سایت آموزش زبان اسپانیایی

۸ سایت آموزش زبان اسپانیایی: تحولی در یادگیری زبان

«از آموزش‌های قدیمی و تکراری زبان دیگه خسته شدم!» بله، البته که یادگیری زبان جدید به روش‌های قدیمی دیگر کارساز نیست. امروزه بر روی یادگیری زبان با شیوه‌های نوین، بیشتر تمرکز می‌شود. خیلی از سایت‌ها هم در این زمینه اقداماتی انجام داده‌ و بستری را برای آموزش فراهم کرده‌اند. اگر قصد یادگیری اسپانیایی را دارید،‌ بهتر است که با سایت‌های آموزش زبان اسپانیایی آشنا شوید.

پس از یادگیری زبان اسپانیایی، هزاران فرصت شغلی مناسب در انتظار شماست! اگر می‌خواهید که مهارت ترجمه تخصصی یا ترجمه مقاله را به زبان اسپانیایی یاد بگیرید، همین حالا یادگیری زبان را با روش‌های ساده شروع کنید.

سایت‌های آموزش زبان اسپانیایی با طراحی جالب و گرافیک مناسب،‌ علاقه‌ شما را به زبان جدید افزایش می‌دهند. همچنین استراتژی برخی از آن‌ها به گونه‌ای است که با کمک بازی‌های جذاب و کاربردی، یادگیری شما را می‌سنجند. استفاده از این سایت‌ها بسیار راحت است و نیاز به پیش‌زمینه خاصی ندارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از آن‌ها بپردازیم.

مطالب مرتبط:

چگونه از ۰ تا ۱۰۰ در اسپانیایی بشماریم؟

سایت aprenderespanol: سایتی برای آزمون و خطا

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین سایت‌های یادگیری و تمرین گرامر زبان اسپانیایی، aprenderespanol است. این سایت به شما کمک می‌کند تا هر درس را به صورت طبقه‌بندی شده فرا بگیرید و تمرین کنید. همچنین، تمرین‌های این سایت سطح‌بندی شده‌اند تا بر اساس سطح فعلی خود در زبان، آن‌ها را انتخاب کنید.

سایت queondaspanish: سایتی برای یادگیری عبارات بیشتر

سایت queondaspanish به شما کمک می‌کند که عبارات و کلمات جدید را به اسپانیایی یاد بگیرید. تمام کلمات و اصطلاحات در این سایت دسته‌بندی شده هستند. یک گروه از کلمات را انتخاب کرده و به تلفظ آن‌ها گوش دهید. علاوه بر آن، می‌توانید که ویدئوهای متنوعی را درباره اصطلاحات کاربردی اسپانیایی،‌ مشاهده کنید.

سایت onlinefreespanish: یادگیری اسپانیایی برای کودکان

سایت onlinefreespanish با گرافیک جذاب و رنگ‌های شاد، یک انتخاب خیلی خوب برای آموزش به کودکان است. با این وجود، محتوای این سایت تنها برای کودکان نیست و حتی بزرگسالان هم می‌توانند تا از آن‌ استفاده کنند. به کمک سایت onlinefreespanish سطح زبان اسپانیایی خود و فرزندانتان را ارتقا دهید.

سایت آموزش اسپانیایی برای کودکان
سایت onlinefreespanish به کودکان شما آموزش می‌دهد!

سایت studyspanish: یک آموزشگاه عالی برای یادگیری زبان اسپانیایی

Studyspanish یک سایت کامل برای یادگیری زبان اسپانیایی است. به کمک این سایت گرامر و دایره واژگان خود را ارتقا خواهید داد. علاوه بر آن‌، تلفظ صحیح هر حرف را در اسپانیایی یاد گرفته و از این حجم از اطلاعات،‌ نهایت لذت را خواهید برد!

سایت Superespanol: یکی از بهترین سایت‌های آموزش اسپانیایی

چه چیزی بهتر از اینکه با دنیایی از پادکست،‌ موسیقی، کلمه و گرامر اسپانیایی رو به رو شوید؟ superespanol، درست به همین دلیل طراحی شده است! به کمک این سایت مهارت‌های چهارگانه زبان خود را تقویت کرده و زبان اسپانیایی را به طور کامل یاد بگیرید!

سایت Loecsen: سایت آموزش تصویری با تصاویر بامزه!

Loecsen تنها یک سایت آموزش زبان اسپانیایی نیست،‌ یک ایدئولوژی است. به کمک این سایت و تصاویر بامزه‌اش،‌ کلمات و عبارات راحت‌تر در ذهنتان می‌ماند! به راحتی می‌توانید که مطالب مفید سایت را در گوگل خود ذخیره کرده و هر وقت خسته بودید، بدون هیچ زحمتی زبان اسپانیایی را قورت دهید!

سایت آموزش اسپانیایی به روش جذاب
با کمک سایت Loecsen، مطالب را به راحتی به خاطر بسپارید!

سایت اخبار اسپانیا: راه‌حلی مناسب برای آموزش اسپانیایی

حتما می‌دانید که مطالعه خبر در هر زبان، تا چه حد در یادگیری آن موثر واقع می‌شود. وقتی خبری را به زبان اسپانیایی می‌خوانید، علاوه بر مهارت خواندن، دایره واژگان و علم نگارش خود را افزایش می‌دهید. این در حالی اتفاق می‌افتد که روحتان هم از این موضوع خبر ندارد!

سایت BBC اسپانیایی

سایت BBC اسپانیایی اخبار زیادی را به این زبان پوشش می‌دهد. در این سایت با کمک از دسته‌بندی مطالب، اخبار مرتبط را مطالعه کنید. برای اثربخشی بهتر،‌ اخبار را بلند بلند برای خود بخوانید. اگر کلمات مهم را به همراه معنی آن‌ها نیز یادداشت کنید‌ که چه بهتر!

سایت lavanguardia

یکی از بهترین سایت‌های اخبار اسپانیا، lavan‌guardia است. در این سایت اخبار متفاوتی از اشخاص معروف و وقایع اسپانیا (و کشورهای دیگر) وجود دارد. چنانچه به اخبار اسپانیا به تنهایی علاقه‌ای ندارید، با انتخاب این سایت تمام وقایع جهان را به زبان اسپانیایی بخوانید!

سایت اخبار اسپانیایی برای آموزش
با کمک سایت خبر اسپانیایی، زبان را به شیوه‌ای جدید بیاموزید!

مطالب مرتبط:

کدام کشورها اسپانیایی صحبت می‌کنند؟

سخن آخر

سایت‌های متفاوتی برای آموزش زبان اسپانیایی وجود دارند که ۸ تا از مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی کردیم. به کمک این همه منبع آموزشی خوب و تمرین‌های کاربردی آن‌ها، به راحت‌ترین شکل ممکن زبان اسپانیایی را یاد بگیرید. این در حالی است که از این کار نهایت لذت را خواهید برد!

موسسه آنلاین ترجمیک به شما کمک می‌کند تا همواره به روز باشید. چنانچه به دنبال خدمات زبانی (ترجمه و آموزش) مانند خدمات ترجمه اسپانیایی به فارسی و … هستید، ما را همراه همیشگی خود بدانید!

3 دیدگاه در «۸ سایت آموزش زبان اسپانیایی: تحولی در یادگیری زبان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.