خدمات پرداخت آنلاین ارزی

امروزه با رونق کسب وکارهای اینترنتی امکان ارائه خدمات به مشتریان، فراتر از مرزها رفته و سرویس دهی در سطح بین المللی فراهم شده است. در این بین متأسفانه کشورمان به علت برخی محدودیتهای خارجی نتوانسته به صورت شایسته از این موضوع منتفع بشود. یکی از مشکلات اصلی این امر، محدودیتهای مالی و استفاده از ابزارهای پرداخت بین المللی است. چرا که برای تکمیل خریدهای آنلاین خارجی حتما باید ابزار پرداخت بین المللی داشته باشیم تا بتوانیم از طریق آن، مبلغ خرید یک محصول یا سرویس را پرداخت و یا دریافت کنیم. شناخته ترین شبکه های مالی بین المللی، درگاه های پرداخت ویزاکارت، مسترکارت و اکانت اینترنتی پی پال است. تهران کردیت کارت با در اختیار داشتن کارتهای بین المللی و تجربه سال های پیشین، همراه مشتریان در انجام پرداخت های بین المللی است. این مجموعه به عنوان یک استارت آپ دانشجویی، فعالیت خود را در سال۹۲ شروع کرده و هم اکنون با گذر از چالش های فراوان به یک وبسایت شناخته شده و معتبر در زمینه پرداختهای ارزی تبدیل شده است. عمده پرداخت های ارزی که توسط مشتریان درخواست می شود در حوزه های زیر است:

پرداخت های دانشجویی و دانشگاهی

پرداختهای دانشجویی عمدتاً پرداختهایی هستند که به فرآیند اپلای(apply) دانشگاه های خارج از کشور مربوط می شوند. در مسیر گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاههای خارج از کشور، پرداخت های متعددی وجود دارد. از شرکت در آزمون های زبان گرفته تا هزینه های مستقیم دانشگاه مورد نظر. لیست پرداخت های حوزه دانشجویی و دانشگاهی گسترده است و مهمترین پرداخت های این حوزه شامل؛ آزمون های زبان تافل TOEFL، آیلتس IELTS، جی آر ای GRE، پی تی ای PTE، آزمون آنلاین دولینگو duolingo، پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه Application Fee، هزینه ارسال پست UEMS، هزینه بسته های آمادگی مگوش Magoosh، هزینه خوابگاه، هزینه چاپ مقاله در ژورنال های خارجی، …

پرداخت های مسافرتی و مهاجرتی

همه ساله سفرهای خارجی زیادی با اهداف توریستی و مهاجرتی انجام می گیرد که نیازمند گرفتن ویزای کشور مقصد، تعیین وقت سفارت، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و غیره است. مشابه تمامی سرویسهای بین المللی پرداختهای مرتبط صرفا با کارت های ارزی باید انجام گیرد. از جمله پرداختهای مطرح مربوط به حوزه پرداخت های مسافرتی و مهاجرتی می توان به پرداخت تعیین وقت سفارت، پرداخت هزینه گرین کارت ایالات متحده آمریکا USA Green Card، تعین وقت سفارت انگلستان در وبسایت VISA4UK، پرداخت هزینه حق اقامت دائم کانادا  RPRF، لندینگ فی کانادا  Landing Fee، طرح اسکیل ورکر فدرال و کبک کانادا Federal Skilled Worker ، رزرو هتل از سایتهای بوکینگ Booking.com، اکسپدیا Expedia.com، آگودا Agoda.com و هتلز دات کام Hotels.com، رزرو بلیط هواپیما و قطار از سایت های چیپو ایر Cheapoair، پرداخت هزینه ویزای الکترونیک آذربایجان، هند، تایوان، عمان، … اشاره کرد.

خرید از وبسایت های خارجی

سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سطح دنیا وجود دارند که محصولات و خدمات خود را به کشورهای مختلف ارائه می کنند. این محصولات می تواند فیزیکی( مانند لباس، کفش، لپ تاپ، …) یا خرید اکانت و دانلود نرم افزار باشد. شناخته شده ترین خرید از وبسایت های خارجی که نیازمند پرداخت ارزی هستند شامل خرید از فروشگاه اینترنتی آمازونAmazon ، اتسیEtsy،  ای بی ebay، اینوتوEnvato ، یودمیUdemy ، گوگل پلی Google Play، مایکروسافت، اپ استور، آی تیونز، خرید لایسنس اورجینال انواع آنتی ویروس، خرید بلیط کنسرت های خارجی، شارژ پنل ارسال ایمیل انبوه، خرید قالب سایت از ThemeForest، پرداخت هزینه شارژ اکانت اسکایپ Skype، خرید سرور و هاست خارجی، ثبت دامنه خارجی و گواهی SSL، … می شود.

پرداخت دوره های حرفه ای و کنفرانس ها

نمونه های زیادی از پرداخت های بین المللی وجود دارد که مرتبط با دوره های حرفه ای و شغلی، شرکت در کنفرانس، همایش و یا نمایشگاه خارجی هستند که هزینه آن بایستی  به صورت آنلاین از طریق ویزاکارت، مسترکارت، حساب پی پل پرداخت شود. شناخته ترین پرداخت های دوره های حرفه ای و کنفرانس ها، شامل گواهینامه تحلیلگری مالی خبره CFA، آزمون گواهینامه پزشکی ایالات متحده USMLE، آزمون مدیریت پروژه PMP، عضویتPMI ، پرداخت هزینه دوره های آموزشی آنلاین در Coursera، edX، Udemy و … می شود.

خدمات تکمیلی

همانطور که اشاره شد فعالیت اصلی تهران کردیت کارت انجام پرداخت های ارزی با استفاده از کارت های بین المللی ویزا کارت، مستر کارت و حساب پی پال است. با کارتهای مذکور می توان پرداخت های متنوع با ارزهای رایج دلار، یورو، کرون، پوند، یورو، درهم، لیر و … را انجام داد. در برخی موارد کاربر درخواست صدور کارت می کند تا بتواند شخصا پرداخت خود را انجام دهد.  به همین دلیل تهران کردیت کارت به صورت جنبی ویزاکارت مجازی در مبالغ یک دلاری جهت فعالسازی اکانت یا تأیید حساب های کاربری اینترنتی و همچنین مبالغ بالاتر نیز ارائه می دهد. پیشنهاد می شود با توجه به اینکه حوزه پرداختهای ارزی، تنوع  بالایی داشته و شامل پیچیدگی هایی است، تهران کردیت کارت این امکان را دارد که به کاربران در این زمینه مشاوره بدهد.

برای استفاده از خدمات وبسایت تهران کردیت کارت تنها کافی است که به یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید و یا به صورت مستقیم از صفحه ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی، سفارش خود را ثبت کنید.

اطلاعات تماس تهران کردیت کارت

TehranCreditCard.com

شماره تماس:

۰۲۱۶۶۱۷۵۳۹۷ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۳۹۵

پشتیبانی تلگرامی:

۰۹۱۰۹۶۹۲۹۰۳

 @TCC_support

ایمیل:

info@TehranCreditCard.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.