انتخاب ترجمیک به‌عنوان «شرکت خلاق» از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد تایید قرار گرفت.

ترجمیک از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به‌عنوان «شرکت خلاق» انتخاب شد. شرکت‌های خلاق، در چارچوب برنامه توسعه زیست‌بوم کسب‌وکارهای خلاق، مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارند. امیدواریم در قالب جدید و با استفاده از فرصت‌های پیش آمده، خدمتی شایسته مخاطبان فرهیخته و نوآور ترجمیک ارائه نماییم.

همچنین شایسته است در این راستا از کمک‌های تیم خوب مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف تشکر نماییم.

در تعریف شرکت خلاق می‌توان گفت: شرکت‌های خلاق، شرکت‌هایی هستند که با استفاده از نوآوری، خلاقیت و ارزش‌آفرینی و به بهبود کسب‌وکار و ایجاد ارزش برای مشتریان ‌می‌پردازند.

اگر خلاقیت نباشد

با گسترش رقابت در فضای تجارت و کسب‌وکارها خلاقیت و نوآوری از ضروریات رشد برای ایجاد ارزش و تمایز از سایر رقبا محسوب می‌شود. بدون خلاقیت و صرفا اتکا به روش‌های قدیمی و سنتی نمی‌توان آن‌طور که باید در میان رقبا ایجاد تمایز کرد و در سایر جنبه‌ها نیز نیز موجب عقب افتادن از قافله رشد می‌شود.

ترجمیک از همان ابتدا با وقوف به این موضوع، قوای خود را در خلق ارزش با افزایش نوآوری و خلاقیت به‌کار گرفته است. ما سعی کرده‌ایم در ترجمیک برای خلاقیت و نوآوری مرزی قائل نباشیم و با استفاده از روش‌های نوین و ایده‌های تازه، همراه با یادگیری و پیشرفت را در ابعاد مختلف برای مترجمان، مشتریان و کلیه مخاطبان خود ایجاد نماییم.

از خلق ایده تا سرعت در اجرا

از مزیت‌های ترجمیک که آن را به یک شرکت خلاق تبدیل کرده است سرعت عمل در اجرایی کردن ایده‌ها و روش‌های نوین در سطح ملی و توسعه کسب‌وکار در بازار بین‌المللی است. در جهان پر حرکت امروز که می‌توان گفت هر ایده جدید در عین حال ممکن است به ذهن چهار نفر دیگر خطور کند، رکن بعدی در حرکت به سمت بهتر شدن، اجرای ایده‌های خلاق و نوآور است. ترجمیک به‌خوبی توانسته این روش‌های نوین را در ارتباط با مشتریان، تعامل با مترجمان و امور روزمره با کارمندان خود بگنجاند و در این راه همواره با تحلیل رقبا، در نظرگرفتن شرایط داخلی و خارجی و… غافل نمانده است.

برقراری عدالت در عین حفظ حقوق طرفین

از چالش‌های هر کسب‌وکار ارائه‌دهنده خدمات، ایجاد عدالت و حفظ حقوق طرفین است. ترجمیک نیز به‌خوبی این نکته را دریافته و تمامی تلاش خود را برای مشتری‌مداری و ارائه بهترین خدمات به وی در عین حفظ حقوق مترجم به‌عنوان یک پایه اساسی در ترجمیک داشته است. برقراری عدالت و حفظ حقوق طرفین از چالش‌ها و سوالات اساسی از زمان تصویب قوانین بوده است. خلاقیت در ایجاد عدالت زمانی نمود پیدا می‌کند که بتوان تا بالاترین استانداردها، این رضایت را در طرفین ایجاد کرد. در این مسیر نیز ترجمیک با جلسات و همفکری میان اعضای تیم و مترجمان، نظرسنجی از مشتریان و تحلیل آن‌ها آمارهایی را از بازخوردها دریافت کرده که نشان بر موفقیت در این حوزه داشته است.

پشتیبانی سریع و راحتی مشتریان

در جهان پرشتاب و حرکت امروز ارائه خدمات از روش‌های مختلف در سریع‌ترین زمان را می‌توان از کلیدهای موفقیت یک کسب‌وکار نام برد. ایجاد خلاقیت و ارزش‌های نوین به‌تنهایی موجبات خلق ارزش را فراهم نمی‌کند و وفاداری مشتری را به همراه نخواهد داشت. پیگیری، ارائه خدمات سریع و حل مشکلات مشتریان از دلایل اصلی حفظ جایگاه یک برند در ذهن مشتری در بازار تجارت است.

پشتیبانی سریع در ترجمیک از ارزش‌های اساسی این برند است که همواره اعضای تیم و مدیران آن سعی در بهبود و ایجاد نوآوری در آن را داشته‌اند. تصمیم‌گیری بدون فوت وقت، پیگیری و حل مشکل کاربر، ریسک‌پذیری و عملکرد حرفه‌ای، پاسخگویی در کوتاهترین زمان از روش‌های مختلف، پشتیبانی از سفارشات مهم و ویژه، ایجاد پشتیبان اختصاصی، تشکیل تیم مترجم برای مشتریان سازمانی از موارد خلق ارزش برای مشتریان است.

عدم مقاوت در مقابل تغییر و سازش با چالش‌ها

اتفاقات تازه و ایجاد چالش‌های روزانه جز جدانشدنی جهان پیرامون ما شده است. بسیاری از شرکت‌ها در مسیر ایجاد نوآوری و خلاقیت منتظر فرصت‌های مناسب و روز به‎‌خصوصی هستند. این درحالی‌ست که ترجمیک به‎‌عنوان یک شرکت خلاق با روبه‌رو شدن با چالش‌های داخلی و خارجی مواجه است و سعی در چاره‌اندیشی و ایجاد راهکارهای نوین برای تبدیل این چالش‌ها به فرصت داشته است. ترجمیک به‌خوبی این نکته را دریافته که خلاقیت زمانی نمود پیدا می‌کند که سیستم مشکلات را به خوبی درک کند و با استفاده از روش‌های جدید و دقیق ایده‌های نو را عملی، اجرا و تحلیل نماید.

2 دیدگاه در «انتخاب ترجمیک به‌عنوان «شرکت خلاق» از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد تایید قرار گرفت.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.