چگونه در زمینه تولید محتوای انگلیسی فعالیت کنیم؟ ؟

معرفی ۴ دوره رایگان برای آموزش تولید محتوای انگلیسی

می‌خواهید که در زمینه تولید محتوای انگلیسی به فعالیت بپردازید؟ به نوشتن مقالات جذاب و مخاطب‌پسند علاقه دارید و می‌خواهید که با وب‌سایت‌های چندزبانه و بین‌المللی همکاری کنید؟ پس این مقاله برای شماست.

کمتر فردی است که نام تولید محتوا و سئو را نشنیده باشد. امروزه تولید محتوای متنی و سئو یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود. اما چگونه می‌توان در این زمینه فعالیت کرد؟ اگر می‌خواهید که در زمینه تولید محتوا فعالیت کنید، باید به چند مهارت مهم و اساسی مسلط باشید.

از جمله این مهارت‌ها می‌توان به توانایی نگارش متون مخاطب‌پسند، آشنایی با اصول سئو، توانایی استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی، جست و جوی دقیق و پیشرفته در گوگل و … اشاره کرد. اما اگر بخواهیم که در زمینه تولید محتوای انگلیسی فعالیت کنیم، برای شروع از چه دوره‌هایی استفاده کنیم؟

دوره‌های آنلاین و رایگانی وجود دارد که برای شروع کار در زمینه تولید محتوای انگلیسی برای شما مناسب خواهد بود. البته توجه داشته باشید که هیچ دوره‌ای همه اصول و نکات را به شما آموزش نمی‌دهد و در واقع جزو با تمرین و مطالعه مهارت‌های نگارشی شما پیشرفت نمی‌کند.

برای آشنایی با ۴ دوره رایگان کاربردی برای آموزش تولید محتوای متنی در ادامه این مقاله وبلاگ ترجمیک همراه ما باشید!

مطالب مرتبط:

۲۰+ مهارت فنی مهم برای دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوا یا سئو؟ کدام یک مهم‌تر است؟

برای این‌که در زمینه تولید محتوای انگلیسی فعالیت کنیم، باید به اصول سئو هم مسلط باشیم؟ تولید محتوا دقیقا چه مواردی را در بر می‌گیرد؟ این‌ها سوالات رایجی است که معمولا در شروع راه برای بسیاری از افراد پیش می‌آید. به صورت کلی می‌توان گفت که برای فعالیت در زمینه تولید محتوا، باید به اصول سئو (حداقل سئو درون صفحه) مسلط باشید.

مهارت‌های لازم برای تولید محتوای انگلیسی
به صورت معمول برای فعالیت در زمینه تولید محتوای انگلیسی باید بتوانید این چند کار را انجام دهید.

یک نویسنده محتوا باید بر اساس زمینه هدف، کلمات کلیدی و مخاطبانش به نگارش مقالات جالب و کاربردی بپردازد. در واقع تولید محتوا و سئو دو بخشی هستند که هم‌دیگر را تکمیل کنند. هم‌چنین مقالات شما باید به گونه‌ای باشد که گویی نویسنده‌‌ای که زبان مادری‌اش انگلیسی است، آن‌ها را نوشته است. یعنی به هیچ عنوان نباید مقاله شما دارای ایرادات نگارشی، املایی و ویرایشی باشد.

به صورت معمول برای فعالیت در زمینه تولید محتوای انگلیسی باید بتوانید این چند کار را انجام دهید:

  • تحقیق و بررسی کلمات کلیدی
  • مخاطب‌شناسی و شناسایی دغدغه‌های کاربران
  • نگارش متون جذاب و مخاطب‌پسند
  • تسلط به اصول نگارشی و ویرایشی زبان انگلیسی
  • رعایت اصول سئو درون صفحه
  • توانایی استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی و تهیه تصویر برای مقالات آنلاین
  • و ….

مطالب مرتبط:

معرفی ۱۰ وبلاگ مهم برای آموزش سئو و تولید محتوا

معرفی دوره‌های رایگان نگارش متون انگلیسی

با جست و جویی ساده در گوگل با تعداد زیادی مقاله و دوره رایگان نگارش متون انگلیسی مواجه خواهید شد. در ادامه به چند دوره آموزش نویسندگی انگلیسی اشاره می‌کنیم. این دوره‌ها در سایت کورسرا ارائه شده است و می‌توانید به صورت رایگان محتوای این دوره‌ها را مشاهده کنید. البته در صورتی که به مدرک پایان این دوره‌ها نیاز داشته باشید، باید هزینه آن را بپردازید یا این‌که از روش دریافت بورس تحصیلی استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

راهنمای مشاهده رایگان دوره‌های کورسرا (coursera)

دوره رایگان Good with Words

دوره Good with Words، که توسط سایت کورسرا ارائه شده است، دوره‌ی جامعی است که به ۵۱ ساعت زمان برای تکمیل نیاز دارد. این دوره به مباحث نگارشی و ویرایشی متون انگلیسی همانند راهنمای استفاده از علائم نگارشی، ترفندهای موثر برای داستان‌گویی و بیان اطلاعات، استفاده درست از جملات و پاراگراف‌ها، ساختارهای زبانی و … می‌پردازد.

مشاهده دوره Good with Words

دوره رایگان Advanced Writing

این دوره ۱۹ساعته به مباحثی می‌پردازد که برای نوشتن آکادمیک به زبان انگلیسی به آن نیاز دارید و به تقویت مهارت‌های نگارشی شما کمک می‌کند. در دوره Advanced Writing شما خواهید آموخت که چگونه با نگارش پاراگراف‌های بیشتر در بدنه متن و استفاده از منابع خارجی، مقاله خود را مستدل‌تر کنید. هم‌چنین با نحوه نگارش مقالات ترکیبی آشنا می‌شوید و سایر مباحث مرتبط با نگارش متون انگلیسی را نیز فرا خواهید گرفت.

مشاهده دوره Advanced Writing

دوره رایگان Writing and Editing: Word Choice and Word Order

دوره انگلیسی Writing and Editing، به شما یاد می‌دهد که چگونه به خوبی از کلمات برای رساندن مفاهیم خود استفاده کنید. هم‌چنین راه‌های خلاقانه‌ای برای استفاده از دستور زبان، ترفندهای مؤثر برای گفتن داستان و روشی هوشمندانه برای مرتب کردن یک سری اطلاعات پیچیده را یاد خواهید گرفت. همچنین این فرصت را خواهید داشت که استفاده حرفه‌ای از علائم نگارشی در زبان انگلیسی را بیاموزید.

مشاهده دوره Writing and Editing

معرفی منابع رایگان برای آموزش سئو

در سطور پیشین به این پرداختیم که چه مهارت‌هایی برای تولید محتوای انگلیسی لازم است. برای آموزش سئو شما می‌توانید هم از دوره‌‌ای که در ادامه معرفی شده است، استفاده کنید یا این‌که به منابعی هم‌چون وب‌سایت‌ها و کتاب‌های آموزش سئو مراجعه کنید.

دوره آموزش اصول سئو

دوره Search Engine Optimization (SEO) Specialization که توسط کورسرا ارائه شده است، خود از پنج دوره جداگانه تشکیل شده است که در حدود ۱۱۹ ساعت به آموزش اصول سئو می‌پردازد. به صورت معمول، اگر هدف شما فعالیت در زمینه تولید محتوای متنی است، از اصول سئو بیشتر سئوی درون صفحه برایتان کاربردی است. این دوره هم به اصول سئوی درون صفحه می‌پردازد و هم گذری به سایر اصول سئو دارد.

مشاهده دوره آموزش اصول سئو

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی دوره‌های رایگانی که به شما در زمینه یادگیری اصول تولید محتوای متنی کمک می‌کند، پرداختیم. با این حال فراموش نکنید که مطالعه صرف بدون تمرین، موجب پیشرفت شما نمی‌شود. بنابراین برای این‌که به خوبی به اصول تولید محتوا مسلط شوید، نگارش متون را شروع کنید. یک موضوع یا زمینه را انتخاب کنید و برای آن یک استراتژی تولید محتوا تهیه کنید. سپس طبق همان تولید محتوا را شروع کنید.

اگر دوره‌های کاربردی دیگری را می‌شناسید که جای آن‌ها در این مقاله خالی است، آن‌ها را به ما معرفی کنید تا به این مقاله اضافه کنیم.

اگر به تولید محتوا علاقه دارید و به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی، آلمانی و …، مسلطید، سایت سفارش تولید محتوا ترجمیک از شما برای همکاری دعوت می‌کند. برای همکاری به صفحه استخدام مترجم مراجعه و اطلاعات آن را تکمیل کنید.

یک دیدگاه در «معرفی ۴ دوره رایگان برای آموزش تولید محتوای انگلیسی»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.