معرفی موسسات برگزارکننده آیلتس در تهران + آدرس

کدام موسسات در تهران آیلتس برگزار می‌کنند؟

آزمون آیلتس از معتبرترین آزمون‌های سنجش زبان انگلیسی است که در سرتاسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون با همکاری دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و موسسه IDP استرالیا برگزار می‌شود. این آزمون در بیش از ۱۱۰ کشور در جهان و ۲۷۰ مرکز آزمون برگزار می‌شود.

پس از پایان مسیر آموزش آیلتس، شما باید به دنبال موسسه‌ای باشید که این آزمون را برگزار می‌کند. تنها سازمانی که در ایران به موسسات اجازه برگزاری آزمون آیلتس را می‌دهد، سازمان سنجش است. این سازمان مجوز برگزاری تمامی آزمون‌های بین‌المللی از جمله آزمون آیلتس را صادر می‌کند. تنها در صورتی مدرک آیلتس شما معتبر خواهد بود که از سمت موسسات معتبر و دارای مجوز سازمان سنجش در آزمون شرکت کنید.

با موسسات معتبر برگزارکننده آزمون آیلتس در تهران آشنایی دارید؟ از اینکه که گرفتار موسسات نامعتبر شوید، نگران هستید؟ اگر پاسخ شما بله است، در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این موسسات آشنا شوید.

مطالب مرتبط:

کلاس خصوصی برای آیلتس بهتر است یا کلاس گروهی؟

موسسه فرهنگی ایرسافام

مرکز آزمون ایرسافام که از سمت IDP Education استرالیا نمایندگی دارد، در تهران و برخی شهرستان‌های ایران، آزمون آیلتس برگزار می‌کند. این موسسه موفق شده است در طی پنج سال متوالی جایزه‌های بین‌المللی زیادی را از سمت IDP استرالیا به جهت برگزاری آزمون‌های آیلتس کسب کند.

موسسه ایرسافام یکی از موسسات برگزارکننده آیلتس در تهران است
موسسه ایرسافام یکی از موسسات برگزارکننده آیلتس در تهران است

آدرس موسسه: تهران – شریعتی – بالاتر از پل صدر – خیابان شهید میرزاپور – قلندری شمالی – بن بست ساناز – پلاک ۳

تلفن : ۷۵۲۹۲-۰۲۱

سایت موسسه ایرسافام

آیلتس تهران

موسسه آیلتس تهران اولین موسسه رسمی برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران است. این موسسه سابقه‌ای ۲۸ ساله در زمینه برگزاری آزمون آیلتس و ارائه خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان دارد. این موسسه در سال‌های اخیر در خصوص مدرنیزه کردن سیستم‌های آموزشی گام‌های مثبتی را برداشته است.

موسسه آیلتس تهران یکی از موسسات رسمی برگزارکننده آیلتس در تهران است
موسسه آیلتس تهران یکی از موسسات رسمی برگزارکننده آیلتس در تهران است

آدرس موسسه: فرمانیه، خیابان لواسانی، بعد از آقایی، ساختمان نامی، پلاک ۱۱۸، طبقه ۵.

تلفن:  ۹۱۰۰۸۰۰۷- ۰۲۱

سایت موسسه آیلتس تهران

مرکز آیلتس پروشات

از دیگر مراکز رسمی و معتبر برگزاری آزمون آیلتس در تهران، مرکز آیلتس پروشات است. این موسسه که از سازمان سنجش مجوز رسمی دارد در زمینه‌ی ارتقا سطح کیفی آزمون و وجود پشتیبانی نیز از موسسه‌های پیشرو محسوب می‌شود. از خصوصیات مثبت این موسسه در اختیار دادن امکانات ویژه‌ای از قبیل هدفون مخصوص جهت بالابردن کیفیت بخش شنیداری، وجود فضایی مطبوع در حین امتحان و… است.

یکی دیگر از موسسات برگزارکننده آیلتس، موسسه آیلتس پروشات است
یکی دیگر از موسسات برگزارکننده آیلتس، موسسه آیلتس پروشات است

آدرس موسسه: تهران، بزرگراه شهید مدرس، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، پلاک ۲۱۵، برج های طلایی کیش، طبقه اول.

تلفن: ۲۲۹۲۱۵۲۴ – ۲۲۹۲۱۵۳۲ – ۲۲۹۲۱۵۷۹ – ۲۲۹۲۱۰۹۷ – ۰۲۱

سایت آیلتس پروشات

مطالب مرتبط:

خرید مدرک آیلتس؛ واقعیت یا کلاه‌برداری؟

موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

موسسه آموزش عالی آزاد عصر دین ودانش بیش از ۲۵ سال است که در زمینه برگزاری دوره‌های آموزش عالی از قبیل مدیریت، حسابداری و… فعالیت می‌کند. این موسسه اکنون با کسب مجوزهای مربوطه، آزمون آیلتس را نیز برگزار می‌کند. از جمله ویژگی‌های این موسسه تلاش برای افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات و امکانات در زمینه برگزاری آزمون آیلتس است.

موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش، برگزارکننده آزمون آیلتس
موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش، برگزارکننده آزمون آیلتس

آدرس موسسه: تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی‌،‌ کوچه ساعی یکم،‌ بن بست دانش، موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش.

تلفن: ۹۱۰۰۸۰۰۷۹۱ – ۰۲۱

آموزش عالی عصر دین و دانش

سخن پایانی

در این مطلب موسساتی را که در تهران آزمون آیلتس برگزار می‌کنند، معرفی کردیم. شرکت در آزمون آیلتس موسسات فاقد مجوز باعث از بین رفتن وقت، انرژی و هزینه شما می‌شود و دلسردی و نگرانی را برای شما به همراه دارد. نکته قابل توجه این است که حتما پیش از اقدام برای ثبت‌نام در آزمون آیلتس از معتبر بودن موسسه و اینکه موسسه مجوزهای لازم برای برگزاری آزمون آیلتس را دارد، مطمئن شوید.

اگر درباره سطح خود در زبان انگلیسی اطلاعی ندارید و نمی‌دانید که چه کلاسی برای آموزش آیلتس شما مناسب است، با مراجعه به صفحه تعیین سطح دبستان ترجمیک، در کوتاه‌ترین زمان از سطح زبان انگلیسی خود مطلع شوید.

2 دیدگاه در «کدام موسسات در تهران آیلتس برگزار می‌کنند؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.