بررسی دلایل لغو آزمون آيلتس ۱۴۰۲

چرا آزمون آیلتس ۷ مرداد لغو شد؟

اگر شما هم پیگیر اخبار آزمون‌های زبان بین‌المللی باشید یا این‌که به تازگی در آزمون آیلتس شرکت کرده باشید، حتما اطلاع دارید که آزمون آیلتس ۷ مرداد لغو شده است. برای بسیاری این سوال پیش آمده است که چرا این آزمون لغو شد.

در ادامه به بررسی دلایل لغو آزمون آیلتس ۷ مرداد و شیوه ثبت‌نام در این آزمون می‌پردازیم. همراه ما باشید!

مطالب مرتبط:

ثبت‌نام آزمون آیلتس ۱۴۰۲ آغاز شد!

اطلاعیه سازمان سنجش درباره لغو آزمون آیلتس ۷ مرداد ۱۴۰۲

در همین راستا، سایت سازمان سنجش اطلاعیه‌ای منتشر کرده است که در آن به دلایل لغو این آزمون در تاریخ ۷ مرداد پرداخته است. در این اطلاعیه دلیل اصلی لغو آزمون آیلتس در این تاریخ را افشای سوالات و جلوگیری از تقلب ذکر کرده است.

هم‌چنین در این اطلاعیه ذکر شده است که داوطلبان می‌توانند برای برگشت وجه یا انتخاب تاریخ جایگزین به مراکز برگزاری آزمون آیلتس مراجعه کنند.

دلیل لغو آزمون آیلتس ۷ مرداد ۱۴۰۲
دلیل لغو آزمون آیلتس ۷ مرداد ۱۴۰۲

شیوه ثبت‌نام آزمون آیلتس در سال ۱۴۰۲

در پست‌های قبلی وبلاگ ترجمیک، به صورت کامل به معرفی شیوه ثبت‌نام در آزمون آیلتس پرداخته‌ایم. اما در این بخش نیز به صورت خلاصه به معرفی شیوه ثبت‌نام در آزمون آیلتس می‌پردازیم.

برای ثبت‌نام در آزمون آیلتس ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. پس از تکمیل اطلاعات، تاریخ برگزاری و نوع آزمون آیلتس خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هزینه آیلتس آکادمیک و جنرال در مرداد و شهریور ۱۴۰۲، برابر با هشت میلیون و چهارصد و نود هزار تومان است.

دوره‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک

اگر متقاضی شرکت در آزمون آیلتس هستید و به دنبال دوره‌های آنلاین آموزش آیلتس می‌‌گردید، دوره‌های دبستان ترجمیک، گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌آید. دوره‌های آنلاین دبستان ترجمیک در سطح‌های مختلفی مانند مقدماتی آیلتس (فاندامنتال)، متوسط (پری آیلتس) و پیشرفته برگزار می‌شود.

با شرکت در دوره فاندامنتال نمره شما از ۴ به ۵، با شرکت در دوره پری آیلتس نمره شما از ۵ به ۶.۵ و با شرکت در دوره پیشرفته نمره شما از ۶ به ۷ افزایش می‌یابد. در هر سطحی از زبان انگلیسی که باشید، دوره مناسبی برای شما در دبستان ترجمیک وجود دارد.

هم‌چنین به غیر از دوره‌های گروهی، کلاس‌های خصوصی آیلتس نیز با همراهی برترین استادان آموزش آیلتس برگزار می‌شود. اگر هم از سطح خود مطمئن نیستید، می‌توانید در آزمون تعیین سطح آیلتس دبستان ترجمیک شرکت کنید. در صورتی که در هر مرحله نیاز به مشاوره آیلتس و راهنمایی داشتید، با شماره ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.