چنل یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی

پنج چنل یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی

آیا تا به حال به یادگیری زبان اسپانیایی از طریق یوتیوب فکر کرده‌اید؟ یوتیوب احتمالا همان برنامه‌ای است که بدون فکر کردن، بارها از آن برای آموزش به خود استفاده کرده‌اید. اگر تا به حال برای درست کردن یک مشکل و حل کردن آن به یوتیوب پناه برده‌اید، پس چرا از این برنامه مفید برای یادگیری اسپانیایی استفاده نکنید؟

یکی از بزرگ‌ترین منابع آموزشی مفید در دنیای امروز، ابزار قدرتمند یوتیوب است. با توجه به اینکه منابع آموزشی زیاد هستند، پیدا کردن بهترین آن‌ها اغلب دشوار خواهد بود. به همین دلیل، لیست کاملی از منابع آموزشی مفید و رایگان برای آموزش اسپانیایی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

لیست کاملی از چنل‌های یوتیوب برای یادگیری اسپانیایی در اختیار شماست. بدون نگرانی و با دقت کامل تا انتهای مقاله را دنبال کنید. اگر به دنبال ترجمه اسپانیایی به فارسی یا فارسی به اسپانیایی هستید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

مطالب مرتبط:

۸ سایت آموزش زبان اسپانیایی

چرا زبان اسپانیایی را از یوتیوب یاد بگیریم؟

اول از همه، باید از خود بپرسید که اصلا چرا باید اسپانیایی را از یوتیوب یاد بگیرم؟ به شما اطمینان می‌دهم که پس از خواندن این مقاله به یوتیوب می‌روید و یادگیری اسپانیایی را آغاز می‌کنید. در ادامه دلایل مهم یادگیری اسپانیایی از یوتیوب را با هم بررسی می‌کنیم:

  • یادگیری اسپانیایی از یوتیوب آسان است. از آن‌جایی که می‌توانید تا به راحتی ویدئوها را از هر دستگاهی مشاهده کنید، در هر زمان و هر مکان این فرصت برای شما ایجاد می‌شود. حتی وقتی سرتان خیلی شلوغ باشد، پیدا کردن فرصتی که یک ویدئوی کوتاه را تماشا کنید، راحت است. علاوه بر آن، هر وقت بخواهید، امکان متوقف کردن ویدئو و بازگرداندن آن به عقب، وجود خواهد شد.
  • ویدئوهای متنوع و زیادی جهت یادگیری زبان اسپانیایی برای هر سطحی در یوتیوب، وجود دارند. افرادی که تازه شروع کرده‌اند، با یادگیری واژگان و اصطلاحات ساده شروع می‌کنند. افراد پیشرفته‌تر می‌توانند تا مهارت‌های نگارشی و دستور زبان خود را تقویت کنند. همه چیز در یوتیوب بر اساس خواسته شما پیش می‌رود!
  • ممکن است که به آموزشگاه بروید و کتاب‌های درسی آموزش اسپانیایی داشته باشید. با این حال، هرگز فراموش نکنید که با یوتیوب منابع یادگیری خود را افزایش دهید!
  • به خاطر سپردن واژگان به واسطه کتاب یا هر منبع دیگر، راه خوبی برای یادگیری یک زبان جدید است. با این وجود، آموزش تصویری به شما کمک می‌کند تا بهتر کلمات را یاد بگیرید و در جای درست استفاده کنید.
  • فارغ از همه موارد بالا، آموزش‌های یوتیوب کاملا رایگان است!
فواید یادگیری اسپانیایی در یوتیوب
یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزشی زبان اسپانیایی است.

چگونه زبان اسپانیایی را از یوتیوب یاد بگیریم؟

برای یاد گرفتن زبان اسپانیایی از یوتیوب بی‌گدار به آب نزنید. هر چیزی راه و روشی دارد. اگر درک کنید که چطور زبان جدیدی را از یوتیوب فرا بگیرید،‌ یاد گرفتن آن برایتان راحت‌ می‌شود. در ادامه برخی از نکات مهم یاد گرفتن اسپانیایی از یوتیوب را با هم بررسی می‌کنیم:

  • چنل‌های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی به طور منظم طبقه‌بندی شده‌اند. اگر سطح خود از زبان اسپانیایی را می‌دانید، ویدئوهایی را تماشا کنید که بر اساس سطح زبان شما آموزش داده‌اند. در غیر این صورت، ممکن است که کمی دلسرد شوید.
  • استفاده از زیرنویس یکی دیگر از بهترین قابلیت‌های یوتیوب است. برای شروع، ابتدا باید ویدئوها را با زیرنویس تماشا کنید. پس از اینکه کم کم به این زبان عادت کردید، می‌توانید که زیرنویس را بردارید. علاوه بر آن، تماشای ویدئوها و کارتون‌های ساده نیز با همین روش، موثر است.
  • در صورتی که سطح خوبی دارید، ‌تماشای ویدئوهای زبان اصلی (نیتیو) یک راه خیلی خوب برای تقویت مهارت شنیداری شما است. این روش زمانی اثر می‌کند که تماشای ویدئوها هر روز و با تکرار انجام گیرد. با این کار، یادگیری زبان را در برنامه هر روز خود قرار خواهید داد.

۵ چنل یوتیوب برای آموزش زبان اسپانیایی

خب، بلاخره رسیدیم به همان بخشی که منتظرش بودید. هر چنلی که در این قسمت مشاهده می‌کنید را جست‌وجو کرده و از آموزش‌های بی‌نظیر آن‌ها استفاده کنید.

Lirica: آموزش زبان اسپانیایی با موسیقی

کانال لیریکا بیشتر بر روی یادگیری زبان اسپانیایی با موسیقی تمرکز می‌کند. با وجود اینکه این چنل برنامه جدایی برای آموزش زبان اسپانیایی دارد، با این حال، روش آموزش با موسیقی بسیار مفید است. در این چنل متن آهنگ را به همراه ترجمه به صورت همزمان در ویدئوها مشاهده خواهید کرد. اگر از یادگیری خسته شده‌اید، به بخش «موسیقی سرگرم‌کننده یا fun song» بروید و خستگی در کنید.

Bamboo languages

یکی از چنل‌های محبوب یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی، کانال بامبو است. این کانال آموزشی از پایه‌ترین نکات اسپانیایی تا نکات پیشرفته را در سایت خود آموزش داده است. علاوه بر آن، از آنجایی که فارسی‌زبان است،‌ برای افراد مبتدی انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌رود.

Butterfly Spanish

کانال Butterfly Spanish تقریبا تمام موارد آموزشی زبان اسپانیایی را در بر دارد. آنا، آموزگار شما در این چنل، یک اسپانیایی‌زبان بوده که زبان‌شناسی خوانده است. در ویدئوهای این چنل واژگان، دستور زبان، عبارات و تلفظ‌های صحیح را یاد خواهید گرفت. همچنین،‌ این معلم به شما نشان می‌دهد که اسپانیایی‌زبان‌ها چطور صحبت می‌کنند. از آنجایی که زبان اسپانیایی، مانند فارسی، چند گویش متفاوت دارد، بهتر است که با تمام گویش‌ها آشنا باشید.

چنل butterflyspanish برای یادگیری زبان اسپانیایی
در ویدئوهای این چنل، معلم به شما نشان می‌دهد که اسپانیایی‌زبان‌ها چطور صحبت می‌کنند.

Español con Juan

Español con Juan، یکی دیگر از چنل‌های مفید یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی است. خوان، معلم شما در این چنل، داستان‌های واقعی و جعلی می‌گوید. علاوه بر آن، نقاط مختلف جهان را به این زبان توصیف می‌کند و نکات مفیدی برای یادگیری اسپانیایی به شما ارائه می‌دهد. فارغ از تمام این موارد، طرز تفکر یک اسپانیایی زبان را برای شما بیان می‌کند.

Why Not Spanish

یکی دیگر از کانال‌های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی به روش ساده، چنل Why Not Spanish است. دو میزبان این کانال، ماریا (معلم اسپانیایی) و کودی (زبان آموز اسپانیایی)، راه درست صحبت کردن را به شما نشان می‌دهند و داستان های جالبی را به زبان اسپانیایی به اشتراک می گذارند. این کانال بیشتر بر فرهنگ کلمبیایی و اسپانیایی تمرکز می‌کند. در صورت نیاز، زیرنویس نیز قابل استفاده است.

مطالب مرتبط:

شش اپلیکیشن برای ترجمه زبان اسپانیایی

سخن پایانی

امروزه با وجود این حجم از اطلاعات و منابع در شبکه‌های اجتماعی، حتما نباید برای یادگیری به آموزشگاه رفت یا هزینه کرد. یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزشی دنیای امروزی است و می‌توان به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

اگر قصد دارید تا در زمینه ترجمه مقاله یا ترجمه تخصصی به زبان اسپانیایی فعالیت کنید، بد نیست تا آموزش را از همین حالا شروع کنید. شرکت ترجمیک با همکاری بیش از ۲۴۰۰۰ مترجم و نویسنده دورکار، بهترین خدمات ترجمه را ارائه می‌دهد. همین حالا سفارش ترجمه خود را ثبت کنید یا عضوی از تیم ترجمه ما شوید.

یک دیدگاه در «پنج چنل یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.