۱۰ کتاب کاربردی برای آموزش اسپیکینگ آیلتس

بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس، با آن‎‌‌ که کلاس‌ آیلتس را گذرانده‌اند و تمرین و مطالعه کافی نیز داشته‌اند اما هم‌چنان احساس می‌کنند در بعضی مهارت‌ها ضعف دارند. ضعف در هر مهارت به منزله‌ی پایین آمدن نمره آیلتس شما است.

این ضعف می‌تواند خود را در هر چهار مهارت آزمون آیلتس نشان دهد. ضعف در مهارت اسپیکینگ از مواردی است که دامن‌گیر برخی از داوطلبان آزمون آیلتس می‌شود. این موضوع باعث می‌شود اعتماد به نفس آنان در گفت‌و‌گو یا مکالمه کم‌تر نیز بشود. بی‌شک یکی از راه‌‌های رفع این ضعف‌ها، مطالعه کتاب‌های مرتبط با این مهارت است.

اگر شما هم جز این دسته از داوطلبان آزمون آیلتس هستید و به دنبال مطالعه کتاب‌هایی برای تقویت مهارت اسپیکینگ یا مکالمه خود هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید!

مطالب مرتبط:

۱۰ کتاب کاربردی برای آموزش واژگان آیلتس

Everyday English: Getting to Grips with the Basics of the Language

EVERYDAY ENGLISH FOR GROWN-UPS با تمرکز بر روی گرامر زبان انگلیسی یا همان دستور زبان کمک شایانی در تقویت اسپیکینگ شما می‌کند! این کتاب با آموزش صحیح دستور زبان انگلیسی در میان برترین کتاب‌های تقویت اسپیکینگ آیلتس قرار دارد.

English for Everyone: English Grammar Guide

شاید مهم‌‌ترین مشخصه این کتاب استفاده از تصاویر است! English for Everyone برای افرادی که حافظه بصری قوی دارند و با تصویر مطالب را بهتر می‌آموزند بسیار مفید است. این کتاب شامل تمرین‌ها و مثال‌هایی از کاربرد عملی زبان انگلیسی در زندگی روزمره افراد است. توجه به گرامر در کنار این مثال‌ها و استفاده از تصاویر این کتاب را به کتابی کامل و کاربردی برای آموزش اسپیکینگ تبدیل کرده است.

معرفی بهترین کتاب‌ها برای اسپیکینگ آیلتس

English Collocations in Use Intermediate Book with Answers

پایه اصلی English Collocations in Use بر اساس آموزش و تقویت واژگان شکل گرفته است. این کتاب نه تنها واژگان جدید را آموزش می‌دهد بلکه راه‌هایی را نیز برای به خاطرسپردن این واژگان معرفی کرده است. نمونه‌هایی که به عنوان مکالمه در این کتاب ذکر شده است، به راحتی می‌تواند در مکالمات آیلتس نیز به کار گرفته شود.

?Ship or Sheep

این کتاب بر تلفظ صحیح واژگان تمرکز دارد. اگر شما جزء داوطلبانی هستید که در تلفظ کلمات ضعف دارید، Ship or Sheep با تکیه بر آموزش آوای کلمات در مکالمه به شما بسیار کمک خواهد کرد.

PRACTICAL ENGLISH USAGE

می‌توان گفت PRACTICAL ENGLISH USAGE، کتابی جامع و همه‌جانبه است. این کتاب هم تلفظ صحیح واژگان و هم گرامر و دستور زبان را به شما می‌آموزد و دایره واژگان شما را افزایش می‌دهد. این کتاب هم‌چنین سبک و استفاده صحیح از عبارت‌های انگلیسی در مکالمه را نیز آموزش می‌دهد!

مطالب مرتبط:

۴ عادت کاربردی برای تقویت اسپیکینگ آیلتس

The Quick and Easy Way to Effective Speaking

مهم‌ترین نکته‌ای که در اینجا باید اشاره کنیم، این است که این کتاب، کتاب آموزش زبان نیست! بلکه افکار و درون شما را اصلاح می‌کند! The Quick and Easy Way to Effective Speaking که از دیل کارنگی، نویسنده مشهور کتاب آیین دوست‌یابی است، راه‌های تقویت ارتباط با دیگران را معرفی می‌کند. در واقع این کتاب راه‌هایی را پیش پای شما قرار می‌دهد تا بر ترس‌های خود غلبه کنید و با اعتماد به نفس در آزمون اسپیکینگ آیلتس شرکت کنید!

معرفی کتاب برای نمره ۸ اسپیکینگ

Practice Makes Perfect English Conversation

Practice Makes Perfect English Conversationروش‌هایی را برای افزایش اعتماد به نفس در اسپیکینگ آیلتس معرفی می‌کند. علاوه بر این، به تلفظ صحیح واژگان و دستور زبان نیز می‌پردازد.

Find Your Voice: The Secret to Talking with Confidence in Any Situation

هشتمین کتاب این مطلب به آموزش راه‌های صحیح برقراری ارتباط با دیگران می‌پردازد. Find Your Voice به شما یاد می‌دهد که در موقعیت‌های گوناگون چه واژگانی و عبارت‌هایی را به کار ببرید تا مخاطب خود را بیشتر تحت تاثیر قرار دهید.

Find Your Voice

این کتاب نحوه صحیح تبدیل افکار را به نوشتار می‌آموزد. در واقع این کتاب Find Your Voice به شما کمک می‌کند ابتدا افکار خود را متمرکز کنید، آن را به نوشتار تبدیل کنید، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و در نهایت نوشته‌های خود را به زبان بیاورید!

Linguistics: Why It Matters

مباحث «زبان‌شناسی» پایه و اساس این کتاب است. این کتاب دستور زبان، تلفظ واژگان، آواها و… را به شما می‌آموزد. با مطالعه این کتاب با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون اسپیکینگ آیلتس حاضر خواهید شد!

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا کتاب‌های تقویت‌کننده‌ی مهارت اسپیکینگ را به شما معرفی کنیم. با این حال، فراموش نکنید که مطالعه بدون تمرین و تکرار امکان‌پذیر نیست. پس اگر به دنبال تقویت مکالمه انگلیسی خود هستید پیشنهاد ما این است که زبان انگلیسی را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید و دائما انگلیسی صحبت کنید حتی با خودتان!

پیش از ثبت نام در کلاس‌های آیلتس، باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید، در آزمون تعیین سطح آیلتس آنلاین دبستان ترجمیک شرکت کنید.

هزینه آیلتس، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌کنندگان کلاس‌های آیلتس است. برای اطلاع از هزینه آیلتس دبستان ترجمیک روی لینک رنگی کلیک کنید.

2 دیدگاه در «۱۰ کتاب کاربردی برای آموزش اسپیکینگ آیلتس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.