راهنمای گام به گام اخذ آنلاین تاییدات دیپلم و پیش‌دانشگاهی

راهنمای اخذ تاییدیه دیپلم و پیش‌دانشگاهی از سامانه مای‌پیشخوان

چگونه برای ترجمه رسمی مدارک و ریزنمرات دیپلم و پیش‌دانشگاهی اقدام کنیم؟ از مدارک رایج که افراد برای ترجمه رسمی آن‌ها اقدام می‌کنند، مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن‌ها است. قبل از ترجمه رسمی این مدارک چه در دارالترجمه‌های حضوری و چه در دارالترجمه آنلاین، شما باید تاییدیه‌ای‌ مبنی بر اصل بودن و درست بودن اطلاعات این مدارک اخذ کنید.

برای اخذ تاییدیه این مدارک دو راه پیش روی شماست. در راه اول، مستقیم به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش مراجعه کنید و پس از طی مراحل، منتظر دریافت تایید مدارک خود بمانید. این سامانه برای اخذ تاییدات کلیه مدارک صادره از آموزش و پروش همانند مدارک ابتدایی، متوسطه، دبیرستان، دیپلم و پیش‌‌دانشگاهی کاربرد دارد.

راه دوم این است که به سامانه مای‌پیشخوان مراجعه کنید. مای‌پیشخوان، شعبه الکترونیک دفاتر پیشخوان دولت است که برای اخذ تاییدیه‌های دیپلم و پیش دانشگاهی، رهگیری مرسولات پستی و … کاربرد دارد. تفاوت این سامانه با سامانه آموزش و پروش این است که بر طبق نظر بعضی افراد، کار کردن با این سامانه آسان‌تر است.

اگر به دنبال راهنمای گام به گام اخذ تاییدات تحصیلی مدارک و ریزنمرات دیپلم و پیش‌دانشگاهی از طریق سامانه مای‌پیشخوان هستید، در ادامه این پست وبلاگ ترجمیک همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

راهنمای گام به گام دریافت تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

راهنمای گام به گام اخذ تاییدات تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی

برای اخذ تاییدیه ریزنمرات و مدارک دیپلم و پیش‌دانشگاهی ابتدا به سامانه مای‌پیشخوان به آدرس www.mypishkhan.com مراجعه کنید. سپس گزینه ثبت و درخواست تاییدیه تحصیلی را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه ثبت و درخواست تاییدیه تحصیلی
انتخاب گزینه ثبت و درخواست تاییدیه تحصیلی

سپس اطلاعات خود همانند نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره همراه و … را وارد کنید. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات را دقیق و درست وارد کنید.

وارد کردن اطلاعات شخصی همانند نام، کد ملی، تاریخ تولد و ...
وارد کردن اطلاعات شخصی همانند نام، کد ملی، تاریخ تولد و …

سپس در ادامه صفحه، با توجه به این که به تاییدیه دیپلم نیاز دارید یا تاییدیه پیش‌دانشگاهی، نوع تاییدیه را انتخاب کنید.

انتخاب نوع مدرک برای اخذ تاییدیه از سامانه مای‌پیشخوان

اسکن یا عکس مدرک یا کارنامه ریزنمرات خود را (مدرکی که به تایید آن نیاز دارید) بارگذاری کنید.

بارگذاری اسکن یا عکس مدرک تحصیلی
بارگذاری اسکن یا عکس مدرک تحصیلی

پس از بارگذاری مدرک، باید مرکزی را که می‌خواهید تاییدیه برای آن‌جا ارسال شود، انتخاب کنید. در صورتی که هدف شما ترجمه رسمی مدارک است، دارالترجمه را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه دارالترجمه برای ارسال تاییدات جهت ترجمه رسمی
انتخاب گزینه دارالترجمه برای ارسال تاییدات جهت ترجمه رسمی

سپس کد دارالترجمه، نام مترجم و استان دارالترجمه را وارد کنید. در صورتی که سفارش خود را به سایت ترجمه تخصصی ترجمیک سپرده‌اید، با شماره ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا این اطلاعات در اختیار شما گذاشته شود.

وارد کردن  کد دارالترجمه، نام مترجم و استان دارالترجمه
وارد کردن کد دارالترجمه، نام مترجم و استان دارالترجمه

پس از آن برای پرداخت هزینه، روی گزینه ثبت درخواست و پرداخت کارمزد کلیک کنید. پس از پرداخت کارمزد، شماره پیگیری را یادداشت کنید. در هنگام ثبت سفارش ترجمه رسمی مدارک و ریزنمرات دیپلم و پیش‌دانشگاهی خود، این کد رهگیری را به همراه شماره ملی خود بر روی سفارش بگذارید تا مترجم رسمی، استعلام آن را دریافت کند.

سخن پایانی

برای اخذ تاییدات تحصیلی مدارک پیش‌دانشگاهی و دیپلم، هم می‌توانید از طریق سامانه تحصیلی آموزش و پرورش و هم از طریق سامانه مای‌پیشخوان اقدام کنید. پس از مراجعه به سامانه مای‌پیشخوان و طی مراحل و پرداخت هزینه، یک کد پیگیری برای شما ارسال می‌شود.

هنگام ثبت سفارش ترجمه رسمی مدارک دیپلم و پیش‌دانشگاهی، این کد را به همراه شماره ملی خود بر روی سفارش بارگذاری کنید.

ترجمیک خدمات ترجمه رسمی انواع مدارک همانند ترجمه رسمی مدارک تحصیلی، هویتی، اسناد، مدارک مالی و … را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. برای ثبت سفارش و مشاهده هزینه و شرایط، به صفحه ترجمه رسمی مدارک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.