دریافت ۱۵۰۰ درخواست برای همکاری با ترجمیک؛ نمایشگاه کار شریف

غرفه ترجمیک در دهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف، با استقبال بازدیدکنندگان این دانشگاه روبرو شد. روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مهرماه، سالن استاد جباری دانشگاه شریف، میزبان ۳۰ شرکت و سازمان کشوری بود که موقعیت‌های شغلی خود را در معرض انتخاب مراجعه‌کنندگان قرار داده بودند.

در این نمایشگاه ۱۷ موقعیت شغلی از قبیل مترجمی، ویراستاری، سرمترجمی، پشتیبان سفارشات، تولید محتوا و مترجمی همزمان از سوی ترجمیک ارائه شده بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. نزدیک به ۱۵۰۰ نفر از مراجعه کنندگان نسبت به ارسال درخواست برای این موقعیت‌های شغلی اقدام کردند. ظرف ده روز آینده، رزومه مراجعه کنندگان بررسی شده و پیش بینی می‌شود بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ مترجم حرفه‌ای از این میان استخدام شوند.



نمایشگاه کار یک رخداد سالانه است که هر سال در اواسط ماه مهر در محل دانشگاه شریف برگزار می‌شود و مخاطبان گسترده‌ای از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های بزرگ شهر تهران دارد. بزرگترین شرکت‌های صنعتی و استارت‌آپ‌های تراز اول کشور حضور در این نمایشگاه را برای ارتباط بهتر با مخاطبان، ارتقای برند کارفرمایی و تعامل با دانشجویان دانشگاه‌های برتر تهران و سراسر کشور انتخاب می‌کنند.

تصاویری از غرفه ترجمیک در نمایشگاه کار شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.