بهترین سایت‌های تعیین سطح آیلتس

بهترین سایت‌های تعیین سطح آیلتس

پیش از شرکت در کلاس آیلتس، نخستین گام تعیین سطح است. داوطلبان با شرکت در تعیین سطح نگرانی از بابت هدر رفتن زمان و هزینۀ خود نخواهند داشت. اگر داوطلبان در کلاسی شرکت کنند که متناسب با سطح آن‌ها نیست تنها دلسردی آن‌ها را برای ادامۀ آموزش به دنبال خواهد داشت.

بنابراین برای قرار گرفتن در مسیر صحیح یادگیری زبان انگلیسی و موفقیت در آزمون آیلتس، تعیین سطح از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه‌ بر این، تعیین سطح باید به شکل کاملا اصولی و توسط موسسات و سایت‌های معتبر انجام گیرد تا نتیجۀ صحیح را به دنبال داشته باشد.

اگر به دنبال برترین سایت‌های تعیین سطح هستید با ما در این مقاله همراه باشید!

مطالب مرتبط:

معرفی ۸ اپلیکیشن سودمند برای تقویت واژگان انگلیسی

دبستان ترجمیک

تعیین سطح آیلتس دبستان ترجمیک به شما کمک می‌کند تا هدف‌گذاری بهتری برای شرکت در دورۀ متناسب با سطح خود داشته باشید. تعیین سطح در ترجمیک به دو شیوۀ کتبی و آنلاین برگزار می‌شود. در تعیین سطح کتبی باید در طول تقریبا ۲۰ دقیقه به ۵۰ سوال زبان انگلیسی پاسخ دهید.

این نوع تعیین سطح بر پایۀ ارزیابی گرامر و دستور زبان داوطلبان و دایرۀ واژگانی آن‌ها است. در پایان آزمون، نتیجه بالافاصله مشخص خواهد شد و داوطلبان متناسب با نتیجه در دورۀ مدنظر خود ثبت‌نام خواهند کرد.

در تعیین سطح آنلاین، داوطلبان پس از ثبت درخواست توسط داوطلبان و هماهنگی زمان، با استاد به مدت ۱۵ دقیقه گفت‌و‌گو خواهند داشت. این تعیین سطح بر پایۀ مهارت اسپیکینگ است. در این نوع تعیین سطح نیز نتیجه بالافاصله به داوطلبان اعلام خواهد شد.

شرکت در تعیین سطح آیلتس دبستان ترجمیک به داوطلبان کمک می‌کند تا مسیر رسیدن به نمره مدنظر خود در آزمون آیلتس را بدون اتلاف وقت و با تیم و اساتیدی حرفه‌ای و کاربلد تجربه کنند. پشتیبانی ۲۴ ساعته و دسترسی آسان از دیگر مزیت‌های تعیین سطح آیلتس ترجمیک است.

Test English

سایت Test English با داشتن تعداد زیادی تست، تمرین و نمونه سوال آیلتس در بهبود مهارت‌های چهارگانه داوطلبان بسیار مفید است. این سایت در تعیین سطح بسیاری از آزمون‌های سنجش زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل، پی‌‌تی‌ای و… فعالیت است.

Test English از بهترین سایت‌های تعیین سطح است.
از بهترین سایت‌های تعیین سطح آیلتس Test English است.

British council English level test

آزمون‌های آنلاین این سایت با ۲۵ سوال چند گزینه‌ای تسلط شما در زبان انگلیسی را مشخص می‌کند. هم‌چنین این سایت اطلاعات مفید و به‌روزی در خصوص آزمون آیلتس به شما ارائه می‌کند. دسترسی آسان از ویژگی‌های برجسته این سایت به شمار می‌آید.

 Oxford ENGLISH LEVEL TESTS

آزمون‌های Oxford ENGLISH LEVEL TESTS شامل آزمون‌های گوناگونی از جمله آزمون تعین سطح لیسنینگ رایگان، آزمون ارزیابی واژگان، آزمون بررسی دستور زبان و آزمون ارزیابی ریدینگ است. بنابر این، شما می‌توانید دسترسی به تمامی آزمون‌های جامع تعیین سطح داشته باشید.

مطالب مرتبط:

۳۰ اشتباه رایج گرامری و راه‌های جلوگیری از آن‌ها

 Language Proficiency Test

این سایت به شما فرصت می‌دهد تا سطح خود را در زبان‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دهید. آزمون‌های استاندارد و تخصصی از خصوصیات آزمون‌های این سایت است. علاوه بر این امکان دسترسی آسان همۀ افراد به این سایت از خصوصیات مثبت این سایت به شمار می‌آید.

English Tag

با EnglishTag سطح زبانی شما به صورت دقیقی مشخص می‌شود. این وب‌سایت کاربردی برای تمامی افراد علاقه‌مند به زبان انگلیسی مفید است. در ادامه متن می‌توانید به صورت مستقیم به تعیین سطح این سایت در هر کدام از سطوح مراجعه کنید.

English Tag از دیگر سایت‌های معتبر تعیین سطح است.

General Level Test 

ESL

با آزمون‌های آنلاین ESL می‌توانید ارزیابی کلی از مهارت‌های گوناگون خود از گرامر گرفته تا لیسنینگ داشته باشید. این سایت نیز از جمله سایت‌های معتبر و تخصصی در زمینۀ سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی است.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم برترین سایت‌های تعیین سطح آیلتس و زبان انگلیسی را معرفی کنیم. هم‌چنین خصوصیات هر یک از این سایت‌ها را نیز بیان کردیم. نکته مهم این است که با دقت و بررسی قبلی، در تعیین سطح شرکت کنید و در مسیر آموزش آیلتس قرار بگیرید.

اگر مایل هستید هزینه‌های شرکت در کلاس آیلتس برایتان مقرون به صرفه باشد، هزینه آیلتس ترجمیک را بررسی کنید!

2 دیدگاه در «بهترین سایت‌های تعیین سطح آیلتس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.