کسب درآمد ارزی و نقد کردن آن با اول پرداخت

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دورکاری را تجربه کرده‌اید، می‌دانید که بسیاری از سایت‌های خارجی هستند که به مهارت و تخصص شما نیاز دارند اما آنچه که باعث شده تاکنون برای چنین سایت‌هایی اقدام نکنید و یا رزومه خود را ارسال نکرده باشید، نداشتن یک حساب ارزی برای دریافت حقوق ماهیانه‌تان است. اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی خدمات در سطح بالاتری برای استفاده‌ عموم مردم در حال گسترش است. یکی از این خدمات افتتاح حساب ویژه فریلنسرها یا همان افراد دورکار است 

اما اگر با این مهارت آشنایی ندارید خوب است بدانید که  فریلنسر به کسی گفته می‌شود که بدون تعهد دراز مدت خدماتی را به کارفرما ارائه می‌کند. که بر اساس مدت زمانی که بر روی پروژه صرف می‌شود شامل پاداش و حقوق خواهد شد. حتی در کشور خودمان نیز افراد بسیاری هستند که از شهرهای گوناگون برای شرکت‌هایی در شهرهای متفاوت به صورت دورکاری در حال انجام فعالیت هستند. اما  کار کردن برای خارج از کشور اولین سوالی را که در ذهن شما ایجاد می‌کند این است که چطور می‌توان درآمد خود به صورت نقد ارزی دریافت کرد؟!

ما در اول پرداخت این ویژگی را برای‌تان فراهم کرده‌ایم که بتوانید یک حساب ارزی برای دریافت حقوق و مزایای خود داشته باشید.

نکاتی که خوب است در این باره بدانید این است که:

در صورتی که شما جزو افرادی هستید که پاسپورت دارید و ۱۸ سال شما تمام است حساب به نام شخص شما باز خواهد شد، اما در صورتی که پاسپورت نداشته باشید می‌توانید از پاسپورت یکی از آشنایان نزدیک‌تان که وکالت‌شان را در اختیار دارید استفاده کنید. در غیر این صورت امکان افتتاح حساب وجود نخواهد داشت. نکته دیگر این است که افتتاح حساب بین ۴ تا ۷ روز کاری زمان می‌برد. این به این معنی است که شما در کمتر از یک هفته می‌توانید حساب ارزی دورکاری داشته باشید.

اهمیت داشتن پاسپورت آنجایی مشخص می‌شود که برای باز کردن حساب فریلنسر تنها با داشتن اسکن پاسپورت می‌توانید اقدام کنید.

از آن جایی که اول پرداخت سال‌هاست در این زمینه ارائه مشاوره و خدمات به کاربران مشغول است شما می‌توانید با مشاورین ما بهترین تصمیم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بگیرید.

اگر جزو افرادی هستید که به صورت بین‌المللی در حال انجام فعالیت هستید، می‌توانید از طریق اول پرداخت به راحتی درآمد خود را نقد کنید.

حتماً با این جمله آشنا هستید که نقد درآمدهای ارزی کار آسانی نیست! بسیاری از افراد در حوزه‌های مختلف مانند ترجمه، عکاسی، فیلم کوتاه، وب‌سایت‌ها و برنامه‌نویسی به صورت فریلنسری در حال انجام فعالیت هستند. امروزه همچنین در سطح بین‌الملل مشغول به کار هستند، اما همه آن‌ها نمی‌دانند که به لطف اول پرداخت می توان به راحتی درآمد ارزی و دلاری خود را نقد کنند.

اگر جزو افرادی هستید که به صورت بین‌المللی در حال انجام فعالیت هستید می‌توانید از طریق اول پرداخت به راحتی درآمد خود را نقد کنید.

اپلیکیشن فی

بخش مهم دیگری از خدمات اول پرداخت،  کمک به دانشجویان است که می‌خواهند در کالج‌ها و دانشگاه‌های خارج از کشور ثبت نام کنند. قسمت مهمی از فرایند ثبت‌نام اپلیکیشن فی است.  هزینه اپلیکیشن فی دارای اهمیت بسیاری‌ست چرا که بدون پرداخت آن مراحل اپلای شما انجام نخواهد شد. 

در واقع هزینه اپلیکیشن فی برای پوشش دادن به هزینه‌های روند پذیرش در دانشگاه‌ها و کالج مورد نظر است.  به عبارت دیگر می‌توان اینطور گفت که از طریق اپلیکیشن فی دانشگاه می‌تواند تشخیص دهد که فرد برای ادامه تحصیل در آن دانشگاه چقدر مصمم است.  تمام هزینه‌های اپلیکیشن فی عمدتاً توسط دانشجو باید پرداخت شود. در پروسه ثبت نام و فرایند اخذ پذیرش دانشجویان به پر کردن فرم اپلیکیشن خواهند رسید. پس از آن که ثبت نهایی انجام شد و هزینه اپلیکیشن فی پرداخت شد، دانشگاه برای پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو مدارک را به هیئت مربوطه ارسال می‌کند.

اول پرداخت این امکان را به راحتی در دسترس دانشجویان قرار داده و شما می‌توانید از همین امروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 چند نکته درباره اپلیکیشن فی را به خاطر بسپارید

در بعضی از دانشگاه‌ها هزینه‌ای که برای اپلیکیشن فی پرداخت می‌کنید در صورت پذیرفته شدن و یا پذیرفته نشدن بازگشت پذیر نیست. دانشگاه‌های امریکا و کانادا جزو این دسته هستند.

گاهی اوقات اتفاق افتاده که دانشجو تصمیم گرفته اطلاعاتی که در اپلیکیشن فیلم پرکرده را اصلاح کند و آن‌ها را تغییر دهد. اما خوب است بدانید که این امکان وجود ندارد پس در هنگام پر کردن فرم اپلیکیشن بسیار دقت کنید.

اهمیت اپلیکیشن فی بسیار زیاد است از این جهت که تمامی مدارک ارسالی ضمیمه این اپلیکیشن خواهند شد و به منزله منابع تکمیلی هستند. اصل ماجرا را اپلیکیشن فی بر عهده دارد.

به تاریخ ددلاین خود توجه کنید. قبل از آنکه زمان آن فرا برسند باید اپلیکیشن فی را تکمیل و ارسال کنید.

هزینه اپلیکیشن فی در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است و حتی ممکن است هزینه آن در یک دانشگاه برای رشته‌های مختلف متفاوت در نظر گرفته شود. برخی از کالج‌های دولتی و دانشگاه‌های دولتی هزینه کمتری دارند. با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید لیست هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه‌های مختلف را پیدا کنید.

یک نکته مهم دیگر را به خاطر بسپارید: دانشگاه‌های اروپایی به نسبت دانشگاه‌های کانادا و امریکا هزینه اپلیکیشن فی کمتری را دریافت می‌کنند.

ممکن است این سوال در ذهن شما نیز شکل بگیرد که آیا می‌توان بدون پرداخت هزینه اپلیکیشن فی در کالج و دانشگاه مورد نظر پذیرش گرفت؟

در این مورد باید گفت هستند بسیاری از دانشگاه‌هایی که پشتیبانی مالی پرداخت اپلیکیشن فی برای دانشجویان تازه وارد را در سیستم کاری خود دارند و قوانین آن‌‎ها بسیار با یکدیگر متفاوت است. 

روش دیگری که از پرداخت هزینه اپلیکیشن فی معاف خواهید شد داشتن بورسیه تحصیلی است که هزینه‌های دانشگاه و کالج را به طور کامل پوشش دهد در این صورت از پرداخت آن  معاف می‌شوید.

دانشگاه‌های بزرگ که روزانه بازدیدکنندگان بسیاری دارد در نتیجه از قانونی که در ادامه خواهیم گفت پیروی نمی‌کنند، اما در بعضی از کالج‌های کوچک بازدید از محوطه دانشگاه می‌تواند هزینه اپلیکیشن فی را تا حدودی کاهش دهد. آن هم تنها به این دلیل که بازدید از دانشگاه به نشانه علاقه‌مند بودن به حضور در دانشگاه و تحصیل در آن است.

با این حال تیم پشتیبانی اول پرداخت در خدمت شماست تا شما را در این مسیر راهنمایی کند و از قوانین روز دنیا باخبر کند. شما می‌توانید با درخواست راهنمایی و پشتیبان از طرف اول پرداخت برای هزینه اپلیکیشن فی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنید. تیم پشتیبانی اول پرداخت همه روزه حتی در ایام تعطیلات به سه طریق چت آنلاین، ارسال تیکت و تماس تلفنی آماده پاسخگویی به کاربران است.  ساعت پشتیبانی در اول پرداخت از ۹ صبح تا یازده و نیم شب در نظر گرفته شده و پس از این زمان شما می‌توانید با ارسال ایمیل و تیکت با ما در ارتباط باشید. 

به منظور افزایش کیفیت اول پرداخت تدبیری را اندیشیده تا شما بتوانید با مدیر این مجموعه تماس تلفنی در ارتباط باشید.  بدین منظور شما می توانید در ساعات کاری با داخلی ۱۱۰ با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 نکاتی درباره تعامل بهتر با مجموعه اول پرداخت

پیش از اقدام به هر کاری لطفاً مراحل احراز هویت را به طور کامل و دقیق انجام دهید. به منظور جلوگیری از سودجویی افراد بزه‎کار در فضای مجازی با دستور مقام محترم پلیس فتا ما اجازه داریم تنها به کاربرانی خدمات ارائه دهیم که مدارک هویتی شان به تایید ما برسد. و از ثبت اطلاعات هویتی غیر واقعی و یا جعل اسناد خودداری کنید چرا که حق پیگرد قانونی برای مجمع اول پرداخت محفوظ است و تمامی پرداخت‌ها به حساب شخص صاحب حساب که تایید صلاحیت شده پرداخت می شود.

پس از احراز هویت وارد مرحله ثبت سفارش خواهید شد. در این مرحله سفارش شما ثبت خواهد شد و تیم پردازش سفارش دست به کار خواهند شد و انجام سفارشات شما بین ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت زمان خواهد برد.

افتتاح حساب پی پال

یکی از روش‌های نقد کردن درآمد ارزی  نقد درآمد پی پال است. که اکثر سایت‌های معتبر از شما می‌خواهند که یک حساب پی پال با آن‌ها معرفی کنید تا هر ماه واریزی شما را به حسابتان واریز کنند. در مجموعه اول پرداخت این امکان برای شما فراهم است که یک حساب ارزی پی پال داشته باشید. خدمات حساب پی پال شامل: افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب و خرید با پی پال در اول پرداخت پشتیبانی می‌شود.

امروزه حساب پی پال به عنوان درگاه پرداخت طرفداران بسیاری دارد هم از این نظر که کار کردن با آن راحت است و نکته مهم‌تر اینکه امنیت تراکنش و قانونی بودن تراکنش را به صورت فوق‌العاده انجام می‌دهد این روش پرداخت نه تنها در ایران در سراسر دنیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت شناخته می شود.

مجموعه اول پرداخت با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در عرصه پرداخت های بین‌المللی پیشتاز است و از آن‌جایی که یک محیط امن و قابل اعتماد را برای کاربران ایجاد کرده با سابقه کاری بسیار طولانی اعتماد افراد را در حوزه وب و آنلاین از آن خود کرده است. از ویژگی‌های انتخاب اول پرداخت در پرداخت‌های بین‌المللی رسیدگی به سفارشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پرداخت هزینه‌های مقرون به صرفه است. با این حال ما همچنان در تلاشیم تا در راستای پیشبرد اهداف‌مان قدم‌های محکمی برداریم. در این راستا از هر گونه نظر و پیشنهاد و انتقادات سازنده استقبال خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.