ترجمه مقالات تخصصی در دفتر ترجمیک

انتقال ترجمیک به دفتر جدید

دفتر اصلی ترجمیک: تهران، میدان تیموری، بلوار شهید حمید صالحی، کوچه گلستان، بن بست گل، پلاک ۲ (مرکز فناوری های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف)، طبقه همکف، واحد شمالی – واحد ۳/۳


بیش از ۶ سال قبل، کار روی ایده محوری ترجمیک شروع شد. اما به دلیل پیشرفت نسبتاً سریعی که از همان روزهای اول در کار ترجمیک وجود داشت، حضور در یک محل ثابت و استفاده از مشاوره افراد خبره، به امری ضروری برای ما تبدیل شد. این شد که در نیمه دوم سال ۹۵ با مشورت دوستان، تصمیم گرفتیم وارد شتاب‌دهنده شریف (جزئی از مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف) شویم.

در مدت حضورمان در شتاب‌دهنده شریف، افراد زیادی به ما کمک کردند که تشکر از این افراد کمترین کاری است که بر عهده ماست؛ محمدرضا خوشنویس عزیز که معرف ما به مجموعه کارآفرینی و در موارد بسیاری تسهیلگر کارهای ما بود. وحید عطاری (موسس استارت آپ خوب پزشک خوب) که بحث‌های متعدد و طولانی‌مان تاثیر قابل ملاحظه‌ای در انگیزه دادن و جهت دادن به کارها و تصمیم‌های ما داشت. همین طور لازم است از کمک‌های امین اسرافیلی که در یک بازه مسئول قسمت هسته‌های دانش‌بنیان بود هم تشکر کنیم.

در دوره‌ای که مهمان مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف بودیم، اتفاقات خوب زیادی برای ما افتاد؛ تعداد مترجمان ترجمیک از حدود ۱۰۰ مترجم به بیشتر از ۱۸۰۰ مترجم رسید و اعضای تیم ترجمیک هم از ۲ نفر به ۷ نفر افزایش پیدا کرد. از طرف دیگر الان که بعد از این مدت از مرکز کارآفرینی خارج می‌شویم، به بیش از ۳۰ هزار مشتری خدمات ارائه کرده‌ایم و خوشحالیم که طبق نتایج فرم‌های نظرسنجی مشتریان، رضایت آن‌ها در مولفه‌های مختلف بالای ۸۸ درصد بوده است.

برگزاری موفق گردهمایی سالانه مترجمان در اسفند ۱۳۹۶، باعث شد با تعداد زیادی از مترجمان خوبمان از نزدیک آشنا شویم و از زحمات مترجمان برتر تقدیر کنیم.

بعد از دو سال حضور پرخاطره در مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف و مجتمع خدمات فناوری شریف، طی هفته گذشته به دفتر جدید ترجمیک منتقل شدیم. دفتر فعلی ما واقع در طرشت و در ساختمان مرکز نوآوری سریر قرار گرفته است. واحدهای دیگر این ساختمان هم در اختیار استارت آپ‌های موفق دیگری است که پیشنهاد می‌کنیم به آن‌ها هم سری بزنید.

طرح‌های زیادی در ذهن داریم که انشالله به خاطرات خوشی از حضور در دفتر جدیدمان تبدیل خواهند شد. امیدواریم با کمک مترجمان محترم و مشتریان عزیز، روند رو به رشد ترجمیک همچنان ادامه پیدا کند و بتوانیم بهترین خدمات ترجمه تخصصی در زبان‌های مختلف را فراهم کنیم. خدمات ترجمه بی‌نظیری ارائه کنیم و به این ترتیب به سهم خودمان گامی هرچند کوچک در جهت اعتلای فرهنگ ایران برداریم.

آدرس دفتر: تهران، طرشت، بلوار شهید گلاب، پلاک ۵۹، واحد ۲۰۱

در زیر سه تصویر از دفتر جدید ترجمیک را می‌توانید مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.