انتشارات الزوییر

سرویس ATS پایگاه الزوییرچیست؟

پایگاه انتشاراتی الزوییر در سال ۲۰۱۱ سرویسی با عنوان (Article Transfer Service (ATS)راه اندازی نمود. سرویس ATS خدمات ویژه‌ای را برای مؤلفین و داوران مقالات علمی ارائه می‌کند. عملکرد مؤثر این سرویس به گونه‌ای است که وقتی شما به مجله‌ای که توسط پایگاه الزوییر چاپ می‌شود مقاله ارسال می‌کنید بعد از حدود شش ماه، مقاله شما همراه با نتیجه داوری توسط ویراستار مجله ریجکت می‌شود. دلیل این مسئله کاملا روشن است چون مقاله در اسکوپ مجله قرار ندارد.

برای رفع این مشکل باید از سرویس ATS استفاده نمایید. اگر مجله‌ای که مقاله علمی را برای آن ارسال کردید، از سرویس ATS پشتیبانی کند مقاله شما بعد از ریجکت شدن، به صورت اتوماتیک همراه با نتایج و نظرات داوران به مجلات دیگر ارسال می‌شود.

مجلات مقصد به بررسی نتیجه داوری می‌پردازند و اگر مقاله شما هم سطح آن مجله بود وضعیت مقاله را به صورت پذیرفته شده Elsevier’s Editorial System Accepted  در منوی خودتان قرار می‌دهند. فرایند پیگیری برای چاپ مقاله نیز آغاز می‌شود.

با استفاده از خدمات سرویس ATS نیاز به ارسال مقالات به مجلات دیگر به صورت جداگانه وجود ندارد و با یک بار داوری نتیجه قابل بررسی است.

ترجمیک در زمینه ترجمه تخصصی کتاب و مقاله و ترجمه رسمی آماده خدمت رسانی به شما است. برای ثبت سفارش وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.