کانال‌های یوتیوب آموزش سئو

معرفی ۱۰ کانال یوتیوب برای آموزش حرفه‌ای سئو

در این مطلب از سایت سفارش آنلاین تولید محتوا ترجمیک با بهترین کانال‌های یوتیوب برای آموزش سئو آشنا می‌شویم. لینک بهترین ویدیوهای این کانال‌ها را نیز قرار داده‌ایم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

این روزها منابع ویدیویی، به یکی از محبوب‌ترین و بهترین منابع آموزشی تبدیل شده‌اند. دنیای آموزش سئو نیز از این غافله عقب نمانده و امکان تماشای ویدیوهای آموزشی مختلفی را برای علاقه‌مندان خود فراهم کرده است. از سوی دیگر، یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین مخزن آموزش‌هایی ویدیویی به شهرت رسیده و کاربران زیادی دارد.

لذا در این مطلب به معرفی بهترین کانال‌های یوتیوب برای آموزش در زمینه سئو پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید!

مطالب مرتبط:

آموزش سئوی یوتیوب در ۵ دقیقه

کانال یوتیوب Ahrefs

Ahrefs یکی از بهترین و پرکاربردترین ابزارهای سئو به شمار می‌رود بنابراین تعجب‌آور نیست اگر در یوتیوب نیز فعالیت خوبی داشته باشد و برای آموزش سئو و بازاریابی محتوایی، ویدیوهای درجه یک منتشر کند.

فرقی ندارد که به‌تازگی وارد دنیای آموزش سئو شده باشید یا یک حرفه‌ای به حساب بیایید. به هر حال در کانال یوتیوب Ahrefs نکات جدید و مفیدی یاد می‌گیرید و دست خالی بیرون نمی‌روید! البته سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل سئو نیز در یوتیوب فعال هستند اما یک ویژگی مهم Ahrefs را از بقیه متمایز می‌کند: نظم و ثبات در تهیه و انتشار محتواهای آموزشی.

اگر یک سئوکار مبتدی هستید، ما دوره جامع سئو کانال یوتیوب Ahrefs را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دوره همه نکات ضروری سئو را پوشش می‌دهد و شما را به صفحه اول گوگل می‌برد. متخصصان سئو و وبلاگ‌نویسان باتجربه نیز می‌توانند از آخرین مطالعات این کانال بهره‌مند شوند و از این طریق ایده‌های جدیدی را برای تقویت سئو کشف کنند.

  • تعداد سابسکرایبرها: ۴۹۰,۰۰۰+
  • محبوب‌ترین ویدیوهای کانال:

آموزش اساسی سئو برای مبتدیان

  • ویدیوهای پیشنهادی:

دوره کامل سئو برای مبتدیان

آموزش سئو یوتیوب

اشتباهات رایج سئو

مطالب مرتبط:

۶ گام طلایی برای ساخت یک استراتژی لینک‌سازی خارجی

کانال یوتیوب vidIQ

اگر به دنبال بهترین منبع آموزش سئوی یوتیوب هستید، همین حالا وارد مخزن طلای vidIQ شوید! vidIQ یکی از اصلی‌ترین ابزارهای بازاریابی یوتیوب است که علاوه بر آموزش نکاتی کاربردی برای بهبود بازاریابی در این شبکه اجتماعی، ایده‌هایی ناب برای ساخت ویدیوهای بعدی نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

با این اوصاف، اگر به‌تازگی کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرده‌اید و به دنبال راه‌هایی برای رشد آن هستید، سابسکرایب در کانال vidIQ رافراموش نکنید. نکات این کانال، دست شما را در دست صد سابسکرایبر اول می‌گذارد و در بقیه نیز همراه‌تان است.

این کانال یوتیوب، یک مجله هفتگی به نام «ممیزی کانال‌ یوتیوب» دارد که در آن کانال‌های مختلف یوتیوب را بررسی می‌کند و نکات مهم و ریزه‌کاری‌های آن‌ها را زیر ذره‌بین می‌گذارد.

  • سابسکرایبر: بیش از ۱.۷۵ میلیون
  • محبوب‌ترین ویدیوها:

نکات مهم برای کانال‌های کوچک: این کارها را انجام دهید تا الگوریتم‌های گوگل شما را دوست داشته باشند!

  • ویدیوهای پیشنهادی:

اشتباهات بزرگی که یوتیوبرهای مبتدی مرتکب می‌شوند!

چگونه با انتشار یک ویدیو در هفته هزار سابسکرایبر به دست بیاوریم؟

چگونه با تحقیق کلمات کلیدی در یوتیوب به رتبه اول برسیم

کانال یوتیوب Semrush

اگر کمی در کانال‌های یوتیوب مربوط به سئو چرخ بزنید، بی‌شک خواهید دید که هیچ کانالی Semrush نمی‌شود. این کانال مجموعه‌ای جامع و بی‌نظیر از ویدیوهای آموزش سئو است و همه مفاهیم را از مقدماتی تا پیشرفته دربرمی‌گیرد. بنابراین به این فکر نکنید که مبتدی هستید یا حرفه‌ای؛ به هر حال کانال یوتیوب Semrush چیزی برای ارائه به شما دارد. همچنین می‌توانید وبینارهای هفتگی و کنفرانس‌های آنلاین Semrush را نیز در Semrush Live دنبال کنید.

  • سابسکرایبرها: ۱۷۵,۰۰۰+
  • محبوب‌ترین ویدیوها:

رایج‌ترین اشتباهات سئو

  • ویدیوهای پیشنهادی:

استراتژی بازاریابی محتوایی در هفت دقیقه

چگونه ترافیک بیشتری را به سمت وب‌سایت‌مان هدایت کنیم؟

چگونه در یک ماه به ده هزار بازدید در لینکدین برسیم؟

کانال یوتیوب Income School

کانال یوتیوب Income School که در سال ۲۰۱۴ توسط جیم هارمر و ریکی کسلر، کارآفرینان آنلاین، راه‌اندازی شد، به آموزش سئو، بازاریابی دیجیتال، وبلاگ‌نویسی و بازاریابی یوتیوب اختصاص دارد. این کانال، یکی از بهترین منابعی است که هم مبتدیان و هم متخصصان سئو از آن استقبال خواهند کرد.

اگر یک وبلاگ‌نویس تازه‌کار هستید و به دنبال ویدیوهایی برای رشد و پیشرفت می‌گردید، Income School را از دست ندهید. برای آموزش‌های پیشرفته در زمینه سئو مانند لینک‌سازی، تحقیق کلمات کلیدی، سئو وردپرس و… نیز می‌توانید روی این کانال حساب کنید.

  • سابسکرایبر: ۲۳۰,۰۰۰+
  • محبوب‌ترین ویدیوها:

چگونه در یک ساعت یک پست وبلاگ کامل بنویسیم؟

  • ویدیوهای پیشنهادی:

من ۷۳ درصد از مقالاتم را به رتبه ۱ در گوگل رساندم (نکات سئو)

بدترین توصیه‌های سئو

یک وبلاگ با K۱، K۱۰ و K۱۰۰ بازدید از صفحه چقدر می تواند درآمد کسب کند؟

کانال یوتیوب Ranking Academy

این کانال، همان‌طورکه از نامش پیداست، روی آموزش مخاطبان خود تمرکز دارد و در این راستا راه‌هایی را برای دستیابی به رتبه‌های بهتر در گوگل در افزایش ترافیک آموزش می‌دهد. این کانال توسط لوک دوراند، یکی از متخصصان مجرب در زمینه بازاریابی آنلاین و توسعه وب، اداره می‌شود و نکات خوبی را برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان گردآوری کرده است.

اگر به فکر بهبود سئوی لوکال، بهینه‌سازی نمایه کسب و کار گوگل و افزایش بازدید و ترافیک هستید، بررسی کانال Ranking Academy را در لیست کارهای ضروری قرار دهید!

  • سابسکرایبرها: ۲۵۰,۰۰۰+
  • محبوب‌ترین ویدیوها:

نحوه ایجاد یک صفحه تجاری فیس بوک – دستورالعمل های گام به گام

  • ویدیوهای پیشنهادی:

سریع‌ترین راه برای کسب رتبه اول در نتایج گوگل

۸ نکته سئو برای رتبه بندی کسب و کار شما برای صدها کلمه کلیدی

۱۰ نکته سئوی محلی برای افزایش ترافیک وب سایت شما

کانال یوتیوب Google Search Central

کانال Google Search Central یکی از بهترین منابع آموزش سئو است و اطلاعات جامع و دقیقی را برای درباره بهبود رتبه‌بندی گوگل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، این کانال به‌روزرسانی‌های جدید گوگل را نیز معرفی می‌کند.

در کنار همه این‌ها، Google Search Central یک بخش تحت عنوان AskGooglebot دارد که در آن، جان مولر به سوالات کاربران توییتر پیرامون سئو پاسخ می‌دهد.

  • سابسکرایبرها: ۶۰۰,۰۰۰+
  • محبوب‌ترین ویدیوها:

جست و جوی گوگل چگونه کار می کند؟

  • ویدیوهای پیشنهادی:

مقدمه ای برای جستجوی مبتدیان

چگونه سایت‌های کوچک می‌توانند محبوب شوند؟

نکاتی برای استخدام متخصص سئو

کانال یوتیوب Craig Campbell

کریگ کمپبل به عنوان یک متخصص سئو با بیش از ۱۸ سال تجربه، کانال Craig Campbell را راه‌اندازی کرده و به آموزش نکاتی جامع در خصوص همه سطوح سئو (محتوا، فنی و خارج صفحه) می‌پردازد. بنابراین اگر درباره موضوعاتی مثل نوشتن محتوا با هوش مصنوعی، سئو کلاه سیاه، تکنیک‌های لینک‌سازی و… سوال دارید، ویدیوهای این کانال کاربردی را تماشا کنید.

  • سابسکرایبرها: ۱۴۰,۰۰۰+
  • محبوب‌ترین ویدیوها:

سایت من به چند لینک نیاز دارد؟

  • ویدیوهای پیشنهادی:

حقایق تاریک درباره موفقیت در سئو

چگونه به مشتریان توضیح دهیم که چرا مبلغی را ماهیانه پرداخت می‌کنند؟

کانال یوتیوب Moz

Moz دارای مخزن بزرگی از ویدیوهای آموزشی است که تماشای آن‌ها برای مبتدیان و وبلاگ‌نویسان سئو از اوجب واجبات است!

  • سابسکرایبرها: ۹۲,۰۰۰+
  • محبوب‌ترین ویدیوها:

نکات بازاریابی محتوا برای سازمان های B2B

  • ویدیوهای پیشنهادی:

ساده‌ترین تکنیک‌های لینک‌سازی که هر وب‌سایتی می‌تواند برای به دست آوردن ۵۰ لینک اول خود استفاده کند

بزرگترین تصور غلط درباره بازاریابی محتوا

۱۰ نوع محتوایی که برای سئو بهترین کارایی را دارند

کانال یوتیوب Nathan Gotch

اگر به دنبال یک کانال مخصوص سئو می‌گردید، ما Nathan Gotch را به شما پیشنهاد می‌کنیم. وبلاگ صاحب این کانال، Nathan Gotch، از شهرت و محبوبیت گسترده‌ای برخوردار است و کانال یوتیوبش هم روز به روز بیشتر مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. Nathan Gotch همه این‌ها را مدیون مهارت منحصربه‌فردش در آموزش مفاهیم پیچیده سئو است.

ممکن است Gotch به اندازه سایر یوتیوبرهای این لیست سابسکرایبر نداشته باشد اما ویدیوهای او همیشه آموزنده هستند و طیف گسترده ای از موضوعات سئو را پوشش می دهند.

  • سابسکرایبرها: ۸۵,۰۰۰+
  • محبوب‌ترین ویدیوها:

چک لیست سئوی داخل صفحه

  • ویدیوهای پیشنهادی:

آیا برای سئو باید بک لینک بخرید؟

تنها استراتژی سئوی مورد نیاز شما

چگونه سئو را کاملا یاد بگیریم؟

کانال یوتیوب Matt Diggity

برای به حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک وب‌سایت‌تان، از آموزش‌های کانال یوتیوب Matt Diggity استفاده کنید. این کانال، یک راهنمای علمی و جامع درباره طیف گسترده‌ای از موضوعات سئو در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط:

زامبی پیچ چیست و چگونه زحمات تیم سئو را از بین می‌برد؟

سخن پایانی

اگر به دنبال بهبود استراتژی‌های سئو و ارتقای مهارت در این زمینه هستید، سری به کانال‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم بزنید و نظرتان را درباره آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر کانال مفید دیگری را سراغ دارید که در این لیست از قلم افتاده است، ما را بی‌خبر نگذارید.

برای استفاده از سایت خدمات تولید محتوای متنی ما، کلیک کنید. این خدمات به زبان‌های مختلف و در زمینه‌های تخصصی متنوعی ارائه می‌شود. همچنین برای مشاهده هزینه تولید محتوا متنی کلیک کنید.

3 دیدگاه در «معرفی ۱۰ کانال یوتیوب برای آموزش حرفه‌ای سئو»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.