اپلیکیشن آموزش زبان

معرفی ۸ اپلیکیشن‌ سودمند برای تقویت واژگان انگلیسی

برای کسب آمادگی آزمون آیلتس، طی مراحل آموزش آیلتس و مطالعه لازم و ضروری است. با این حال، ممکن است داوطلبان در مسیر کسب این آمادگی، احساس خستگی کنند. اپلیکیشن‌های آموزشی، یکی از ابزارهایی است که مسیر پیشرفت داوطلبان را هموار می‌کند و کمی برنامه یادگیری را متنوع‌تر می‌کند.

یکی از این اپلیکیشن‌ها که در حوزه آموزش زبان انگلیسی و آیلتس کاربرد دارد، اپلیکیشن‌های آموزش واژگان انگلیسی است. این اپلیکیشن‌ها به داوطلبان کمک می‌کنند واژگان انگلیسی را بهتر یاد بگیرند و از آن‌ها به شکل صحیحی استفاده کنند.

اگر جزء داوطلبانی هستید که به دنبال آشنایی با اپلیکیشن‌های تقویت واژگان زبان انگلیسی هستید، در ادامه این مطلب از وبلاگ ترجمیک همراه ما باشید!

مطالب مرتبط:

معرفی ۹ سایت برتر برای آمادگی آزمون آیلتس

فواید تقویت واژگان انگلیسی

آشنایی با اپلیکیشن‌های تقویت واژگان باعث می‌شود دایره لغات شما تقویت شود و مهارت‌های کلی بهتری در ارتباط با کاربرد واژگان انگلیسی یاد بگیرید. هم‌چنین آشنایی با واژگان بیشتر در تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی تاثیر دارد.

معرفی برترین اپلیکیشن‌های تقویت واژگان انگلیسی

در ادامه این مطلب، به معرفی ۸ اپلیکیشن مفید در حوزه تقویت زبان انگلیسی می‌پردازیم و به خصوصیات هر یک از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

اپلیکیشن آموزش زبان

Vocabulary Builder by Magoosh

Vocabulary Builder را می‌توان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در حوزه تقویت دایره لغات دانست. این اپلیکیشن توسط برترین متخصصان آموزش زبان طراحی شده است و توسط بیش از پنج میلیون زبان‌آموز استفاده می‌شود. این اپلیکیشن برای استفاده در آزمون‌های زبان‌ انگلیسی مانند IELTS، SAT، GRE و… دسترسی رایگان دارد. از جمله فواید این اپلیکیشن می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۱۲۰۰ واژه منتخب توسط برترین مدرسان زبان انگلیسی دنیا.
  • امکان تلفط صوتی کلمات.
  • آموزش واژگان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته.
  • وجود مثال و جمله برای هر واژه.
  • آموزش مرحله‌ای. با یادگیری واژگان قبلی، واژگان جدید برای شما نمایش داده خواهند شد.

Vocabulary Flashcards – IELTS

از دیگر اپلیکیشن‌های سودمند که توسط متخصصان زبان انگلیسی، گردآوری و تدوین شده است، Vocabulary Flashcards – IELTS است. از جمله فواید این اپلیکیشن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • ۶۰۰ واژه منتخب متخصصان زبان انگلیسی.
  • نمایش واژگان بر اساس سطوح دشواری آسان تا پیشرفته.
  • پی بردن به نقاط ضعف و قوت توسط خود داوطلبان.
  • دسترسی رایگان به تمامی سطوح واژگان.

Vocabulary – Learn Words Daily

این برنامه کاربردی، نمره بالایی را توسط کاربران در گوگل‌پلی و اپ‌استور دریافت کرده است. در ادامه به برخی از فواید این اپلیکیشن اشاره می‌کنیم:

  • وجود واژگان در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی، علمی و…
  • اضافه کردن گزینه واژگان مورد علاقه و امکان دست‌یابی آسان‌تر به آن‌ها.
  • وجود گزینه انتخاب سطح دشواری کلمات.
برنامه تقویت زبان

مطالب مرتبط:

۱۲ اپلیکیشن کاربردی برای یادگیری زبان

WORD UP

از کارآمدترین اپلیکیشن‌های تقویت دایره واژگان زبان‌‍آموزان word up است. این اپلیکیشن با ارائه نمونه‌های جذاب فیلم یوتیوب یا تصاویر اخبار از برترین اپلیکیشن‌های آموزش واژگان محسوب می‌شود. از این اپلیکیشن می‌توان به عنوان دیکشنری و برای ترجمه به بیش ۳۰ زبان نیز استفاده کرد.

Vocabulary for IELTS

این اپلیکیشن مفید به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد که دایره واژگان زبان انگلیسی خود را بالا ببرند. هم‌چنین این اپلیکیشن مهارت‌های مکالمه آن‌ها را تقویت می‌کند. برای حذف تبلیغات و اضافه شدن برخی امکانات دیگر، زبان‌آموزان می‌توانند نسخۀ پریمیوم را نصب کنند.

این برنامه برای کسب آمادگی در آزمون آیلتس و سایر آزمون‌های زبان انگلیسی بسیار مفید است. وجود واژگان پرکاربرد آیلتس آکادمیک و جنرال از مزیت‌های مهم این برنامه کاربردی است. تنوع واژگانی زیاد و ارائه ویژگی‌هایی برای به خاطر سپردن این واژگان از سایر مزایای این اپلیکیشن محسوب می‌شوند.

IELTS® Test Pro

IELTS® Test Pro یک برنامه کاربردی عالی است که می‌توانید از آن به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت نیز استفاده کنید. زبان‌آموزان می‌توانند از این اپلیکیشن، طیف گسترده‌ای از واژگان را یاد بگیرند و هم‌چنین از آن به عنوان فرهنگ لغت استفاده کنند.

اپلیکیشن آموزش زبان

وجود تست‌های تمرینی، فلش‌کارت، گزارش امتیازات همراه با تجزیه و تحلیل از مزیت‌های این برنامه به شمار می‌آید. این برنامه هم‌چنین نقاط ضعف و قوت شما را تحلیل می‌کند تا دریابید که برای تقویت زبان انگلیسی خود چه مواردی را باید مطالعه کنید.

IELTS 5000 Words

همانطور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، این برنامه شامل ۵۰۰۰ کلمه برای تمرین داوطلبان است. این برنامه برای داوطلبانی که قصد دارند برای آزمون آیلتس آماده شوند، بسیار مفید است. وجود ۴ بخش کلمات جدید، کلمات آموخته‌شده، حفظ‌شده و کلمات فراموش‌شده از خصوصیات مثبت این برنامه است.

در دسترس بودن آزمون‌های خودآزمایی پیشین برای بررسی میزان پیشرفت در یادگیری از دیگر نقاط قوت این اپلیکیشن محسوب می‌شود. وجود لیست کامل کلمات پرتکرار آزمون آیلتس نیز از سایر ویژگی‌های مثبت این برنامه به حساب می‌آید.

IELTS Vocabulary Prep App

وجود ۶۰۰۰ کلمه به همراه مثال‌های قابل استفاده در زندگی روزمزه از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آید. وجود تست‌های هفتگی و تمرین‌های شنیداری و خواندنی از نقاط قوت این برنامه است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از متدهای منحصر به فرد آن تا ۳۰۰ کلمه را در ماه یاد بگیرید.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا ۸ اپلیکیشن مفید را برای تقویت دایره واژگان شما معرفی کنیم. استفاده از این برنامه‌ها در هر مکان و هر زمانی به شما این امکان را می‌دهد که با زبان انگلیسی زندگی کنید و با سرعت بالاتری این زبان را یاد بگیرید. استفاده از قابلیت‌های این اپلیکیشن‌ها می‌تواند شما را با سرعت بالاتری به هدفتان نزدیک کند!

اگر به دنبال کلاس آیلتس با هزینه مناسب هستید، هزینه آیلتس ترجمیک را بررسی کنید!

4 دیدگاه در «معرفی ۸ اپلیکیشن‌ سودمند برای تقویت واژگان انگلیسی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.