ترجمه مدارک در سریع‌ترین زمان

ترجمه رسمی مدارک در سریع‌ترین زمان

روند مهاجرت و انجام کارهای اداری در خارج کشور تا حدودی اضطراب‌آور است. در این شرایط، مدیریت درست زمان را می‌توان مهم‌ترین چیز به حساب آورد. این یعنی باید فرایندهای مختلف در این مسیر را به خوبی مدیریت کنید تا دچار کمبود وقت نشوید.

از جمع‌آوری و ترجمه رسمی مدارک گرفته تا وقت گرفتن از سفارت، تمامی این مراحل زمان خاصی می‌خواهد. در این فرایند، خیلی از افراد به دنبال خدمات ترجمه رسمی فوری و ترجمه رسمی در سریع‌ترین زمان هستند.

«آیا ترجمه رسمی در سریع‌ترین زمان ممکن است»؟ یا «ترجمه رسمی در سریع‌ترین زمان چقدر طول می‌کشد»؟ پاسخ به این پرسش‌ها تنها زمانی ممکن می‌شود که فرایندهای مختلف در مراحل ترجمه رسمی را بشناسیم و مدت زمان مشخصی برای آن‌ها تعیین کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

هزینه ترجمه مدارک و اپلای برای مهاجرت تحصیلی

مدت زمان مراحل مختلف در ترجمه رسمی

ترجمه رسمی مراحل مختلفی دارد. هر مرحله در ترجمه رسمی زمان خاصی می‌برد. از مرحله‌ای که مدارک خود را جمع‌آوری می‌کنید تا مرحله‌ای که آن‌‌ها را ترجمه‌شده تحویل می‌گیرید، کل زمانی است که باید آن را در نظر داشته باشید. در ادامه مراحل ترجمه رسمی و مدت زمان آن‌ها را شرح خواهیم داد.

مرحله اول: آماده‌سازی مدارک

  • مدت زمان: متغیر

این همان مرحله‌ای است که صفر تا صد آن به شما بستگی دارد. البته عوامل خارجی نیز موثر هستند. به عنوان مثال، شما قصد ترجمه رسمی مدارک تحصیلی خود را دارید. حتما می‌دانید که پیش از ترجمه رسمی، برخی مدارک نیاز به اخذ تاییدیه دارند؛ مثل گواهی دیپلم. گرفتن تاییدیه مدرک از سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی نیز زمان مشخصی دارد. معمولا در بازه ۷ تا ۱۰ روزه تاییدیه آن ارسال خواهد شد.

مرحله دوم: مراجعه به دارالترجمه رسمی

  • مدت زمان: یک‌روزه

پس از آنکه مدارک خود را آماده کردید، نوبت آن است که آن را به دارالترجمه رسمی مربوطه تحویل دهید. در این مرحله دو راه پیش رو دارید: مراجعه حضوری و استفاده از خدمات آنلاین. همانطور که مشخص است، مراجعه حضوری مدت زمان بیشتری از سفارش آنلاین نیاز دارد. با این حال، هر زمان که سفارش خود را به صورت آنلاین یا حضوری ثبت کنید، همان روز فرایند پیگیری سفارش شما آغاز می‌شود.

استفاده از خدمات آنلاین دارالترجمه‌ها

با استفاده از خدمات آنلاین دارالترجمه‌ها، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. با استفاده از این امکانات، تنها با چند کلیک، سفارش خود را ثبت خواهید کرد. در سفارش آنلاین، با انتخاب پیک دارالترجمه،‌ بدون نیاز به مراجعه حضوری مدارک را تحویل دارالترجمه دهید و آن‌ها را پس از آماده‌سازی تحویل بگیرید.

خدمات آنلاین دارالترجمه در سریع‌ترین زمان
با استفاده از خدمات آنلاین دارالترجمه‌ها، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

مرحله سوم: شروع فرایند ترجمه رسمی

  • مدت زمان: ۲ تا ۴ روز (به ازای هر ۱ تا ۳ سند)

پس از آنکه مدارک لازم برای ترجمه رسمی را آماده کردید، هزینه ترجمه رسمی را پرداختید و آن را به دارالترجمه صادر کردید، فرایند ترجمه رسمی آغاز می‌شود. البته این به شرطی است که مدارک کامل بوده و مغایرتی نداشته باشند. مدت زمان فرایند ترجمه رسمی به حجم و تعداد مدارک بستگی دارد. در دارالترجمه آنلاین ترجمیک،‌ به طور مثال، مدت زمان ترجمه هر ۱ تا ۳ سند، ۲ تا ۴ روز کاری طول می‌کشد.

مرحله چهارم: اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه (در صورت نیاز)

  • مدت زمان: ۱ تا ۷ روز

در این مرحله چنانجه به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه نیاز داشته باشید، دو راه پیش رو خواهید داشت: استفاده از خدمات دارالترجمه یا مراجعه حضوری. در راه اول، از دارالترجمه درخواست خواهید کرد که پس از ترجمه رسمی، تاییدات را نیز برای شما اخذ کند.

در حالت اول علاوه بر زمان ترجمه رسمی، یک هفته تا ده روز به زمان تحویل مدارک شما اضافه خواهد شد. در غیر این صورت، به دارالترجمه اعلام خواهید کرد که شخصا قصد دریافت تاییدات را دارید. در این راه با مراجعه حضوری به این مراکز،‌ تاییدات را یک‌روزه نیز اخذ خواهید کرد.

مرحله آخر: تحویل مدارک

  • مدت زمان: فوری

مدارک ترجمه‌شده با پیک دارالترجمه یا به صورت حضوری، فوری و در همان روز به شما تحویل داده می‌شود. تحویل مدارک با پیک و در مکان مورد نظر شما صورت می‌گیرد. در دارالترجمه آنلاین ترجمیک،‌ اگر محدوده مکان مورد نظر شما در محدوده تعیین شده باشد،‌ با سفارش بالای ۴ میلیون تومان (بدون احتساب هزینه خدمات دفتری و تاییدات)، ارسال رایگان خواهد بود.

ترجمه رسمی در سریع‌ترین زمان

آیا ترجمه رسمی در سریع‌ترین زمان ممکن است؟ بله. با وجود اینکه فرایند ترجمه رسمی پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد، با این وجود خدماتی هستند که امکان ترجمه رسمی در سریع‌ترین زمان ممکن را فراهم می‌کنند. در این شرایط سفارش شما در رده فوریت‌های سفارشات ترجمه رسمی قرار گرفته و فرایند ترجمه آغاز می‌شود.

ترجمه رسمی در سریع‌ترین زمان
با وجود سختی کار ترجمه رسمی، امکان ترجمه رسمی فوری و در زمان کم وجود دارد.

خدمات ترجمه رسمی فوری به چه صورت است؟

ترجمیک یک دارالترجمه رسمی است که خدمات ترجمه فوری مقاله و مدارک را ارائه می‌دهد. برای ثبت سفارش ترجمه رسمی فوری، وارد صفحه «ارسال سفارش ترجمه» شوید و گزینه «ترجمه رسمی» را انتخاب کنید. پس از آن با انجام دادن مراحل مربوطه، سفارش خود را نهایی کنید.

همچنین می‌توانید که پس از ثبت نهایی سفارش در صفحه «ثبت سفارش ترجمه رسمی»، در پنل کاربری خود، گزینه «زمان ترجمه فوری» را برگزینید. در این حالت مدت زمان ترجمه رسمی شما نصف حالت عادی شده و هزینه افزایش پیدا خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

صدور ویزا چقدر طول می‌کشد؟

سخن پایانی

با نگاهی به پرسش «ترجمه رسمی در سریع‌ترین زمان چقدر طول می‌کشد»، دانستیم که امکان ترجمه رسمی فوری نیز برای مشتریان عزیز وجود دارد. تمام دارالترجمه‌های رسمی معتبر امروزه این خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند؛ زیرا همانطور که می‌دانید، هیچ چیز ارزشمندتر از زمان نیست.

سایت ترجمه ترجمیک نیز ضمن فراهم کردن دسترسی آسان و راحت به سایت و خدمات خود، زمان ترجمه رسمی را نیز برای شما به حداقل می‌رساند. با ثبت سفارش ترجمه رسمی مدارک مختلف در ترجمیک، آرامش، سرعت و امنیت را تجربه کنید.

یک دیدگاه در «ترجمه رسمی مدارک در سریع‌ترین زمان»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.