جشن پنج‌سالگی ترجمیک برگزار شد

۱۳ شهریور سال‌روز تأسیس ترجمیک است؛ ما این روز را «روز ترجمیک» می‌نامیم و هر سال جشن می‌گیریم. این روز برای اعضای ترجمیک روز خاصی است و خاطرات خوب، سختی‌ها و مشکلات کاری، تلاش‌های همکاران، دوستی‌ها و تک تک لحظات سپری شده تا به امروز را برای ما تداعی می‌کند.

در سال ۱۳۹۵، اولین فعالیت‌ها روی ترجمیک به عنوان یک استارتاپ یا کسب و کار نوپا آغاز شد و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

به پاس گرامی داشت این روز، امسال نیز در دفتر ترجمیک جشنی با حضور تمام اعضا برگزار شد. در این دورهمی و جشن ترجمیک، خاطرات گذشته، موفقیت‌های اخیر و برنامه‌های پیش‌روی ترجمیک مورد بررسی قرار گرفت و سپس برخی از اعضای قدیمی موسسه و مدیران، از خاطرات شیرین روزهای تأسیس اولیه سخن گفتند.

مانند تمام شرکت‌ها و مؤسسات دیگر، ترجمیک نیز نقص‌هایی دارد؛‌ اما در این سال‌ها با تلاش و همکاری مستمر همکاران مختلف، سعی بر آن بوده است تا خدمات ترجمه و ویرایش را با بهترین کیفیت در اختیار افراد بگذاریم و این موضوع را در فرهنگ سازمانی موسسه نهادینه کنیم تا همکاران جدید هم از این مطلع باشند.

در تولد ۵ سالگی ترجمیک، امیدواریم که به طور مستمر بتوانیم کیفیت موسسه و خدمات آن را بهبود بخشیم تا بلکه در پیشرفت علمی،‌ادبی و صنعتی این آب و خاک سهم بسیار کوچکی داشته باشیم.

تصاویر جشن روز ترجمیک

خدمات ترجمیک

از جمله خدمات ارائه‌شده توسط ترجمیک می‌توان به ترجمه تخصصی، ترجمه و انتشار کتاب، ترجمه اسناد و مدارک ، ترجمه کاتالوگ‌ها، ترجمه قرارداد، ترجمه چکیده پایان‌نامه، ترجمه پروژه کسری خدمت، ترجمه مقالات ISI برای انتشار در ژورنال، تولید محتوا، ویراستاری مقالات انگلیسی و فارسی و … اشاره کرد.

شما هم می‌توانید با ترجمیک همکاری کنید. برای همکاری با ترجمیک به عنوان نویسنده، ویراستار یا مترجم، کافی است که رزومه خود را از طریق صفحه استخدام مترجم ارسال کنید.

یک دیدگاه در «جشن پنج‌سالگی ترجمیک برگزار شد»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.