معرفی سایت‌های آنلاین ویرایش عکس

۶ سایت آنلاین برای ویرایش عکس

در دنیای امروز افراد بسیاری به ویرایش عکس‌هایشان علاقه یا نیاز دارند. نرم‌افزارها و اپلکیشن‌های زیادی برای ویرایش عکس وجود دارد که عکس شما را به بهترین شکل ویرایش می‌کنند. اما شاید در موقعیت‌های ضروری به نرم‌افزارها یا اپلکیشن‌هایی مانند فتوشاپ یا لایت‌روم دسترسی نداشته باشید.

استفاده از عکس مناسب یکی از مهم‌ترین معیارها در تولید محتوای متنی است. آمارها نشان داده است که مخاطب به عکس توجه بیشتری نسبت به متن می‌کند. پس ویرایش و منتشر کردن عکس خوب برای سایت یا شبکه‌های اجتماعیتان امری بسیار ضروریست. هم‌چنین اگر پژوهشگرید و به کارهایی از قبلی نگارش و ترجمه مقاله برای چاپ در مجلات معتبر مشغول هستید، آشنایی با سایت‌های ویرایش تصویر به دردتان می‌خورد.

راه‌حلی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از سایت‌های آنلاین ویرایش عکس است. با استفاده از این سایت‌ها دیگر نیازی به نصب نرم‌افزار ندارید. برای کار با این سایت‌ها نیاز به مهارت خاصی ندارید و به راحتی می‌توانید عکس خود را ویرایش کنید. همچنین اگر زمان کافی برای ویرایش عکس با نرم‌افزارهای حرفه‌ای را ندارید، سایت‌های آنلاین عکس گزینه مناسبی برای شما هستند.

در این مقاله ما به ۶ تا از بهترین سایت‌های ویرایش عکس آنلاین اشاره کرده‌ایم. با استفاده از این سایت‌ها، به آسانی عکس‌ها و تصاویرتان را ویرایش و منتشر کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:‌

معرفی ۶ اپلیکیشن اندرویدی برای ویرایش عکس

Canva

سایت canva یک سایت آنلاین ویرایش عکس است که عکستان را با توجه به سلیقه شما ویرایش می‌کند. این سایت دارای فیلترهای متنوعی برای زیباتر کردن عکستان است. شما در این سایت عکس را آپلود می‌کنید و سپس تغییرات دلخواه خود را روی عکس اعمال کنید.

این سایت مانند نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های ویرایش عکس، دارای ابزار ویرایش مانند تنظیم رنگ، چرخاندن، برش و … است.

سایت Canva مانند نرم‌افزارهای ویرایش عکس، دارای ابزار ویرایش مانند تنظیم رنگ، چرخاندن، برش و ... است.
سایت Canva مانند نرم‌افزارهای ویرایش عکس، دارای ابزار ویرایش مانند تنظیم رنگ، چرخاندن، برش و … است.

این سایت غیر رایگان است. برای استفاده از تمامی ویژگی‌های سایت canva باید اشتراک پریمیوم را خریداری کنید تا تمامی امکانات برای شما باز شود.

ویژگی‌های canva

  • دارای فیلتر‌های متنوع برای بهبود تصاویر
  • اضافه کردن متن متحرک دلخواه به عکس
  • دارای یک گالری متنوع از قالب‌های حرفه‌ای

Lunapic

ادیتور Lunapic همه قابلیت‌هایی که شما برای ویرایش عکس نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌گیرد. این سایت به شما کمک می‌کند تا به شکلی که می‌خواهید، عکستان را ویرایش کنید.

Lunpic همه قابلیت‌هایی که شما برای ویرایش عکس نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد.
Lunpic همه قابلیت‌هایی که شما برای ویرایش عکس نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد.

بسیاری از ابزارهایی که برای ویرایش احتیاج دارید، Lunpic در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این سایت، ابزارهایی برای برش دادن، تغییر اندازه، ادغام و همچنین ابزارهایی پیشرفته مانند ابزار شفاف‌سازی در اختیار شما قرار دارد.

مطالب مرتبط:

۱۰ نکته کاربردی برای بهبود سئو تصاویر

Polarr

ویرایش‌گر آنلاین polarr، برای هر فردی که نیاز به ویرایش عکس دارد، ایده‌آل است. با کمک این سایت ویرایش عکس آنلاین، روی عکس خود واترمارک بندازید و عکس خود را شخصی‌سازی کنید. در polarr شما می‌توانید به صورت گروهی از عکس‌هایی که ادیت کرده‌اید، خروجی بگیرید و از آن در شبکه‌‌های اجتماعی یا پلتفرم‌های آنلاین دیگر استفاده کنید.

در polarr شما می‌توانید به صورت گروهی از عکس‌هایی که ادیت کرده‌اید، خروجی بگیرید
در polarr شما می‌توانید به صورت گروهی از عکس‌هایی که ادیت کرده‌اید، خروجی بگیرید

همچنین اگر در موتور جست و جو کروم (chrome)، سایت polarr را باز می‌کنید، با نصب افزونه WebGL می‌توانید که عکس‌های خود را دو بعدی کنید. رابط کاربری polarr بسیار ساده است. این رابط کاربری طوری طراحی شده است که کاربر هنگام کار کردن با آن، احساس راحتی کند.

Pixlr

PIXLR مجموعه‌ای از ابزارهای آنلاین رایگان برای ویرایش عکس است. Pixlr هم به صورت آنلاین و به صورت اپلیکیشن برای کاربران ارائه شده است.

Pixlr هم به صورت آنلاین و به صورت اپلیکیشن برای کاربران ارائه شده است.
Pixlr هم به صورت آنلاین و به صورت اپلیکیشن برای کاربران ارائه شده است.

Pixlr ویرایشگری سریع ولی حرفه‌ای می‌باشد که کار با ابزارهای آن بسیار ساده و آسان است. این ویرایشگر آنلاین تمامی ابزار‌هایی که برای از بین بردن قرمزی چشم، کراپ کردن، تنظیمات نور و … را احتیاج دارید، در اختیارتان گذاشته است.

ویژگی‌های Pixlr

  • تنظیمات سریع عکس
  • نقاشی روی عکس
  • روتوش آسان عکس
  • استفاده از فیلترها برای ایجاد عکس با کیفیت

مطالب مرتبط:

چگونه لینک‌های UTM بسازیم؟

BeFunky

BeFunky یک ویرایشگر عکس آنلاین رایگان است که استفاده از آن ساده و یادگیری آن آسان است. در سایت BeFunky با ایمیل خود ثبت‌نام کنید و روی Get Started کلیک کنید. این سایت دارای امکانات مختلفی مانند ویرایش عکس، کلاژ کردن و … است.

سایت BeFunky دارای امکانات مختلفی مانند ویرایش عکس، کلاژ کردن و ... است.
سایت BeFunky دارای امکانات مختلفی مانند ویرایش عکس، کلاژ کردن و … است.

علاوه بر این، اگر روی گزینه‌ create design کلیک کنید، BeFunky هزاران قالب مختلف در سایز‌های استوری یا پست‌ اینستاگرام را در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از BeFunky رایگان است. البته اگر می‌خواهید به برخی از ابزارهای پیشرفته‌تر دسترسی داشته باشید، باید اشتراک پریمیوم آن را خریداری کنید.

Photopea

Photopea یک ویرایشگر عکس آنلاین رایگان است که به قولی نسخه آنلاین فتوشاپ است. Photopea بسیاری از قابلیت‌های فتوشاپ را پشتیبانی می‌کند و مانند یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس برای کاربران عمل می‌کند.

 Photopea بسیاری از قابلیت‌های فتوشاپ را پشتیبانی می‌کند
Photopea بسیاری از قابلیت‌های فتوشاپ را پشتیبانی می‌کند

این سایت دارای تبلیغات است که برای حذف تبلیغات باید نسخه پولی آن را خریداری کنید. این سایت علاوه بر باز کردن فایل‌هایی با فرمت .psd، فرمت‌های دیگری را هم مانند pdf پشتیبانی‌ می‌کند. اگر عکاسی می‌کنید و با فرمت Raw سر و کار دارید، Photopea گزینه خوبی برای ویرایش این فرمت است.

سخن پایانی

همیشه با دیدن عکس‌‌‌ها، یاد خاطرات شیرین گذشته می‌افتیم. چه بسا با چند ترفند ساده آن‌ها را از سادگی در می‌آوریم و جلوه بهتری به آن‌ها می‌دهیم. سعی کرده‌ایم در این مطلب شما را با چندین سایت آنلاین عکس که کار شما را سریع می‌کند، آشنا کنیم.

امیدواریم این مقاله به شما در ویرایش عکس‌هایتان کمک کرده باشد. شما از چه سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی برای ویرایش عکس استفاده می‌کنید؟

اگر به خدماتی مانند ترجمه مقاله، ویرایش نیتیو، ترجمه تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه رسمی و … نیاز دارید، سایت ترجمه ترجمیک گزینه‌ای مناسب برای شما است. بسته به نیازتان، گزینه‌های مختلفی مانند برنزی، نقره‌ای، طلایی و طلایی بازخوانی برای انجام پروژه‌هایتان وجود دارد. انتخاب با شماست!

2 دیدگاه در «۶ سایت آنلاین برای ویرایش عکس»

  1. من همین الان وارد برنامه شما را save کردم و به زودی نظرم را برایتان میفرستم با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.