معرفی جشنواره نوروزی ترجمیک

در این روزهای پایانی سال، همه جا رنگ و بویی تازه گرفته و همه در تکاپوی آماده شدن برای نوروز هستند. نوروز، عید باستانی ما و یادگار نیاکانمان است. از این رو، هر یک از ما به نحوی آن را گرامی می‌داریم.

ترجمیک امسال هم مثل هر سال با برگزاری جشنواره نوروزی، برنامه‌ها و عیدانه‌های جذابی برای شما خود در نظر گرفته است.

در این مطلب نگاهی به جزئیات این جشنواره خواهیم انداخت. برای اطلاع از عیدانه‌های شگفت‌انگیز ترجمیک، این مطلب را از دست ندهید.

مطالب مرتبط:

در ایام نوروز از رقیبان‌تان پیشی بگیرید

رشد و پیشرفت با دبستان نوروزی ترجمیک

هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای ارتقای مهارت‌ها، یکی از راه‌های رشد و پیشرفت است. بهترین فرصت یادگیری، روزهای نخستین سال است. چراکه در این روزها دغدغه کمتر و وقت آزاد بیشتری داریم.

هدف‌گذاری و یادگیری، کلید اصلی رشد و پیشرفت است.
ایام نوروز بهترین زمان برای یادگیری

دبستان ترجمیک در طول سال، دوره‌ها و وبینارهای متنوعی را به هدف ارتقای سطح اطلاعات افراد و توسعه علم و دانش برگزار می‌کند. این دبستان در ایام نوروز نیز به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. بنابراین شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های نوروزی دبستان ترجمیک، فرصتی فوق‌العاده برای استفاده بهینه از تعطیلات و یادگیری مطالب جدید است.

دوره‌های نوروزی دبستان ترجمیک از ۲۷ اسفند تا ۲۰ فروردین برگزار می‌شوند و حال و هوای تازه‌ای به خود می‌گیرند.

تخفیف‌های نوروزی دبستان ترجمیک

دبستان ترجمیک تخفیف‌های عیدانه مختلفی در نظر گرفته تا فراگیران با راحتی بیشتری از دوره‌ها استفاده کنند. با ثبت نام در یکی از دوره‌های دبستان، برای شرکت در دوره‌ای دیگر تخفیف ۵۰ هزار تومانی دریافت خواهید کرد.

البته این بار هم از دوره‌های رایگان غافل نشده‌ایم و وبینارهای مفیدی را به رایگان برگزار خواهیم کرد.

برای اطلاع از دوره‌های نوروزی دبستان ترجمیک به صفحه زیر مراجعه کنید:

دبستان ترجمیک

قرعه‌کشی نوروزی دبستان ترجمیک

رسیدگی به انتقادات و توجه به پیشنهادات، از اصول همیشگی دبستان ترجمیک بوده است. با این وجود، در ایام نوروز به شکلی متفاوت به این اصل پرداخته‌ایم. فراگیران دوره‌ها با شرکت در نظرسنجی، در قرعه‌کشی جوایز نوروزی دبستان ترجمیک شرکت داده می‌شوند.

جوایز قرعه‌کشی دبستان نوروزی ترجمیک

  • اعتبار ۵ میلیون تومانی برای شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک برای ۱ نفر
  • اعتبار ۳ میلیون تومانی شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک ۳ نفر
  • اعتبار ۱ میلیون تومانی شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک برای ۱۰ نفر

کارهایتان را به ما بسپارید و با خیالی آسوده از تعطیلات لذت ببرید

بسیاری از دانشجویان در ایام نوروز پروژه‌های مختلفی برای ترجمه یا ویرایش دارند. همچنین صاحبان کسب و کارهای مجازی در روزهای تعطیل نگران کاهش فعالیت سایت خود هستند. با این وجود، همه این افراد دوست دارند تعطیلات عید را به تفریح، استراحت و دید و بازدید اختصاص دهند.

ترجمیک برای این دغدغه مشتریان نیز فکری کرده است. از بازه زمانی ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین، تمام سفارش‌ها مشمول تخفیف ۱۰ درصدی می‌شوند. بنابراین تمام کارهای ترجمه و تولید محتوا خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده به تعطیلات بروید.

پروژه‌های ترجمه و تولیدمحتوای خود را به ترجمیک بسپارید.
تخفیف ۱۰ درصدی برای سفارش‌های ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین

برای استفاده از این تخفیف کافیست حین ثبت سفارش ترجمه و تولید محتوا، کد Eid1401 را وارد کنید.

فراموش نکنید که با ثبت حتی یک سفارش در بازه ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین برای سفارش‌های اردیبهشت و خرداد نیز کد تخفیف دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، مشتریانی که در این بازه ثبت سفارش کنند، برای شرکت در دوره‌های دبستان نیز بن ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی می‌گیرند.

سخن پایانی

تعطیلات نوروز، فرصتی عالی برای رشد و پیشرفت است. در واقع یادگیری و ارتقای مهارت‌ها در این ایام، سرمایه‌گذاری خوبی برای کسب درآمد و موفقیت در باقی ایام سال است. امیدواریم تا جشنواره نوروزی ترجمیک بهانه خوبی برای استفاده بهینه شما عزیزان از ایام نوروز باشد.

اگر در زمینه ترجمه یا تولید محتوا مهارت دارید، به خانواده بزرگ ترجمیک بپیوندید. برای این کار کافیست به صفحه استخدام مترجم مراجعه کنید

تخفیف‌ها و جوایز جشنواره نوروزی ترجمیک را از دست ندهید!

تولید محتوا کاری تخصصی است و به دانش و اطلاعات خاصی نیاز دارد. محتوانویسان حرفه‌ای ترجمیک به شما در کار کمک خواهند کرد. برای ثبت سفارش تولید محتوا کلیک کنید.

یک دیدگاه در «معرفی جشنواره نوروزی ترجمیک»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.