معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای ویرایش تصاویر

معرفی ۶ اپلیکیشن اندرویدی برای ویرایش عکس

با پیشرفت تکنولوژی و آمدن نسل جدید گوشی‌های هوشمند به همراه دوربین‌های با کیفیت، نیاز به اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر میان کاربران افزایش یافت. افراد بسیاری از تلفن همراه برای عکس‌برداری چه برای تصاویر شخصی و چه تصاویر کاری استفاده می‌کنند.

اگر فردی هستید که برای کسب و کار خود تولید محتوا انجام می‌دهید یا از محصولات خود عکس‌برداری می‌کنید، می‌دانید که ویرایش تصویرتان چقدر مهم است. در واقع تهیه عکس‌های باکیفیت و مرتبط با کسب و کارتان که توجه مخاطبان را جلب کند، باید بخشی از استراتژی تولید محتوا سایت شما باشد. تنظیم نور و رنگ، برش عکس، حذف اضافیات عکس و … همگی با یک نرم‌افزار ویرایش عکس قدرتمند قابل انجام خواهد بود.

امروزه، بیشتر کسب و کارها برای رشد خود و دیده شدن از تولید محتوای متنی استفاده می‌کنند. از نیاز‌های مهم در تولید محتوای متنی، قرار دادن عکس با کیفیت و مناسب است. احتمالا هنگام جست و جو برای دانلود نرم‌افزارهای ادیت عکس به تعداد زیادی از نرم‌افزارهای ویرایش عکس برخورده‌اید. شاید هم برای انتخاب نرم‌افزار به مشکل خورده‌اید و نمی‌دانید که کدام اپلیکیشن برای شما مناسب‌تر است.

به همین جهت ما در این مقاله به معرفی هفت اپلیکیشن اندرویدی که قابل نصب در تلفن‌های همراه هستند، پرداخته‌ایم. در ادامه این مقاله همراه ترجمیک باشید تا با نرم‌افزار‌های ویرایش عکس آشنا شوید.

مطالب مرتبط:

معرفی مهم‌ترین کلیدهای میانبر در ویندوز

اپلیکیشن Photoshop Express (محصولی از شرکت Adobe)

همان طور که می‌دانید فتوشاپ از کاربردی‌ترین و بهترین نرم‌افزارها در زمینه ویرایش عکس در کامپیوتر است. اما شرکت ادوبی کاربران اندروید را فراموش نکرده است و یک نسخه از این نرم‌افزار را با نام Photoshop Express برای تلفن‌های همراه منتشر کرده است.

اپلیکیشن Photoshop Express امکانات فوق‌العاده‌ای برای ویرایش تصاویر دارد
اپلیکیشن Photoshop Express امکانات فوق‌العاده‌ای برای ویرایش تصاویر دارد

این اپلیکیشن، امکانات گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. امکاناتی که درPhotoshop Express به چشم می‌خورد شامل ۸۰ فیلتر و افکت‌های مختلف، تصحیح خودکار ایرادات و فریم‌های مختلف و امکانات متنوع دیگری است که ویرایش عکس را برای کاربران لذت‌بخش و آسان کرده است.

خبر خوش این است که این محصول ادوبی به صورت رایگان و بدون تبلیغات منتشر شده است ولی برای استفاده از امکانات ویژه آن باید اشتراک Creative Cloud را تهیه کنید.

اپلیکیشن Photoshop Express برای تلفن همراه

PicsArt؛ نرم‌افزار محبوب ادیتورها در موبایل

PicsArt از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در موبایل است و با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود دیگر نیاز به معرفی ندارد. از دلایل محبوبیت picsArt ارائه امکانات بسیاری برای شخصی‌سازی تصاویر است.

PicsArt دارای قابلیت‌های تصویربرداری داخلی و شبکه اجتماعی مستقل برای به اشتراک‌گذاری تصاویر ادیت‌شده است. این امکانات در رشد زیاد این اپ بسیار تاثیرگذار بوده است.

PicsArt یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اندرویدی ویرایش عکس است
PicsArt یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اندرویدی ویرایش عکس است

PicsArt هم مانند خیلی از اپلیکیشن‌های دیگر دارای تعدادی امکانات ویژه‌ است که تنها با خرید اشتراک ویژه به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن PicsArt برای تلفن‌ همراه

مطالب مرتبط:‌

آموزش زیپ کردن فایل‌ها در ویندوز

Adobe Lightroom؛ مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی

لایت‌ روم هم مانند فتوشاپ یکی دیگر از محصولات شرکت ادوبی است. اگر عکاس باشید یا به این هنر علاقه‌مند باشید، قطعا یک بار از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید.

با استفاده از لایت روم شما می‌توانید سطوح نوردهی، هایلات‌ها، سایه‌ها و رنگ‌های داخل تصویر را تغییر دهید. حتما با خود می‌گویید لایت روم با فتوشاپ در زمینه ویرایش عکس چه تفاوتی دارد؟ تنها امکانی که لایت روم در اختیار شما قرار می‌دهد، تغییر نور و رنگ در تصویر است. اما فتوشاپ این اجازه را به شما می‌دهد تا تغییرات جزئی‌تر مانند حذف یک شی را در تصویر خود اعمال کنید.

لایت ‌روم نرم‌افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش عکس است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار رفته است.
لایت ‌روم نرم‌افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش عکس است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار رفته است.

اگر نمی‌خواهید که خودتان وقت بگذارید و تصویرتان را ویرایش کنید، در اینترنت پریست‌های مختلف لایت روم را دانلود کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

لایت ‌روم نرم‌افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش عکس است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار رفته است.

دانلود لایت روم برای تلفن همراه

Snapseed؛ محصولی کاربردی از گوگل

Snapseed یک ویرایشگر عکس قدرتمند اندروید است که توسط گوگل توسعه یافته و دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی است. کمپانی گوگل این نرم‌افزار را به صورت رایگان و بدون آگهی‌های اضافه در اختیار کاربران قرار داده است.

Snapseed دارای رابط کاربری بسیار آسان است که استفاده از آن را برای مخاطبان ساده کرده است. کافیست روی صفحه ضربه بزنید تا فایلی را که می‌خواهید، باز کنید.

Snapseed از فرمت‌های DNG و RAW هم پشتیبانی می‌کند

Snapseed دارای فیلترهای متنوع و ابزارهای پیشرفته برای ویرایش عکس است. پس از انجام ویراش و اتمام کار، نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا عکس خود را در شبکه اجتماعی مورد نظرتان و برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به طور کلی Snapseed از بهترین برنامه‌ها در زمینه ادیت و ویرایش عکس است و توانسته است که مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

دانلود Snapseed برای تلفن همراه

مطالب مرتبط:

آشنایی با نرم‌افزار ادوبی آدیشن

اپلیکیشن VSCO Photo & Video Editor

اگر در زمینه ویرایش عکس، حرفه‌ای هستید، حتما نام اپلیکیشن VSCO به گوشتان خورده است. این نرم‌افزار فقط مخصوص تلفن‌های همراه است و نسخه Desktop ندارد.

چیزی که VSCO را به بهترین نرم‌افزار ویرایش عکس تبدیل می‌کند، ابزارهای حرفه‌ای مانند HSL و Split Tones است. این دو ابزار برای تغییر نور و رنگ عکستان به کمک شما می‌آید.

اپلیکیشن VSCO  امکانات ویژه‌ای برای تغییر رنگ و نور در تلفن همراه دارد
اپلیکیشن VSCO امکانات ویژه‌ای برای تغییر رنگ و نور در تلفن همراه دارد

VSCO از یک جامعه کاربری هم پشتیبانی می‌کند که کاربران، عکس‌های خود را داخل آن به اشتراک می‌گذارند و محل خوبی برای الهام گرفتن و یافتن ایده‌های نو است.

دانلود VSCO Photo & Video Editor برای تلفن همراه

اپلیکیشن Pixlr

Pixlr یکی دیگر از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس رایگان اندرویدی در سال ۲۰۲۲ است. بیش از ۲ میلیون ترکیب افکت‌ها، حالت‌ها و فیلترهای مختلف در آن قابل ساخت است.

این اپ به شما این امکان را می‌دهد تا افکت‌های پرکاربرد خود را علامت‌گذاری کنید تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر شود. Pixlr دارای ویژگی زیادی است اما تبلیغات داخل برنامه موجب نارضایتی کاربران شده است.

Pixlr به شکل رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای منتشر شده است
Pixlr به شکل رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای منتشر شده است

از نظر ویژگی، شما هر آنچه را که از یک نرم‌افزار ویرایشگر عکس انتظار دارید،دریافت می کنید.

دانلود برنامه Pixlr برای تلفن همراه

سخن پایانی

اکنون که با این نرم‌افزار‌های کاربردی و قدرتمند آشنا شده‌اید، ویرایش عکس‌ها در تلفن همراه برای شما آسان‌تر خواهد شد. به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از عکس با کیفیت و خوب، توجه کاربران را به محتوای شما بیشتر جلب می‌کند.

استفاده از اپلیکیشن‌هایی که معرفی کرده‌ایم، بسیار ساده و آسان است. با چندین بار استفاده، در آن‌ها حرفه‌ای خواهید شد. امیدواریم با خواندن این مقاله نکاتی که لازم را فرا گرفته باشید. ممنون که همراه ما بوده‌اید.

اگر برای تولید محتوای سایت خود نیاز به خدماتی مانند تولید محتوای متنی وبلاگی، استراتژی تولید محتوا، تیه متن شبکه‌های اجتماعی و … دارید، با خیالی آسوده به سایت سفارش تولید محتوا ترجمیک اعتماد کنید. ترجمیک بالاترین کیفیت را با مناسب‌ترین هزینه برای شما فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.