به بهانه ششمین سالگرد تاسیس ترجمیک

در بین روزهای مختلف تقویم، ۱۳ شهریور برای ما روز مهمی است. در چنین روزی، برای نخستین بار کلید فعالیت‌های ترجمیک را زدیم و به همین بهانه هر سال این روز را جشن می‌گیریم.

حتما شما هم در روز تولدتان نگاهی به سالی که پشت سر گذاشتید می‌اندازید و از خود می‌پرسید که چه‌قدر به اهداف‌تان نزدیک شدید و خاطرات‌تان را مرور می‌کنید. ما هم جشن تولد ترجمیک را به همین منوال برگزار کردیم. این جشن با حضور تمامی کارکنان و مدیران این مجموعه، برگزار شد. بررسی مشکلات و دغدغه‌های مشتریان و مترجمان و ارائه راهکارهایی برای رفع آن‌ها، از نخستین موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.

طی شش سال اخیر، مسیر پر فراز و نشیبی را طی کردیم و همواره در تلاش بودیم تا کیفیت و تنوع خدمات‌مان را گسترده‌تر کنیم. به پاس گرامیداشت سالگرد تاسیس ترجمیک، این مطلب را به بررسی پیشرفت‌های اخیر مجموعه و اهداف آن اختصاص داده‌ایم. دقایقی را با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

جشن پنج‌سالگی ترجمیک برگزار شد

ترجمیک ۶ ساله شد!

مجموعه ترجمیک در سال ۱۳۹۵ به عنوان یک کسب و کار نوپا آغاز به کار کرد. هدف اصلی سال‌های ابتدایی تاسیس مجموعه، ارائه خدمات زبانی مختلف بود. با این حال، از همان روزهای اول، اهداف طولانی‌مدت و کوتاه‌مدت زیادی در سر داشتیم و سعی کردیم تا روز به روز به آن‌ها نزدیک‌تر شویم.

جشن تولد ترجمیک

در اوایل کار بیشتر روی خدمات ترجمه و ویراستاری تمرکز داشتیم و طی مدت زمان کوتاهی، به جایگاه خوبی در این زمینه دست پیدا کردیم. خیلی زود بین ترجمیک و مترجمان زیادی در سراسر کشور و حتی کشورهای مختلف همکاری مستمر شکل گرفت. افراد و سازمان‌های زیادی نیز به مشتری ثابت ترجمیک تبدیل شده‌اند. تا جایی که امروز با بیش از ۱۸۰۰۰ مترجم ماهر و باتجربه همکاری می‌کنیم و بیش از ۱ میلیون سفارش در زمینه‌های مختلف ثبت کرده‌ایم.

حال که وارد ششمین سال فعالیت مجموعه شده‌ایم، تنوع خدمات و حوزه فعالیت‌‌هایمان در مقایسه با روز اول بسیار گسترده‌تر شده است. هم اکنون علاوه بر ترجمه و ویراستاری، به ارائه خدماتی مثل تولید محتوای متنی، گویندگی، تصحیح رایتینگ آیلتس، ویرایش نیتیو و … نیز می‌پردازیم.

از این گذشته فعالیت و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر، اینستاگرام، لینکدین و تلگرام را نیز بیشتر و پررنگ‌تر کرده‌ایم. تیم تولید محتوای ترجمیک، هر روز در تلاش است تا با جمع‌آوری مطالب مفید و ارزشمند و انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، در پیشرفت علمی کشور، نقشی هرچند کوچک داشته باشد.

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در دبستان ترجمیک

دوره‌های آنلاین آموزشی، یکی از خدمات جدید ترجمیک است. ما با استخدام مدرسین مجرب و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف، دوره‌های متنوعی برگزار می‌کنیم. این دوره‌ها در بهترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین برگزار می‌شوند و پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند.

اعطای گواهی شرکت در دوره از دیگر ویژگی‌های دوره‌های دبستان ترجمیک است. علاوه بر این، فیلم ضبط‌شده هر جلسه نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

از جمله‌ دوره‌هایی که اخیرا توسط دبستان ترجمیک برگزار شده و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کارگاه‌های چهارگانه اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنیگ و ریدینگ آیلتس
  • دوره‌ آموزش آیلتس
  • کارگاه مکالمه و بحث آزاد
  • دوره آموزش ویرایش و درست‌نویسی

سخن پایانی

ترجمیک نیز مانند هر مجموعه دیگری، با برخی کاستی‌ها همراه است. با این حال همیشه سعی در پیشرفت و جلب رضایت مشتریان و مترجمان خود دارد. امید است تا سال جدید فعالیت خود را با قدرت و کیفیت بیشتری سپری کنیم! شما در روز تولد ترجمیک چه آرزویی برای ما دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.