فرصت مناسب یادگیری تولید محتوا با ترجمیک

با شروع سال جدید به خود قول می‌دهیم که به اهداف کوچک و بزرگمان برسیم. پس این تصور را داریم که شما هم تا آخر سال برای رسیدن به هدف‌ها و آرزوهای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید.

برای رسیدن به هدف‌های بزرگ، باید گام‌های کوچکی برداشته شود. بنابرین باید مسیر خود را مشخص و سپس برای رسیدن نقطه پایانی مسیر، تلاش کنیم و قدم برداریم.

افزایش درآمد از اهداف هر ساله همه ماست. هدفی که آن را دست نیافتنی می‌بینیم و در رسیدن به آن موفق نیستیم!

مطالب مرتبط:

آموزش‌هایی که از کودک شما یک نابغه می‌سازد!

یادگیری و ارتقای مهارت

رابطه نزدیکی میان مهارت افراد و درآمد آن‌ها وجود دارد. هر چه مهارت‌های بیشتری داشته باشید، نیاز افراد به شما بیشتر می‌شود. در نتیجه درآمد شما افزایش پیدا می‌کند.

آموزش رایگان تولید محتوا در ترجمیک
با شرکت در وبینار رایگان تولید محتوای ترجمیک، مهارت‌های شغلی خود را ارتقا دهید.

در ابتدا باید نیازهای شغلی جامعه را بسنجید و سپس مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهید. با افزایش توانایی و مهارت‌های خود،‌ رزومه خود را تقویت و شغل مناسب خود را پیدا کنید.

تولید محتوا؛ نیاز حیاتی کسب و کارها

امروزه فروشندگان علاقه و بهره‌گیری مشتریان خود از اینترنت و فضا‌های مجازی را به فرصتی برای سوددهی و فروش تبدیل کرده‌اند.

اگر دیده باشید، بسیاری از فروشندگان محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند را در اینترنت تبلیغ می‌کنند. حتی بسیاری از کسب و کارها به صورت مجازی فعالیت می‌کنند و به صورت فیزیکی ارائه محصول یا خدمات نمی‌دهند.

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که راز موفقیت این کسب و کارها در چیست؟ چگونه در معرفی محصول یا خدماتشان در فضای مجازی موفق هستند؟ بله، درست حدس زدید! راز این فروشندگان و کارآفرینان در در تولید محتوای خوب و اصولی است.

تولید محتوا راهی برای کسب درآمد

تولید محتوا، یک تخصص است. کسب و کارها برای پیشرفت به تولید محتوا نیاز دارند. اما هر محتوایی منجر به پیشرفت نمی‌شود. محتوای تولید شده باید با کیفیت، به‌روز،‌ جذاب و مطابق با اصول سئو باشد.

نیاز به تولید محتوا برای کسب و کارها هیچ وقت از بین نمی‌رود. اگر محتوای خود را به‌روزرسانی نکنید از ذهن مخاطب پاک می‌شوید و مخاطب شما را فراموش می‌کند. علاوه بر این، موتورهای جست‌وجو‌گر، رتبه سایت شما را کاهش می‌دهد. به عنوان مثال فروشگاه‌های اینترنتی بزرگی مثل دیجی‌کالا دائما در حال انتشار و به‌روزرسانی محتوا هستند.

با یادگیری اصول تولید محتوا می‌توانید به عنوان نیری متخصص در شرکت‌ها مشغول به کار شوید و درآمدی ثابت داشته باشید. همین طور اگر شغل ثابتی دارید، تولید محتوا می‌تواند شغل دوم شما باشد.

مطالب مرتبط:

خانم‌های خانه‌‌دار از چه راه‌هایی می‌توانند کسب درآمد کنند؟

وبینار رایگان تولید محتوا در ترجمیک

نداشتن زمان کافی و هزینه‌های بالای دوره‌های آموزشی شما را از فرصت یادگیری دور می‌کند. خبر خوب این است که دبستان ترجمیک برای رفع مشکل‌های پیش رو، به زودی دوره رایگان آموزش تولید محتوای فارسی برگزار می‌کند.

آموزش رایگان مقدمات سئو در ترجمیک
اگر به تولید محتوا علاقه‌مند هستید این وبینار را از دست ندهید

این وبینار طی ۲ جلسه ۲ ساعته و در ایام نوروز برگزار می‌شود و شامل سرفصل‌های زیر است:

  • مروری خلاصه‌وار بر انواع محتوا مانند رپورتاژ، پست سایت و مطالب شبکه‌های اجتماعی؛
  • خلاصه‌ای از اصول نگارشی لازم برای تولید محتوا مثل نیم‌فاصله، اهمیت کوتاهی جملات و …؛
  • مروری بر اصول سئو (لینک‌دهی خارجی و داخلی، طول جملات، کلمات کلیدی، عنوان‌ها مانند h1 و…)؛
  • مروری بر اصول جست و جو در اینترنت برای تولید محتوا؛

در این وبینار، کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. برای ثبت نام، به صفحه وبینار رایگان تولید محتوا مراجعه کنید.

فرصت استخدام در ترجمیک

این روزها کسب‌وکارهای بزرگ، تولید محتوای خود را به نویسنده‌های متخصص ترجمیک می‌سپارند. شما هم می‌توانید پس از یادگیری اصول تولید محتوا به جمع نویسندگان محتوا ترجمیک بپیوندید. کافیست سری به صفحه استخدام مترجم بزنید. پس از مدتی کار در ترجمیک می‌توانید نظر مشتریان را جلب و مشتریان ثابت پیدا کنید.

سخن نهایی

شرکت در وبینار رایگان تولید محتوای فارسی ترجمیک فرصتی عالی برای افزایش اطلاعات و مهارت‌ها و افزایش درآمد در سال جدید است.

برای ثبت سفارش تولید محتوا در ترجمیک کلیک کنید. متخصصان محتوای این مجموعه محتوای سئوشده و اصولی برای شما آماده می‌کنند.

با مراجعه به صفحه ترجمه تخصصی، ترجمه مقالات و کتاب‌های تخصصی خود را به مترجمان متخصص ترجمیک بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.