چرا خدمات ترجمه مقاله ترجمیک بعترین گزینه برای دانشجویان است

۴ دلیل که خدمات ترجمه ترجمیک بهترین گزینه برای دانشجویان است!

دنبال یک پلتفرم مطمئن برای برون‌سپاری سفارش ترجمه مقاله و کتاب خود هستید؟ می‌خواهید که موسسه‌ای مطمئن را پیدا کنید که تمامی خدمات زبانی را پوشش دهد؟ به دنبال سایت ترجمه‌ای هستید که در عین این‌که خدماتش هزینه مناسبی داشته باشد، کیفیت بالایی را هم ارائه دهد؟ پس چرا خدمات ترجمیک را امتحان نمی‌کنید؟ خوشبختانه سایت ترجمه تخصصی ترجمیک همه این موارد را با هم پوشش داده است.

از ترجمه مقاله و ترجمه کتاب گرفته تا ویرایش نیتیو و تولید محتوا، همه این موارد را با خیالی آسوده از موسسه ترجمیک بخواهید. ترجمیک سال‌هاست که خدمات خود را به موسسات داخلی و خارجی معتبری ارائه می‌دهد. در واقع سایت ترجمه مقاله ترجمیک کوشیده است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهد.

از جمله مهم‌ترین ويژگی‌های خدمات ترجمیک می‌توان به سهولت ثبت سفارش، قیمت‌گذاری شفاف، پشتیبانی ۲۴ساعته، ارزیابی سفارش‌‌ها توسط واحد پایش کیفی ترجمیک، همکاری با بیش از ۲۵هزار مترجم، ویراستیار و نویسنده، تضمین کیفیت و … اشاره کرد.

اگر دانشجو هستید و به خدمات ترجمه مقاله و کتاب یا سایر خدمات زبانی نیاز دارید، خدمات ترجمیک گزینه‌ای مناسب برای شماست. در ادامه به این اشاره می‌کنیم که چرا باید از خدمات ترجمیک استفاده کنید!

مطالب مرتبط:

طلایی، نقره‌ای یا برنزی؛ کدام پلن را انتخاب کنم؟

صرفه‌جویی در زمان شما

زمان یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های ما است که جایگزینی هم ندارد. بیشتر ما تمایل داریم که وقتی از خدمتی مخصوصا خدمات آنلاین استفاده می‌کنیم، کار به چند کلیک خلاصه شود. حوصله و زمان این را هم نداریم که مراحل طولانی را پشت سر بگذاریم یا این‌که ساعت‌ها برای این یک ثبت سفارش ساده وقت بگذاریم.

خوش‌بختانه سایت ترجمه تخصصی ترجمیک به خوبی این نیاز افراد را درک کرده است. برای ثبت سفارش نیازی نیست که هفت خان رستم را طی کنید. کافی است که به صفحه ثبت سفارش ترجمه مراجعه کنید و نوع خدمت مورد نیاز خود را انتخاب کنید. فایل ترجمه را بارگذاری کنید و جزئیات سفارش مانند زمینه متن، زبان مبدا و مقصد و … را مشخص کنید. به همین راحتی ثبت سفارش اولیه شما انجام می‌شود.

ثبت سفارش کلیه خدمات زبانی در ترجمیک مانند ترجمه مقاله و ترجمه رسمی مدارک به راحتی و تنها با چند کلیک انجام می‌شود.
ثبت سفارش کلیه خدمات زبانی در ترجمیک مانند ترجمه مقاله و ترجمه رسمی مدارک به راحتی و تنها با چند کلیک انجام می‌شود.

پس از ثبت سفارش اولیه، سفارش شما توسط واحد پشتیبانی ترجمیک قیمت‌گذاری می‌شود. هزینه دقیق سفارش در پلن‌های مختلف در حساب کاربری شما نمایش داده می‌شود. هم‌چنین طی تماس تلفنی هم به اطلاع شما رسانده خواهد شد.

پس از پرداخت هزینه، سفارش ترجمه شما به یک مترجم متخصص ارجاع داده می‌شود. در این مرحله نیز با هیچ چالشی مواجه نخواهید شد. مترجم در راس زمان‌های مقرر، بخش‌های مختلف سفارش شما را در پنل بارگذاری می‌کند. کلیه مراحل نیز با نظارت واحد پشتیبانی و واحد پایش کیفی ترجمیک انجام می‌شود.

پرداخت هزینه مناسب برای کیفیت بالای خدمات ترجمه

یکی از چالش‌های دانشجویان، موارد مالی است. با توجه به این‌که معمولا دانشجویان شاغل نیستند، موارد مالی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. از همین روی خدمات ترجمه مقاله و کتاب ترجمیک برای آن‌ها گزینه مناسبی به شمار می‌آید. در واقع ترجمیک کوشیده است که بالاترین کیفیت خدمات را با مناسب‌ترین هزینه ارائه می‌دهد. به صورتی که هزینه مناسب خدمات باعث افت کیفیت سفارش‌ها نشود.

هم‌چنین خدمات سایت ترجمه تخصصی ترجمیک در چهار پلن طلایی بازخوانی، طلایی، نقره‌ای و برنزی ارائه می‌شوند. این خدمات در مواردی چون میزان تجربه مترجم، مدت زمان گارانتی و هزینه سفارش با هم متفاوت هستند. بنابراین شما می‌توانید که پلن‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را طبق شرایط خود انتخاب کنید.

نکته: اگر به ترجمه مقاله تخصصی خود برای چاپ در مجلات بین‌المللی نیاز دارید، بهترین گزینه پلن‌های طلایی یا طلایی بازخوانی است. برای این پلن‌ها، گواهی کیفیت ترجمه نیز صادر می‌شود که مورد قبول بسیاری از مجلات بین‌المللی است.

هزینه سفارش‌ها به صورت کاملا شفاف به شما اعلام می‌شود و در طی انجام سفارش هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌شود. هم‌چنین شما قبل از ثبت سفارش می‌توانید هزینه سفارش خود را محاسبه کنید. برای این موضوع، کافی است که به صفحه هزینه و قیمت ترجمه مراجعه کنید و مشخصات سفارش خود را وارد کنید. در کمتر از چند ثانیه هزینه سفارش ترجمه شما در پلن‌ها و سرعت‌های مختلف به شما نشان داده می‌شود.

مطالب مرتبط:

اطلاعیه: معرفی خدمات جدید موسسه ترجمیک

پشتیبانی ۲۴ساعته (تماس، تیکت، شبکه‌های اجتماعی و …)

یکی از چالش‌هایی که افراد هنگام ثبت سفارش آنلاین با آن مواجه می‌شوند، این است که سایت پشتیبانی خوبی ندارد. یعنی اگر با مشکلی مواجه شوید، خودتان هستید و خودتان. در این مواقع باید ساعت‌ها زمان بگذارید تا یک راه ارتباطی پیدا کنید و فردی پاسخ شما را دهد.

اما در سایت ترجمه تخصصی ترجمیک، اوضاع و شرایط اصلا این‌گونه نیست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات ترجمیک همانند ترجمه غیررسمی متون یا ترجمه رسمی مدارک، پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است. قبل از ثبت سفارش و در حین انجام سفارش، هر زمان که با مشکلی مواجه شدید، کافی است که با شماره ۰۲۱-۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید یا تیکت ارسال کنید. در سریع‌ترین زمان به مشکل شما رسیدگی و برای حل آن اقدام می‌شود.

ارزیابی کلیه سفارش‌ها توسط واحد پایش کیفی ترجمیک

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه باید از کیفیت خدمات ترجمیک مطمئن باشید؟ این موضوع هنگامی که شما زمان کمی دارید یا این‌که با زبان موردنظر آشنا نباشید، نمود بیشتری می‌یابد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات ترجمیک برای کلیه سفارش‌ها اعم از ترجمه کتاب و ترجمه مقاله گرفته تا ویرایش تخصصی و تولید محتوا، ارزیابی کلیه سفارش‌ها توسط واحد پایش کیفی ترجمیک است.

این واحد چه در حین بارگذاری بخش‌های مختلف سفارش و چه پس از اتمام سفارش، مطمئن می‌شوند که سفارش‌های ترجمه شما کیفیت بالایی داشته باشند و هم این‌که در آن‌ها از ترجمه ماشینی استفاده نشده باشد. هم‌چنین برای سفارش‌های تولید محتوا نیز مطمئن می‌شوند که علاوه بر رعایت اصول سئو (در سفارش‌های طلایی و طلایی بازخوانی)، محتوا با هوش مصنوعی نوشته نشده باشد و منحصر به فرد هم باشند.

سخن پایانی

در این مقاله به صورت خلاصه نشان دادیم که چرا خدمات سایت ترجمه ترجمیک بهترین گزینه برای دانشجویان و سایر اقشار است. این موسسه همواره کوشیده است که بهترین کیفیت خدمات را با هزینه‌ای مناسب به شما ارائه دهد. بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین الان از خدمات سایت ترجمه ترجمیک استفاده کنید!

2 دیدگاه در «۴ دلیل که خدمات ترجمه ترجمیک بهترین گزینه برای دانشجویان است!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.