آغاز جشنواره نوروزی ترجمیک

جشنواره نوروزی دبستان ترجمیک آغاز شد!

درحال آغاز سال دیگری هستیم. پیش از شروع سال جدید، خیلی از ما درباره اهداف خود در سال جدید و برای زندگی پر معنا و موثر فکر و برنامه ریزی می کنیم.

هرکس باتوجه به موقعیت و جایگاه اجتماعی اش، اهداف گوناگونی دارد. دانشجویان تلاش می کنند تا در کنار تحصیل، شغلی پاره‎وقت بیابند. شاغلان به دنبال ارتقای موقعیت شغلی خود هستند. هر دو گروه مذکور برای رسیدن به اهداف خود، نیازمند افزایش مهارت‌هایشان هستند.

بزرگترین اشتباه در رسیدن به اهداف، «کارِ امروز را به فردا انداختن» است. برای رسیدن به اهداف تعیین شده، از همین امروز تلاش کنید. فردا دیر است! دبستان نوروزی ترجمیک به فکر امروزِ شما است. امروزی که ممکن است به خاطر تعطیلات نوروز، فراموش شود.

دبستان نوروزی ترجمیک در ایام نوروز دوره‌های حرفه‌ای برگزار می‌کند

از این رو دبستان نوروزی ترجمیک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز، جشنواره‌ای را برگزار می‌کند. این جشنواره در راستای اهداف شما طراحی شده و فرصت ویژه‌ای را برای شما فراهم کرده است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این جشنواره در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

معرفی جشنواره نوروزی ترجمیک

دبستان نوروزی ترجمیک؛ فرصتی برای توسعه فردی

آیا تاکنون به این که عید و تعطیلات را به یک فرصت طلایی تبدیل کنید، فکر کرده‌اید؟ به این که در کنار تفریح، با شرکت دردوره‌های مجازی به دانش‌افزایی هم بپردازید؟ شاید تصور کنید در ایام نوروز به علت تعطیلی، دوره‌ای برگزار نمی‌شود. خوشبختانه باید این را بگویم که در اشتباهید!

جشنواره نوروزی ترجمیک در ایام نوروز، خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. این جشنواره از ۲۷ اسفند شروع ‌شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد. در جشنواره نوروزی دبستان ترجمیک، بخش‌هایی متناسب با اهداف متفاوت شما طراحی شده است.

برگزاری دوره‌های متنوع و وبینارهای رایگان!

اصلی‌ترین بخش دبستان نوروزی ترجمیک، برگزاری دوره‌های گوناگون است. این دوره‌ها علاوه بر اینکه توسط اساتید مجرب تدریس می‌شوند، با اعطای گواهی‌نامه اتمام دوره همراه هستند. شما با دریافت این گواهی‌نامه، رزومه تحصیلی و کاری خود را حرفه‌ای‌تر می‌کنید.

خبر خوش این که دبستان نوروزی ترجمیک پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دارد: با ثبت‌نام در یک دوره از دبستان ترجمیک، از اعتبار ۵۰ هزار تومانی برای شرکت در دوره‌ای دیگر تا پایان اردیبهشت ماه بهره‌مند شوید.

برگزاری وبینارهای رایگان از دیگر خدمات دبستان نوروزی ترجمیک است. این وبینارها که در راستای افزایش مهارت‌های شما طراحی شده‌اند، توسط مدرسان باتجربه برگزار می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر راجع به دوره‌ها و وبینارها به صفحه دبستان ترجمیک سر بزنید.

تالار گفتمان دبستان ترجمیک

انبوه کارها و زمان محدود تان،مانع یادگیری مهارت‌های جدید شده است؟ نگران نباشید! به مناسبت عید نوروز، دبستان ترجمیک از بخش جدید دوره‌های خود رونمایی می‌کند: تالار گفتمان دبستان ترجمیک.

در تالار گفتمان دبستان ترجمیک حتی اگر فقط در یک دوره دبستان شرکت کرده باشید، امکان دسترسی به محتوای انجمن سوالات دبستان ترجمیک را خواهید داشت. در این انجمن، شرکت کنندگانِ دوره‌ها، سوالات خود را درباره مطالب مربوط به کلاس می‌پرسند. شما و دیگر افراد عضو انجمن، امکان پاسخگویی به آن‌ها را دارید.

با مشاهده سوالات دیگران با محتوای کلی کلاس و سطح آن آشنا می‌شوید. همچنین اگر سوالی داشته باشید، می‌پرسید و دیگر اعضای انجمن، پاسخ شما را خواهند داد.

مطالب مرتبط:

در ایام نوروز از رقیبان‌تان پیشی بگیرید

۲۴ میلیون تومان جایزه تنها با شرکت در نظرسنجی!

دبستان ترجمیک با هدف بهبود عملکرد خود و برای ثبت پیشنهادات و انتقادات شما یک نظرسنجی برگزار می‌کند. با شرکت در این نظرسنجی در قرعه‌کشی جوایز نوروزی جشنواره ترجمیک شرکت داده می‌شوید. در این قرعه‌کشی به ۱۴ نفر جوایز ویژه‌ای به شرح زیر تعلق می‌گیرد:

  • ۵ میلیون تومان اعتبار برای شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک به ۱ نفر
  • ۳ میلیون تومان اعتبار برای شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک به ۳ نفر
  • ۱ میلیون تومان اعتبار برای شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک به ۱۰ نفر

برای شرکت در نظرسنجی به صفحه جشنواره نوروزی ترجمیک مراجعه کنید.

دسترسی به محتوای دوره‌های آنلاین در هر زمان

دوره موردنظر شما تشکیل شده و آن را از دست داده‌اید؟ یا دوره‌ای که می‌خواهید در حال برگزاری است اما اکنون فرصتی برای شرکت در آن‌ را ندارید؟ ناراحت نباشید!

در دبستان ترجمیک این امکان وجود دارد که با خرید دوره‌ها به محتوای آن‌ها دسترسی پیدا کنید. به این معنی که پس از خرید هر دوره، فیلم تمام جلسات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در نهایت هیچ دوره‌ای را از دست نخواهید داد.

سخن پایانی

ایام نوروز فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت فردی است. تنها کافی است برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید تا در کنار تفریحاتتان، به آموزش و پیشرفت بپردازید. دبستان نوروزی ترجمیک با برگزاری دوره‌ها و وبینارهای متنوع در ایام نوروز، این امکان را برای شما فراهم کرده است.

فرصت ۲۳ روزه جشنواره نوروزی دبستان ترجمیک را از دست ندهید و از تخفیف‌های ویژه آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.