آیا نمره ۷، نمره مناسبی در آزمون آیلتس محسوب می‌شود؟

اگر جز داوطلبانی باشید که آموزش آیلتس را گذرانده باشید و مطالعه مناسب نیز داشته باشید، نمره‌ی مدنظر خود را در این آزمون کسب خواهید کرد. به عبارت دیگر، کسب نمره مدنظر در این آزمون به معنای کسب نتیجه مطلوب و مناسب نیز هست.

ممکن است این سوال در ذهن داوطلبان به وجود آید که بهترین نمره برای این آزمون، چه نمره‌ای است؟ آیا نمره ۷ برای این آزمون، نمره معقول و مناسبی به حساب می‌آید؟ آیا این نمره برای قبولی در آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال مناسب است؟

اگر جز افرادی هستید که به دنبال پاسخ این پرسش‌ها هستید یا می‌خواهید بدانید که نمره ۷ آیلتس را چگونه می‌توان کسب کرد، در ادامه این مطلب همراه ما باشید!

مطالب مرتبط:

چگونه از نمره ۶/۵ به نمره ۷ آیلتس برسیم؟

کسب نمره ۷ در آیلتس، به چه معنا است؟

به شکل کلی، کسب نمره ۷ در آزمون آیلتس به معنای عملکرد مناسب داوطلب است. کسب نمره ۷ در آزمون آیلتس، نشان‌دهندۀ این است که داوطلب پیچیدگی‌های زبان را درک می‌کند و از قدرت استدلال مناسبی برخوردار است. کسب نمره ۷ به این معنا است که فرد به زبان انگلیسی مسلط نیست اما توانایی تحصیل یا کار در کشوری انگلیسی‌زبان را دارد.

نمره ۷ در آیلتس جنرال، نمره مناسبی است؟

حتما اطلاع دارید که آیلتس جنرال از آسانی بیشتری نسبت به آیلتس آکادمیک برخوردار است. این آزمون برای افرادی که قصد مهاجرت کاری دارند، کاربرد بیشتری دارد. به عبارت دیگر، کسب نمره۷ یا ۷/۵ نشان‌دهندۀ این است که زبان انگلیسی شما به حدی خوب است که می‌توانید در یک کشور انگلیسی‌زبان زندگی کنید.

کسب نمره ۷ در آیلتس

نمره ۷ در آیلتس آکادمیک، نمره مناسبی است؟

در پاسخ به این سوال، باید بگوییم نمره ۷ در آیلتس آکادمیک نیز نمره مطلوبی به حساب می‌آید. این نمره نشان می‌دهد شما توانایی تحصیل در محیطی آکادمیک و به زبان انگلیسی را دارید. مهم‌ترین نکته برای دست‌یابی به این نمره رفع نقص‌ها و ضعف‌ها است. برای مثال، داوطلبان باید ضعف خود را در مهارت‌هایی مانند گرامر و واژگان از بین ببرند.

چگونه در آیلتس آکادمیک، نمره ۷ را کسب کنم؟

کسب نمره ۷ در آزمون آیلتس آکادمیک، چالش‌برانگیز است اما غیرممکن نیست. باید گفت اولین نکته برای کسب این نمره آموزش و مطالعه کارآمد و کافی است. هم‌چنین شرکت در آزمون ماک‌آیلتس به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتر و دقیق‌تری از توانایی‌های خود به دست آورید.

مطالب مرتبط:

چگونه در اولین بار شرکت در آیلتس، نمره بالایی کسب کنیم؟

راه‌های کسب نمره ۷ آیلتس

در ادامه این مطلب، تکنیک‌هایی را برای کسب نمره ۷ در هر ۴ مهارت مورد ارزیابی آزمون آیلتس بیان می‌کنیم:

راه‌های کسب نمره ۷ در رایتینگ آیلتس

دقت کنید در رایتینگ آکادمیک آیلتس به هر دو تسک به صورت کامل پاسخ دهید. استفاده از واژگان سطح بالا و مناسب موقعیت در کسب نمره بالا موثر است. تنه‌بندی مقاله و نوشته‌های خود را در این بخش فراموش نکنید!

چگونه در آیلتس ۷ بگیریم؟

راه‌های کسب نمره ۷ در ریدینگ آیلتس

متن را به دقت بخوانید و تعداد خطاهای خود را به زیر ۱۰ برسانید. از زمان به شکلی صحیح برای پاسخ به سوالات استفاده کنید. یادگیری املای صحیح کلمات نیز در ارتقای نمره این بخش، نقش مهم و اثرگذاری را ایفا می‌کند.

راه‌های کسب نمره ۷ در اسپیکینگ آیلتس

نکته مهم در این مهارت این است که در مدت زمان مناسب و روان صحبت کنید. هم‌چنین استفاده از کلمات پیونددهنده باعث می‌شود افکار و ایده‌هایتان به هم مرتبط شود و در ذهن ممتحن تاثیر مثبتی را ایجاد کند. تقویت تلفظ و لحن صحبت هم نقش بسیار مثبتی در کسب نمره مطلوب در این بخش آزمون دارد.

راه‌های کسب نمره ۷ در لیسنینگ آیلتس

سعی کنید ایده‌های اصلی و مهم فایل صوتی را دریافت کنید و در هنگام انتقال به برگه پاسخ‌نامه نیز دقت کافی را داشته باشید. حداقل به ۳۰ سوال پاسخ صحیح بدهید و هم‌چنین تمرکز خود را در هنگام گوش دادن به فایل‌های صوتی بالا ببرید.

سخن آخر

در این مطلب، سعی کردیم مطالبی را در خصوص دستیابی به نمره ۷ آیلتس بیان کنیم. فراموش نکنید مهم‌ترین نکته در کسب نمره ۷ و بالاتر در این آزمون، تلاش و مطالعه فردی است. این موضوع شما را در شرایط آزمون قرار می‌دهد و به شکلی دائم افکارتان را در ارتباط با آزمون جهت می‌دهد!

اگر قصد شرکت در کلاس آیلتس را دارید و سطح خود را نمی‌دانید، تعیین سطح ترجمیک را از دست ندهید!

یک دیدگاه در «آیا نمره ۷، نمره مناسبی در آزمون آیلتس محسوب می‌شود؟»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.