فراهم شدن امکان استعلام و اخذ تاییدیه مدارم دانشگاه آزاد به صورت آنلاین

خبر مهم: امکان اخذ تاییدیه‌ تحصیلی دانشنامه‌های دانشگاه آزاد به صورت آنلاین

با توجه به وجود مدارک جعلی و اهمیت تایید مدارک تحصیلی قبل از ترجمه رسمی مدارک، تا قبل از این فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد برای اخذ تاییدیه‌های دانشنامه‌های خود باید به صورت حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه می‌‌کردند. اما اکنون امکانی فراهم شده است که دیگر نیازی به مراجعه حضوری فارغ‌التحصیلان به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیست.

بنابر اطلاعیه صادره از سامانه سنام، مترجمان رسمی با مراجعه به سامانه استعلام تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به صورت آنلاین تایید مدرک را اخذ می‌کنند. این امر باعث صرفه‌جویی در زمان افرادی می‌شود که قصد ترجمه رسمی مدارک تحصیلی خود را دارند.

انکان استعلام آنلاین مدارک برای دانشنامه‌های صادره از دانشگاه آزاد فراهم شد
انکان استعلام آنلاین مدارک برای دانشنامه‌های صادره از دانشگاه آزاد فراهم شد

البته حتما به این نکته توجه داشته باشید که این سامانه تنها برای استعلام مدارک تحصیلی صادره از دانشگاه آزاد بوده است و برای دانش‌نامه‌های موقت کاربردی ندارد. فارغ‌التحصیلان برای استعلام گواهینامه‌های موقت هنوز هم باید به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

مراحل ترجمه رسمی و اخذ تاییدیه‌های مدارک تحصیلی

آیا گواهینامه‌های موقت ارزش ترجمه رسمی دارند؟

یکی از سوالات رایج این است که آیا ترجمه رسمی گواهینامه‌های موقت، امکان‌پذیر است؟ مدرک موقت ارزش ترجمه ندارد و تنها ترجمه غیررسمی آن انجام می‌شود و نه ترجمه رسمی آن. بنابراین بهتر است که ابتدا مدرک خود را آزاد کنید و پس از دریافت اصل مدرک خود تحصیلی خود، به ترجمه رسمی آن بپردازید.

مراحل ترجمه رسمی در ترجمیک

اگر به ترجمه رسمی مدارک مختلف خود مانند دانشنامه‌، مدارک هویتی، اسناد ازدواج و … در سریع‌ترین زمان نیاز دارید، سایت ترجمه ترجمیک بهترین انتخاب است. ترجمه رسمی در ترجمیک برای زبان‌های انگلیسی، فرانسه و روسی انجام می‌شود.

برای ترجمه رسمی مدارک خود کافی است که به سایت ترجمیک مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. سپس بعد از هماهنگی پیک معتمد در محل شما حاضر شده و مدارک را از شما تحویل می‌گیرد. پس از تحویل مدارک، فرایند ترجمه رسمی توسط مترجمان رسمی با بیشترین دقت و بهترین کیفیت نجام خواهد شد. پس از پایان کار ترجمه، اسناد ترجمه‌شده به شما تحویل داده خواهد شد.

هزینه ترجمه رسمی در ترجمیک دقیقا مطابق با نرخ‌نامه قوه قضاییه است و هیچ‌گونه هزینه اضافی از افراد دریافت نمی‌شود. هم‌چنین شما امکان بررسی روند انجام سفارشتان را به صورت لحظه‌ای دارید. بنابراین خیالتان از بابت زمان تحویل و انجام سفارشتان راحت خواهد بود.

هم‌چنین اگر پیش از ارسال سفارش ترجمه رسمی خود هرگونه سوالی داشتید، با ترجمیک تماس بگیرید تا مشاوره ترجمه تخصصی ترجمیک شما را راهنمایی کنند. برای ثبت سفارش ترجمه رسمی خود به صفحه ارسال سفارش ترجمه رسمی مراجعه کنید.

یک دیدگاه در «خبر مهم: امکان اخذ تاییدیه‌ تحصیلی دانشنامه‌های دانشگاه آزاد به صورت آنلاین»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.