چگونه در ورد عکس‌ها را در بین متن قرار دهیم بدون اینکه متن ما به هم بریزد؟

اضافه کردن تصویر به متن، یکی از بهترین قابلیت‌های واژه‌پرداز ورد است. این در حالی است که استفاده از قابلیت با یک چالش بزرگ همراه است: به هم ریختن متن!

حتما شما هم حداقل یک بار پس از اضافه کردن تصویر به متن، متوجه شدید که همه چیز به هم ریخته و پس از تقلای فراوان، موفق به بهبود چینش متن شده‌اید؛ شاید هم اصلا موفق نشده‌ باشید!

در این مطلب همراه ما باشید تا به این سوال پاسخ دهیم. چگونه بدون بهم ریختن متن، به آن تصویر اضافه کنیم؟ اگر مترجم، ویراستار یا نویسنده هستید یا همیشه آگهی‌های استخدام مترجم را دنبال می‌کنید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

مطالب مرتبط:

چگونه در ورد کلیدهای میانبر دل‌خواهمان را بسازیم؟

چگونه بدون به هم ریختن متن در ورد، به آن تصویر اضافه کنیم؟

بعد از اضافه کردن تصویر به متن، گزینه دیگری به بخش منوی ورد اضافه می‌شود: picture format. روی تصویر موردنظرتان کلیک کنید تا این منو باز شود. سپس از قسمت arrange گزینه wrap text را انتخاب کنید.

چگونه بدون به هم ریختن متن در ورد، به آن تصویر اضافه کنیم؟

با انتخاب این گزینه، یک منوی کشویی باز می‌شود و حالت‌های مختلف چینش تصویر در متن را به نمایش می‌گذارد. با حرکت موس روی هر یک از این گزینه‌ها، می‌توانید تغییرات را مشاهده کنید. هنگامی که گزینه موردنظرتان را انتخاب کردید، روی آن کلیک کنید تا تغییرات به صورت کامل اعمال شود. حال اگر تنظیمات موردنظر خود را در بین گزینه‌های موجود در این منو پیدا نکردید، گزینه یکی مانده به آخر یعنی more layout option را انتخاب کنید تا حالت‌های بیشتری برای شما به نمایش دربیایند.

چگونه بدون به هم ریختن متن در ورد، به آن تصویر اضافه کنیم؟

مطالب مرتبط:

روش ذخیره عکس‌های یک فایل ورد Word

روش دوم اضافه کردن تصویر به ورد

روش دیگری نیز برای اضافه کردن تصویر به متن بدون به هم ریختگی وجود دارد. برای استفاده از این روش، روی تصویر موردنظرتان کلیک کنید، به منوی picture format بروید و از قسمت arrange روی گزینه position کلیک کنید. همان‌طورکه در تصویر مشاهده می‌کنید، با کلیک روی این گزینه، یک منو باز می‌شود و حالت‌های مختلفی که تصویر می‌تواند داخل متن قرار بگیرد را نشان می‌دهد.

سخن پایانی

در این مطلب با یکی از ترفندهای پرکاربرد ورد آشنا شدیم. اگر در حال نگارش پایان‌نامه، ترجمه مقاله یا انجام هر پروژه علمی دیگری هستید، استفاده از این ترفند برای شما سودمند خواهد بود.

ترجمیک، به عنوان معتبرترین موسسه ترجمه مقاله در کشور، آماده خدمت‌رسانی به شماست. کافیست به سری به این سایت ترجمه بزنید تا با خدمات متنوع ما آشنا شوید.

2 دیدگاه در «چگونه در ورد عکس‌ها را در بین متن قرار دهیم بدون اینکه متن ما به هم بریزد؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.