بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای یادگیری زبان، کدامند؟

۱۲ اپلیکیشن کاربردی برای یادگیری زبان

هر کسی ممکن است که روش منحصر به فردی برای یادگیری چیزهای جدید برای خود داشته باشد. بنابراین برای یادگیری هر چیزی به‌خصوص یک زبان جدید، باید برنامه هدفمند و خاصی را داشته باشید.

خوش‌بختانه در عصر تکنولوژی زندگی می‌کنیم و برای یادگیری چیزهای جدید، اپلیکیشن‌ها و سایت‌های زیادی وجود دارد. فرقی نمی‌کند که کاربر اندروید باشید یا ios، شما می‌توانید به راحتی اپ یا سایت مورد نظر را باز و یادگیری را شروع کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان موردعلاقه‌تان، نصب‌ اپلیکیشن‌های کاربردی است. شما می‌توانید برای تقویت زبان خود برای شرکت در آزمون آیلتس از پادکست‌ها، اپ‌های مختلف و شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان مانند کلاس آیلتس آنلاین استفاده کنید.

در ادامه به معرفی ۱۲ اپلیکیشن برای یادگیری زبان پرداخته‌ایم. پس همراه ترجمیک باشید.

مطالب مرتبط:

شش اپلیکیشن برای ترجمه زبان اسپانیایی

بهترین برنامه برای شرکت در دوره‌های توسعه یافته: Babble

این اپ، از چندین روش برای آموزش زبان استفاده می‌کند. Babble دوره‌های خود را در جلسات ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای تقسیم کرده است. هدف بابل از برگزاری دوره‌های تعاملی، بهبود اعتماد به نفس و درک از زبان برای زبان‌آموزان خود است.

این دوره‌ها، تمرینی برای خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن به زبان مورد نظرتان است. Babble این اطمینان را به شما می‌دهد تا با تمرین و شرکت در دوره‌ها،‌ زبان مورد نظرتان را به خوبی یاد خواهید گرفت.

این اپ کاربردی، ۱۴ زبان را برای آموزش در اختیار شما قرار داده است. با انتخاب زبان مورد نظرتان، آموزش را از همین حالا شروع کنید!

بهترین برنامه برای رسانه‌های بومی: FluentU

FluentU از طریق ویدیو‌های زیرنویس‌دار زبان را به شما آموزش می‌دهد. به این صورت که معنای هر کلمه‌ای را به صورت دقیق در زیرنویس توضیح می‌دهد. این ویدیو‌ها شامل تیزرها و تریلرهای فیلم، بخش‌های خبری و صحنه‌هایی از سریال‌های تلویزیونی پرطرفدار است.

همه این ویدیوها دارای زیرنویس هستند که برای درک بهتر شما از زبان بسیار موثر است. همچنین می‌توانید نحوه استفاده از کلمه‌های جدید را در زمینه‌های مختلف از طریق مثال‌هایی که اپلیکیشن برای شما قرار داده است، بررسی کنید. FluentU در حال حاضر ۱۰ زبان را برای آموزش در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بهترین برنامه برای یادگیری زبان شخصی: Busuu

Busuu دارای درس‌های کوتاه، نظرات شخصی و بازخوردی از افراد محلی‌ است. اپلیکیشن Busuu یک ابزار زبانی همه کاره برای زبان آموزان در هر سطوحی است. با دادن یک آزمون در این اپ سطح شما مشخص می‌شود. بعد از مشخص شدن سطحتان،‌ می‌توانید یکی از آموزش‌ها را انتخاب کنید.

به‌علاوه، Busuu این گزینه را ارائه می‌دهد که تمرین‌های شما توسط یک منتور تصحیح شود تا به شما در این زمینه کمک کند. هم اکنون Busuu 12 زبان را به زبان آموزان خود ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط:

معرفی بهترین دیکشنری‌های آنلاین ایتالیایی

بهترین برنامه برای واژگان: Memrise

Memrise واژگان را از طریق کلیپ‌ و تکرار زیاد آن کلمات زبان را به شما آموزش می‌دهد. Memrise یک برنامه سرگرم‌کننده زبان برای تازه‌کارها است. این اپ بیش از ۲۰ زبان را برای آموزش در خود دارد. شما این امکان را دارید تا با انتخاب زبان مورد علاقه‌تان در این اپ، زبان را به شکلی سرگرم‌کننده و کاربردی یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

مِمر‌‌‌‌ایز (Memrise) بهترین روش حفظ کردن لغت

بهترین برنامه برای سازگاری: Mondly

Mondly برای آموزش از طرح‌های درسی روزانه و درس‌های کوتاه و مرتب شده بر اساس موضوع، استفاده می‌کند. هدف Mondly این است که به شما کمک کند با به خاطر سپردن کلمات کلیدی بلافاصله به سطحی که می‌خواهید برسید.

برنامه Mondly برای آموزش،‌ از صدای گویندگان نیتیو، تشخیص صدا برای تمرین صحبت کردن، فرهنگ لغت گسترده و … استفاده می‌کند. هدف Mondly این است که شما را برای مکالمه واقعی با افراد بومی آماده کند. برنامه Mondly دارای ۳۳ زبان برای آموزش است.

بهترین برنامه برای یادگیری همه جانبه: Rosetta Stone

Rosetta Stone شما را با زبان درگیر می‌کند. این برنامه از غوطه وری عملی برای کمک به آموزش مهارت‌های زبانی استفاده می‌کند. تمام دروس شما، کاملاً به زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید، خواهد بود. علاوه بر این، فناوری تشخیص گفتار این اپلیکیشن، به شما کمک می‌کند تا لهجه خود را بهبود بخشید.

برنامه Rosetta Stone دارای ۲۴ زبان برای یادگیری و تمرین است.

بهترین برنامه برای تقویت مهارت‌های شنیداری: Pimsleur

Pimsleur شامل درس‌های صوتی‌‌ای است که باعث تقویت قدرت شنیداری شما می‌شوند. این اپ یک برنامه کلاسیک برای یادگیری زبان به شکل صوتی است که درس‌های صوتی ۳۰ دقیقه‌ای را به شما ارائه می‌دهد. به علت صوتی بودن درس‌ها، این امکان را دارید که در هرجایی که هستید، به آن‌ها گوش دهید.

اپلیکیشن Pimsleur یک برنامه کلاسیک برای یادگیری زبان به شکل صوتی است که درس‌های صوتی 30 دقیقه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.
اپلیکیشن Pimsleur یک برنامه کلاسیک برای یادگیری زبان به شکل صوتی است که درس‌های صوتی ۳۰ دقیقه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

هر درس دارای دستوراتی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اسپیکینگ خود را تقویت کنید. Pimsleur از ۵۱ زبان پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در هر سطحی که هستید، به این درس‌ها دسترسی داشته باشید.

بهترین برنامه برای فلش کارت: Lingvist

Lingvist دارای ۵ هزار کلمه مفید در یک زبان را با فلش کارت‌ به شما آموزش می‌دهد. Lingvist یک برنامه یادگیری زبان برای زبان‌آموزانی است که در طول روز مشغول هستند و فرصت یادگیری در زمان‌های مشخص شده‌ای را ندارند.

به علاوه، این برنامه با نیازهای شما سازگار می‌شود تا یادگیری شما را به حداکثر برساند. این برنامه بیش از ۵۰۰۰ کلمه را در هر زبان آموزش می دهد. یکی از ویژگی‌های این اپ این است که برای آموزش، موضواعت مختلفی را برای شما طبقه‌بندی کرده است.

بهترین برنامه برای آموزش زبان Duolingo:

Duolingo به‌خاطر درس‌های کوتاه و تعاملی‌اش معروف است که شما را تشویق به یادگیری زبان می‌کند. Duolingo یکی از داغ‌ترین محصولات یادگیری زبان در بازار است که از ۳۰ زبان پشتیبانی‌ می‌کند.

این برنامه زبان را از طریق واژگان و گرامرهای مختلف به شما آموزش می‌دهد. دروس این اپ شامل تشخیص واژگان، فایل‌های صوتی، تمرین‌های گفتاری و … است. این برنامه به صورت رایگان منتشر شده است و با خرید اشتراک ماهیانه می‌توانید تبلیغات حین اجرای برنامه را حذف کنید.

مطالب مرتبط:

دولینگو، بهترین نرم‌افزار یادگیری زبان خارجی

بهترین برنامه برای یادگیری بصری: Drops

Drops بیش از ۳۰۰۰ کلمه را از طریق بازی‌های تطبیقی پنج دقیقه‌ای‌ آموزش می‌دهد. نسخه رایگان این برنامه فقط پنج دقیقه در روز (یا هر ۱۰ ساعت) امکان یادگیری را در دسترس شما قرار می‌دهد.

نسخه پریمیوم این اپ زمان بیشتری را برای یادگیری در اختیار شما قرار می‌دهد، اما ممکن است از اینکه چقدر می‌توانید در پنج دقیقه زبان یاد بگیرید شگفت زده شوید.

بهترین برنامه برای یادگیری رمان: Beelinguapp

Beelinguapp یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای یادگیری زبان است. Beelinguapp جوری طراحی شده است که از طریق رسانه‌های جذاب مانند رمان، داستان، اخبار و اشعار آهنگ، زبان را به شما آموزش دهد.

این برنامه یک داستان را به دو زبان در کنار هم به شما نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید دائماً معانی کلمات و جملات را با هم مقایسه کنید.

بهترین برنامه برای تبادل زبان: HelloTalk

HelloTalk به شما کمک می‌کند تا برای تمرین زبان، گویشوران بومی را بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید. با HelloTalk می‌توانید با یک سخنران بومی گپ بزنید و در چت‌های گروهی شرکت کنید.

HelloTalk به شما کمک می‌کند تا برای تمرین زبان، گویشوران بومی را بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
HelloTalk به شما کمک می‌کند تا برای تمرین زبان، گویشوران بومی را بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

این اپ این امکان را به شما می‌دهد تا پارتنر زبان خود را بر اساس زبان، مکان و موارد دیگر جست و جو کنید. هنگامی که فرد مورد نظر را پیدا کردید، برنامه به شما کمک می‌کند تا از طریق صوت یا ویدیو با او در ارتباط باشید.

سخن‌ پایانی

اپلیکیشن‌هایی که به شما معرفی شد، همگی دارای نسخه اندروید و ios هستند و می‌توانید به راحتی آن را دانلود و نصب کنید. اپلکیشن‌های یادگیری زبان به شما کمک می‌کنند تا از هر نقطه و مکانی و در زمان کم، زبانی جدید یاد بگیرید.

اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مطلب کار شما در یادگیری زبان آسان‌تر می‌کند، زیرا که دسترسی به آن‌ها آسان است. کافیست برای یادگیری خود زمان بگذارید. شما از کدام اپلیکیشن استفاده می‌کنید؟ آیا برنامه دیگری را برای آموزش زبان می‌شناسید؟

دبستان ترجمیک برگزارکننده دوره‌های آنلاین آیلتس و زبان‌های خارجی است. اگر به دوره‌های خصوصی زبان و آیلتس نیاز دارید، به صفحه کلاس خصوصی آیلتس مراجعه کنید تا در سریع‌ترین زمان کلاس خصوصی شما رزرو شود.

3 دیدگاه در «۱۲ اپلیکیشن کاربردی برای یادگیری زبان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.