خبر خوش‌حال‌کننده برای داوطلبان آزمون آیلتس

خبر مهم: امکان شرکت دوباره داوطلبان آیلتس تنها در یک مهارت فراهم شد!

به زودی ویژگی جدیدی در اختیار شرکت‌کنندگان آزمون آیلتس قرار می‌گیرد. این امکان به آن‌ها کمک می‌کند تا نمره آزمون آیلتس خود را برای رسیدن به اهداف تحصیلی و شغلیشان، افزایش دهند.

تا پیش از این حتی اگر داوطلب در سه مهارت نمره بالایی کسب می‌کرد و تنها در یک مهارت نمره پایینی می‌گرفت، باید دوباره در هر ۴ مهارت آزمون آیلتس، امتحان می‌داد تا نمره‌اش افزایش یابد. این موضوع یکی از چالش‌های اصلی داوطلبان آزمون آیلتس بود. این امر باعث تحمیل استرس و فشار زیادی بر داوطلبان آزمون آیلتس شده بود. اما با توجه به تقاضاهای داوطلبان آزمون آیلتس،  IELTS idp امکان ویژه‌ای را برای داوطلبان این آزمون فراهم آورده است.

در سایت IELTS idp درباره این ویژگی این چنین نوشته شده است: « آیلتس، امکان One Skill Retake را برای اولین بار فقط در مراکز آزمون واجد شرایط استرالیا راه‌اندازی می‌کند. اطلاعات بیشتر به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت، بنابراین برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید.»

بر طبق منابع دیگر، انتظار می‌رود که One Skill Retake برای اولین بار در ماه نوامبر ۲۰۲۲، در تعدادی از مراکز آیلتس پایتخت استرالیا برگزار شود. شرکت دوباره در هر ۴ بخش مکالمه، شنیداری، نوشتن و خواندن باعث اتلاف زمان و هزینه داوطلبان این آزمون شده بود اما با این امکان احتمالا داوطلبان استرس و اضطراب کمتری را تجربه خواهند کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری از چگونگی برگزاری، هزینه و روند این سبک از آزمون آیلتس در دسترس نیست. اما به زودی و با تکمیل اطلاعیه‌های سازمان آیلتس، اطلاعات بیشتری را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهیم. پس همراه ما باشید!

اگر در روز فرصت کمی دارید و می‌خواهید که برای آزمون آیلتس آماده شوید، کلاس آیلتس آنلاین برای شما گزینه مناسبی محسوب می‌شود. برای آشنایی با دوره‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک، به این صفحه مراجعه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.