی به پرداخت جوایز نخواهد داشت.

تعهد و اخلاق

در صورت مشاهده هر گونه تقلب و یا رفتار غیر منصفانه، شرکت‌کننده از شرکت در مسابقه محروم خواهد شد.

نتایج مسابقه جام جهانی ترجمیک چگونه اعلام خواهد شد؟

نتایج از طریق کانال تلگرام ترجمیک (@tarjomic) و پیج اینستاگرام ترجمیک (@Tarjomic) اعلام خواهد شد. برای مشاهده نتایج در کانال تلگرام ترجمیک عضو شوید یا این‌که پیج اینستاگرام ترجمیک را دنبال کنید. هم‌چنین پس از اعلام نتایج در زمان مشخص‌شده، جایزه برندگان به آن‌ها اهدا خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه هیجان‌انگیز پیش‌بینی نتایج جام جهانی ترجمیک کلیک کنید!

سایت ترجمه ترجمیک، معتبرترین ارائه‌دهنده خدمات زبانی مانند ترجمه تخصصی، ترجمه رسمی، ترجمه شفاهی و … در سی زبان زنده است. اگر به این خدمات نیاز دارید، کافی است که به سایت ترجمیک مراجعه و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.