دهمین نمایشگاه کار شریف

ترجمیک در دهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف شرکت می‌کند

دهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف از ۱۴ تا ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸ در محل دانشگاه شریف برگزار می‌شود. ترجمیک امسال نیز مانند سال گذشته در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت. دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار به خوبی می‌دانند که این نمایشگاه‌ها محلی برای ملاقات با کارفرمایان برتر کشور یا نماینده‌های آن‌ها و آگاهی از فرصت‌های استخدامی است.

شرکت‌های بزرگ کشور نیز با این فرصت آشنا هستند و سالانه تعداد زیادی نیروی متخصص را از این طریق جذب و استخدام می‌کنند. ترجمیک نیز این فرصت را غنیمت می‌داند و برای جذب نیروهای متخصص در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

در دهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف، موقعیت‌های شغلی متعددی در ترجمیک وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند، جزئیات آن را در لینک «پنل ترجمیک در نمایشگاه کار شریف» مشاهده کنند. علاوه بر استخدام مترجمان و ویراستاران در زبان‌ها و رشته‌های مختلف به صورت دورکار، ترجمیک برای تکمیل تیم پشتیبانی و تیم پایش سفارش‌ها (سرمترجم) استخدام می‌کند.

ثبت نام در نمایشگاه کار

علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه کار شریف می‌بایست در سایت نمایشگاه کار به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبت‌نام نمایند و رزومه خود را در سامانه جاب ویژن مربوط به این نمایشگاه تکمیل نمایند. سپس با مراجعه حضوری به غرفه ترجمیک در نمایشگاه کار شریف، نسبت به درخواست استخدام اقدام نمایند.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه استخدام مترجم، درخواست خود را ارسال نمایید.

در همین رابطه بخوانید: ترجمیک کارفرمای برتر نهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف

دعوت از مترجمان و مخاطبان برای شرکت در نمایشگاه

اعضای تیم ترجمیک از همه مترجمان، ویراستاران و مشتریان عزیزی که با ترجمیک همکاری داشته یا از خدمات آن استفاده کرده‌اند، دعوت می‌کنند تا با شرکت در نمایشگاه علاوه بر تجدید دیدار، نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را در اختیار ما قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.