چگونه تصاویر را به ورد اضافه کنیم؟

اضافه کردن و قرار دادن تصویر در نرم‌افزار ورد (WORD)

برای تهیه یک جزوه ساده که فقط به چند تصویر یا شاید یک بروشور اولیه نیاز دارد، نرم‌افزار ورد برای شما کاربردی است. در واقع امروزه بسیاری از فایل‌ها، علاوه بر متن به تصویر نیز نیاز دارند. در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، باید با قابلیت‌های نرم‌افزار ورد برای استفاده از تصاویر آشنا باشید.

در ادامه به شیوه قراردادن و اضافه کردن تصاویر به نرم‌افزار ورد می‌پردازیم. برای آشنایی با این قابلیت کابردی نرم‌افزار ورد در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

چگونه عکس را در ورد ویرایش کنیم؟

قراردادن تصویر با کشیدن و رها کردن عکس

این روش خیلی ساده است. فایل تصویر مورد نظر را از روی پوشه بردارید و روی بخش که می‌خواهید در ورد (WORD) قرار گیرد بکشید و رها کنید. به همین سادگی! بعد از این می‌توانید ابعاد تصویر را نیز بزرگ و کوچیک کنید.

تصویر را از پوشه موردنظر انتخاب کنید و آن را داخل فایل ورد بیندازید.
تصویر را از پوشه موردنظر انتخاب کنید و آن را داخل فایل ورد بیندازید.

قراردادن تصویر در ورد به صورت فایل

برای اینکار اگر تصویری در کامپیوتر ذخیره دارید که می‌خواهید در متن اضافه کنید به روش زیر اقدام کنید:
در ابتدا گزینه insert را از نوار بالا انتخاب کنید. بعد از آن روی گزینه Picture مانند تصویر زیر را کلیک کنید.

اضافه کردن تصویر با استفاده از گزینه insert
اضافه کردن تصویر در ورد با استفاده از گزینه insert

تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و کلید insert را وارد کنید. تصویر در متن شما قرار گرفته است. در تنظیمات موجود در این صفحه می‌توانید تغییراتی در عکس ایجاد کنید. سعی می‌کنیم در مطلب جدایی این تنظیمات را تشریح کنیم. اما برای رساندن اندازه تصویر به ابعاد مورد نظر، می‌توانید یکی از علائم اندازه‌گیری در زوایای عکس را انتخاب کنید و با جابجایی نمایشگر موس اندازه تصویر را تنظیم نمایید.

قراردادن تصویر در ورد به صورت آنلاین

برای قرار دادن تصویر به صورت آنلاین، دو امکان کلی وجود دارد. در یک روش شما با جستجو در موتور جستجوی تعریف شده در نرم‌افزار ورد (WORD) امکان پیدا کردن و قراردادن تصویر مورد نظر خود را خواهید داشت. در روش دوم با ورود به پنل کاربری خود در مایکروسافت اماکن دریافت تصویر از OneDrive که یک سرویس اشتراک پرونده است، ممکن خواهد بود. در تصویر زیر روش دریافت تصویر با استفاده از موتور جستجوی Bing را مشاهده خواهید کرد.

قرار دادن تصویر در ورد با استفاده از منابع آنلاین

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی روش‌های افزودن عکس در فایل ورد پرداختیم. اضافه کردن تصویر در نرم‌افزار ورد یکی از مهارت‌های ضروری است که هنگام کار با نرم‌افزار ورد باید آن را بیاموزید.

یکی از خدمات تخصصی ترجمیک، ترجمه تخصصی متون در بیش از ۳۰ زبان است. با خیالی آسوده ترجمه متون خود را به ترجمیک بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.