سایت یادگیری آنلاین زیان چینی

بهترین سایت‌های یادگیری آنلاین زبان چینی

اگر در حال یادگیری زبان چینی هستید اما کسی را ندارید که مهارت‌های گفتاری را با او تمرین کنید، بهتر است از سایت‌های آنلاین استفاده کنید. وب‌سایت‌های زیادی هستند که خدمات تدریس خصوصی آنلاین چینی ارائه می‌دهند.

این پلتفرم‌های آنلاین به شما کمک می‌کنند تا در مسیر یادگیری چینی بر هر چالشی غلبه کنید، همچون گرامر، مهارت صحبت کردن، خواندن و نوشتن کاراکترها، تسلط بر لحن‌ها، ترجمه تخصصی و غیره.

این شیوه یادگیری ممکن است مقرون‌به‌صرفه‌تر از کلاس‌های حضوری باشد و به راحتی در هر مکانی یادگیری را ادامه دهید. در ادامه به معرفی شش وب‌سایت یادگیری خصوصی چینی و یادگیری آنلاین می‌پردازیم.

مطالب مرتبط:

زبان چینی چند حرف و کاراکتر دارد؟

وب‌سایت LanguaTalk: بهترین انتخاب برای یادگیری خصوصی چینی آنلاین

وقتی صحبت از یادگیری زبان می‌شود، LanguaTalk بسیار قابل اعتماد است. اولویت نخست این سایت مدرسان مجرب و واجد شرایط است. LanguaTalk برای بررسی همه مدرسان خود با دقت بسیار بالایی و بر اساس صلاحیت عمل می‌کند. به طور معمول تنها ده درصد از تمامی متقاضیان تایید می‌شوند.

بنابراین برای مسلط شدن به زبان چینی مانع یافتن مدرس حرفه‌ای را نخواهید داشت و مطمئن خواهید بود که با فردی ماهر روبه‌رو هستید. سایت این امکان را فراهم می‌کند که به راحتی مدرس موردنیاز خود را متناسب با موقعیت خود بیابید.

ممکن است بسیاری از زبان‌آموزان فکر کنند که توانایی صحبت کردن مهم‌ترین جنبه یادگیری زبان است، اما دوره‌های آموزشی مدرسان این سایت متناسب با نیازهای زبان‌آموزان است. این بدان معناست که افراد متناسب با سرعت یادگیری خود آموزش می‌بینند و بر روی زمینه‌هایی تمرکز می‌شود که به تمرین بیشتر نیاز است.

LanguaTalk راهی عالی برای یادگیری زبان چینی است. از آنجایی که معلمان از چندین کشور حضور دارند، بیشتر لهجه‌های چینی تحت پوشش است. با این حال، اگر به دنبال یادگیری چیزی بسیار خاص هستید، مانند زبان چینی تخصصی پزشکی، ممکن است چیزی که به دنبالش هستید نیابید.

علاوه بر این، ممکن است لازم باشد از مدرس و راهنمای خود منابع بیشتری برای مطالعه بخواهید، زیرا خود سایت انتخاب محدودی دارد.

ویژگی‌های مثبت

  • مدرسان به‌دقت بررسی می‌شوند، بنابراین سطح آموزشی بالاست و متناسب با نیازهای شما سازگار می‌شود.
  • امکان رزرو یک دوره آزمایشی رایگان ۳۰ دقیقه‌ای وجود دارد.
  • زبان‌آموزان می‌توانند نظرات و بازخورد مدرسان را مشاهده کنند.

ویژگی‌های منفی

  • اگر به یادگیری زبان چینی در سطح بسیار تخصصی نیاز دارید، ممکن است برای پیدا کردن مدرس مناسب دچار مشکل شوید.
  • باید از مدرس خود منابع آموزشی بیشتری بخواهید.
شیوه‌های یادگیری سریع زبان چینی
گرفتن بازخورد سریع و مفید از مدرس، در روند و انگیزه یادگیری زبان چینی تأثیر زیادی دارد

Mandarin9: سرویس ویژه آموزشی زبان چینی با معلمان واقعی

اگر به دنبال مدرسانی با سال‌ها تجربه هستید، Mandarin9 ممکن است انتخاب خوبی باشد. با وجود متخصصانی همچون استادان دانشگاه ساکن چین تا مدرسان بومی زبان، نوع آموزش مورد نیاز خود را در این سایت می‌یابید.

از طریق این سایت می‌توانید نوع کلاس را متناسب با نیازهای خودتان شکل دهید. اگر کلاس‌های گروهی را ترجیح می‌دهید Mandarin9 جلسات گروهی چهار تا شش نفره را ارائه می‌دهد. اگر ترجیح می‌دهید معلم خصوصی داشته باشید نیز امکان پذیر است.

کلاس‌های خصوصی نسبت به کلاس‌های گروهی استاندارد، هزینه بیشتری دارند. خرید مجموعه‌ای از دوره‌های ۸ هفته‌ای ارزان‌ترین گزینه است چراکه مدرس تنها ۶ دلار برای یک ساعت دریافت می‌کند. همچنین با دسترسی به کتاب‌های درسی و سایر مطالب آموزشی به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن سطح زبان چینی خود را ارتقا دهید.

ویژگی‌های مثبت

  • مدرسان مهارت بالایی دارند.
  • بسیاری از مدرسان به زبان‌های دیگر نیز صحبت می‌کنند.
  • گزینه آزمایشی رایگان در دسترس است.

ویژگی‌های منفی

  • درس‌های خصوصی ممکن است گمی گران باشد.
  • کار با برنامه Zoom را باید بدانید.

Italki: برای زبان‌آموزانی که به گزینه‌های زیادی نیاز دارند

وقتی صحبت از تدریس خصوصی زبان چینی به میان می آید، italki نام محبوبی است. چیزی که خدمات این سایت را از سایر خدمات مشابه متمایز می‌کند دو نوع آموزشی است که آن را ارائه می‌دهد: تخصصی و عمومی.

مدرسان آموزش تخصصی زبان چینی، مدارک لازم و معتبر برای آموزش دارند. احتمالا هزینه بیشتری می‌پردازید اما برنامه‌های درسی که این مدرسان ارائه می‌دهند به شما در یادگیری زبان بسیار کمک می‌کند. اگرچه مدرسان عمومی هزینه کمتری دارند اما اغلب مدرک معتبر ندارند. البته این نیز برای افرادی که بودجه کمی دارند، فرصت خوبی برای یادگیری مکالمه چینی است.

اگر می‌خواهید زبان چینی را به روشی راحت یاد بگیرید، از italki در هر دو حالت وب‌سایت و اپلیکیشن استفاده کنید. به این ترتیب، چینی را با سرعت خود و به روشی که برایتان راحت است، یاد بگیرید.

ویژگی‌های مثبت

  • هم مدرسان حرفه‌ای و هم مدرسان معمولی در دسترس هستند.
  • برای دسترسی به بسیاری از مطالب فوق برنامه به معلم خصوصی نیاز ندارید.
  • دسترسی آسان در هر دیوایسی

ویژگی‌های منفی

  • معلمان حرفه‌ای ممکن است گران باشند.
  • اپلیکیشن از نظر سرعت و تجربه کاربری عملکرد بهتری دارد.

Verbling: سایتی برای تدریس خصوصی در وسعت جهانی

Verbling پلتفرم تدریس آنلاین است که کلاس‌های زبان چینی ارائه می‌دهد. نکته‌ای که Verbling را متمایز می‌کند، هزینه مدرسان آن است. این سایت به استادان و مدرسان اجازه تعیین قیمت می‌دهد و البته برای زبان‌آموزان نیز مفید است که متناسب با بودجه خود مدرس مناسب بیابند.

این موضوع تدریس خصوصی را نیز به گزینه‌ای منعطف و راحت تبدیل می‌کند. شما برای یافتن معلم خصوصی گزینه‌های زیادی دارید و بر اساس هزینه، مکان یا حتی موضوع خاص، امکان جستجو دارید. Verbling معلمانی از سراسر جهان دارد، بنابراین مطمئناً کسی را پیدا خواهید کرد که با علایق و توانایی‌های شما هم‌سو باشد.

ویژگی‌های مثبت

  • معلمان را می‌توان در هر نقطه از جهان جستجو کرد.
  • استفاده از وب سایت بسیار آسان است.
  • آزمایش‌های رایگان نیز دارد.

ویژگی‌های منفی

  • عملکرد اپلیکیشن به بهبود نیاز دارد.
  • ممکن است نرخ مدرس بسیار بالا باشد چرا که تعیین آن در اختیار خودشان است.

MyLingoTrip: برای کسانی که برنامه‌های درسی حرفه‌ای را دوست دارند

یکی از تفاوت‌های اصلی بین MLT و سایر برنامه‌های یادگیری زبان این است که رزرو دوره‌های چینی بر اساس هر درس صورت می‌گیرد. این یعنی هر درس یک جلسه یک به یک است که به شما امکان می‌دهد توجه شخصی‌تر و آموزش‌های متناسب را کسب کنید.

تعداد جلساتی که در یک زمان رزرو می‌کنید، هزینه را تعیین می‌کند و کلاس‌های بیشتر منجر به کاهش هزینه کلی می‌شود. به عبارت دیگر، هر چه کلاس‌های بیشتری رزرو کنید، هزینه یک کلاس برایتان ارزان‌تر می‌شود.

شما باید حداقل پنج کلاس را رزرو کنید. پیش از شروع، بر اساس پاسخ‌هایتان به پرسش‌نامه‌ها، یک معلم خصوصی به شما اختصاص داده می‌شود. ممکن است این موضوع برای برخی نگران‌کننده باشد اما همه مدرسان بومی زبان هستند و گواهینامه تدریس دارند.

MyLingoTrip به چند دلیل یک سرویس آنلاین عالی برای آموزش چینی است، اما یکی از مهم‌ترین دلایل این است که همه مدرسان از برنامه درسی آزمایش شده و واقعی استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های مثبت

  • جلسات را می‌توان به صورت گروهی رزرو کرد.
  • مدرسان همیشه بومی‌زبان چینی هستند.

ویژگی‌های منفی

  • گویش‌ها و لهجه‌ها و سایر دانش‌های تخصصی ممکن است نقطه تمرکز نباشند.
  • برای کلاس‌ها گزینه ویدیوی مختص سایت وجود ندارد.
سایت‌های یادگیری آنلاین چینی
پلتفرم‌های آنلاین یادگیری چینی، هر کدام امکانات و قابلیت‌های گوناگونی در اختیار شما قرار می‌دهد

VerbalPlanet: برای زمانی که بیش از هر چیز دیگری به بازخورد نیاز دارید

VerbalPlanet ابزاری عالی برای یادگیری زبان چینی است. این وب‌سایت تعداد زیادی مدرس مختلف دارد که مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که متناسب با سبک یادگیری و اهداف شما باشد.

در VerbalPlanet، مدرسان می‌دانند که ارائه بازخورد سریع و مؤثر یکی از مهم‌ترین جنبه‌های معلم بودن است. مدرسان با استفاده از چارچوب مشترک اروپایی مراجع برای زبان‌ها (CEFR) نقاط قوت شما را شناسایی می‌کنند و برای بهبود مهارت‌های زبانی به شما کمک می‌کنند.

علاوه بر اسکایپ می‌توانید با استفاده از Zoom یا Teams نیز در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید. همچنین VerbalPlanet برای مدت زمان کوتاه دروس خود نیز شناخته شده است. کلاس‌ها معمولاً بیش از ۴۰ دقیقه نیست. کوتاه بودن زمان به شما کمک می‌کند تا دوره‌های آموزشی VerbalPlanet را در برنامه‌های شلوغ خود قرار دهید. شاید گنجاندن زمانی برای مطالعه زبان چینی در روز دشوار باشد اما چهل دقیقه چیزی است که بیشتر ما می توانیم در برنامه‌های خود جای دهیم.

ویژگی‌های مثبت

  • بازخوردها مفید و ارزشمند است.
  • دروسی برای خرید موجود است.
  • مدت زمان کوتاه درس‌ها

ویژگی‌های منفی

  • ممکن است از بخشی به‌صورت رایگان برای نمونه پشتیبانی نکند.
  • برخی از افراد درس‌های طولانی‌تر را ترجیح می‌دهند.

مطالب مرتبط:

بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان چینی

سخن پایانی

با منابع بسیار زیادی که به صورت آنلاین در دسترس است، یافتن راه‌هایی برای یادگیری زبان چینی آسان است. چه به دنبال پادکست به زبان چینی یا برنامه‌های تلویزیونی چینی یا سایر مطالب باشید، گزینه‌های زیادی وجود دارد. مهم‌تر اینکه، بسیاری از آن‌ها رایگان هستند.

تا این بخش از مسیر یادگیری زبان چینی را می‌توانید به تنهایی سپری کنید و یک برنامه تدریس خصوصی چینی با خدمات کامل هم به شما کمک می‌کند تا دانشی که به‌صورت فردی کسب کردید با مهارت‌هایی مفید ادغام کنید و آن را به کار برید.

ترجمه تخصصی چینی در ترجمیک با همکاری مترجمان حرفه‌ای زبان چینی انجام می‌شود. حجم سفارش ترجمه و زمینه محتوایی متن در نرخ ترجمه مؤثر است. اگر به ترجمه متون چینی نیاز دارید سایت ترجمیک را بررسی کنید.

یک دیدگاه در «بهترین سایت‌های یادگیری آنلاین زبان چینی»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.