سطح تحصیلات مترجمان ترجمیک چیست؟

سطح تحصیلات مترجمان ترجمیک چقدر است؟

برای شما به عنوان مشتریان و مخاطبان سایت ترجمیک، مسلماً جذاب است که بدانید سفارش ترجمه شما را چه مترجمینی و با چه سطحی از دانش و تحصیلات انجام می‌دهند. تیم پایش و کنترل کیفیت ترجمیک، در بهمن ماه سال ۹۶ نسبت به تهیه گزارشی از سطح تحصیلات مترجمان عضو ترجمیک اقدام کرد. بر اساس این بررسی، بسیاری از مترجمان ترجمیک از اساتید دانشگاه و فارغ‌التحصیلان مقاطع تحصیلی دکتری و ارشد بوده و از بهترین دانشگاه‌های کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند.

بر اساس این ارزیابی، ۳٫۵ درصد از اعضای ترجمیک استاد دانشگاه هستند. همچنین ۲۲ درصد از مترجمان متخصص ترجمیک فارغ‌التحصیل یا دانشجوی مقاطع دکتری دانشگاه‌های مختلف هستند. فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان کارشناسی ارشد نیز ۲۹ درصد از اعضای ترجمیک را تشکیل می‌دهند. مترجمینی که مقطع کارشناسی را در دانشگاه به پایان رسانده‌اند، ۳۳٫۵ درصد و دانشجویان کارشناسی نیز ۱۲ درصد از مترجمان ترجمیک را تشکیل می‌دهند. در جدول زیر می‌توانید درصد مترجمان دارای هر یک از مدارک تحصیلی را مشاهده نمایید.

ردیف مقطع تحصیلی درصد
۱ اساتید دانشگاه ۳٫۵%
۲ دکتری و دانشجوی دکتری ۲۲%
۳ کارشناسی ارشد و دانشجوی کارشناسی ارشد ۲۹%
۴ کارشناسی ۳۳٫۵%
۵ دانشجوی کارشناسی ۱۲%

 

فرآیند جذب و استخدام مترجم در ترجمیک

ما در سایت ترجمه تخصصی ترجمیک، با انتخاب بهترین مسیرها برای جذب مترجمان متخصص، در تلاش هستیم تا تیم مترجمین زبده‌ای را گردآوری کنیم و بدین ترتیب خدماتی ممتاز و اطمینان خاطری بی‌بدیل به مشتریان گرامی ارائه دهیم. مترجمان از میان فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور انتخاب می‌شوند و پس از طی فرآیند ارزیابی و پایش وارد چرخه فعالیت ترجمیک می‌شوند. تمامی سفارشات مترجمان نیز از زیر نظر تیم داوری عبور می‌کند و بر اساس نتیجه این بررسی‌ها، سطح مترجمان در صورت لزوم تغییر می‌کند تا با توجه به تخصص مترجمان سفارش‌های مناسب به آن‌ها تخصیص پیدا کند.

لینک مرتبط: مترجمان بین‌المللی در ترجمیک

لینک مرتبط: ارسال سفارش ترجمه تخصصی

لینک مرتبط: اطلاع از هزینه ترجمه تخصصی و قیمت ترجمه مقالات و متون

9 دیدگاه در «سطح تحصیلات مترجمان ترجمیک چقدر است؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.